تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798766040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاهان2-ذوب‌آهن1؛ اصفهان طلایی‌رنگ شد :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سپاهان 2 - ذوب آهن 1؛ اصفهان طلایی رنگ شد
تیم سپاهان در یک دیدار حساس و حیاتی موفق به برتری بر ذوب آهن شد تا خروجی مقطعی از بحران داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم شهر اصفهان در شرایطی پا به این دیدار گذاشته بودند که شکست های هفته های اخیر به شدت هر دو تیم را برای کسب پیروزی تحت فشار قرار داده بود. طلایی پوشان که خیلی بیشتر از حریفشان در این دیدار به پیروزی نیاز داشتند خیلی زود حملات خود را شروع کردند و در دقایق 12 و 26 توسط چپاروف و مسعود حسن زاده به گل رسیدند. در نیمه دوم اما تیم سپاهان محتاطانه تر بازی کرد تا با حفظ این پیروزی ارزشمند امیدوارانه به روزهای آتی نگاه کند. طلایی پوشان با کسب این پیروزی 31 امتیازی شدند تا فاصله 2 امتیازی با تیم دوم جدول یعنی ذوب آهن و امید به کسب سهمیه داشته باشند.

فولاد مبارکه سپاهان – ذوب آهن اصفهان؛ ساعت 16؛ ورزشگاه نفش جهان اصفهان؛ تعداد تماشاگر: 
داور: تورج حق وردی – حسین طالقانی – فرهاد مروجی – پیمان فرخی مهر – ناظر: اسماعیل صفیری اخطار: حسین پاپی از سپاهان دقیقه 20    
ترکیب سپاهان: 
مهدی امینی، حسین پاپی، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، سیدجلال عبدی، حامد بحیرایی، رسول نویدکیا، جلال علی محمدی، رضا میرزایی (50 فرید بهزادی کریمی)، سرور چپاروف (62 میلاد سرلک) و مسعود حسن زاده.
سرمربی: عبدالله ویسی.  
ترکیب ذوب آهن: 
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، حجت حق وردی، علی حمام، مهران درخشان مهر، مهدی مهدی پور، قاسم حدادی فر (45 دانیال اسماعیلی فر)، احسان پهلوان (75 ربیع عطایا)، مرتضی تبریزی، مهدی رجب زاده ( 62 محمدرضا حسینی) و جری بنگستون.
سرمربی: مجتبی حسینی.     شرح بازی 
تیم سپاهان این دیدار را با توپ پر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی موفق شد دیکر دروازه همشهری خود را مورد هدف قرار دهد  و خیلی زود هم توسط چپاروف موفق به ثبت گل اول شد. در ادامه علیرغم اینکه تیم ذوب آهن عقب افتاده نمی توانست فرصت گلزنی ایجاد کند و تیم سپاهان با حضور رسول نویدکیا در پی ریزی ضدحملات بسیار سریع عمل می کرد و روی یکی از همین حملات نیز صاحب ضربه پنالتی و گل دوم شد. در ادامه تیم ذوب آهن دامنه حملات خود را بیشتر کرد و یکبار هم موفق شد دیرک دروازه را نشانه بگیرد ولی در ثانیه های پایانی خوش شانس بود که گل سوم را دریافت نکرد تا بازی با همان نتیجه 2 بر صفر در نیمه اول خاتمه یابد.     بهترین بازیکن 
رسول نویدکیا امروز در غیاب دو بازیکن اصلی تیم یعنی حاج صفی و مهرداد محمدی نمایش بسیار خوبی ارائه داد و اکثر توپ های دوم را در خط جلویی محوطه جریمه سپاهان از آن خود می کرد و با پاس های خود زمینه ساز حملات تیمش می‌شد که نقش او روی ثبت گل اول سپاهان به خوبی مشهود است.     اتفاق ویژه 
پیروزی تیم سپاهان در این دیدار حساس را می توان اتفاق ویژه این دیدار دانست؛ شکست طلایی پوشان در این دیدار می توانست باعث ایجاد تغییراتی در این تیم شود که با این پیروزی تغییرات احتمالی در آینده بستگی به نتیجه دیدارهای باقی مانده خواهد داشت.
ضمن اینکه بازگشت دو تیم پس از 11 سال به نقش جهان را می توان اتفاق ویژه دیگر این دیدار دانست.     شرح گل‌ها:
1-0 (سپاهان): در دقیقه 9 نفوذ عالی رسول نویدکیا و پاس در عمق او به رضا میرزایی با پاس رو به عقب این بازیکن روبرو شد و سرور چپاروف موفق شد اولین گل این دیدار را به ثمر برساند. 2-0(سپاهان): در دقیقه 26 تیم سپاهان روی فرار رضا میرزایی و خطای محمد نژاد مهدی صاحب ضربه پنالتی شد و مسعود حسن زاده بازیکن سابق ذوب آهن موفق شد دروازه تیم سابقش را باز کند.     دقایق حساس: دقیقه5 : سانتر از سمت راست محوطه جریمه ذوب آهن با ضربه سر مسعود حسن زاده در اختیار رشید مظاهری قرار گرفت. دقیقه 7: شوت ناگهانی مسعود حسن زاده به دیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت رشید مظارهری توپ را در اختیار گرفت. دقیقه 36: تیم سپاهان در یک ضد حمله سریع موقعیت مناسبی برای گلزنی به دست آورد ولی پاس در عرض نویدکیا خوب نبود و این فرصت از دست رفت. دقیقه 37: ارسال قاسم حدادی فر روی سر مرتضی تبریزی فرود آمد و ضربه این بازیکن پس از برخورد به دیرک عمودی دروازه راهی بیرون شد. دقیقه 41: شوت خطرناک چپاروف پس از برخورد به مدافعین ذوب آهن راهی کرنر شد. دقیقه 81: ارسال ربیع عطایا با ضربه سر مرتضی تبریزی همراه شد و توپ با اختلاف کمی از بالای دیرک افقی به بیرون رفت. دقیقه 84: ارسال مهدی مهدی پور با ضربه سر محمدرضا حسینی با اختلاف کمی از کنار دیرک عمودی به بیرون رفت.       در حاشیه:
*  محرم نویدکیا در دیدار رفت این دو تیم از میادین فوتبالی خداحافظی کرد.
*  سپاهان در این دیدار با غیبت 5 بازیکن اصلی اش پا به میدان گذاشته است. محمود قائدرحمتی و طالب ریکانی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود و احسان حاج صفی، مهرداد محمدی و لی اولیویرا به دلیل سه کارته شدن نمی توانند همراه تیمشان باشند.
*  قاسم حدادی فر پس از دوره طولانی مصدومیت برای اولین بار از ابتدا در ترکیب تیم ذوب آهن قرار گرفته است.
*  حسین پاپی بازیکن قدیمی سپاهان پس از مدت ها از ابتدا به میدان فرستاده شده است.
*  تیم فوتبال ذوب آهن به دلیل درگیری در مسابقات آسیایی با آمادگی بیشتر و همینطور ساق های خسته تری پا به میدان خواهد گذاشت و در سوی دیگر تیم سپاهان از نظر بدنی شرایط بهتری دارد چون آنها پس از دیدار برابر پرسپولیس مسابقه رسمی نداشته اند. * رشید مظاهری پیش از آغاز دیدار دو تیم به شدت مورد تشویق هوادران ذوب آهن قرار گرفت. * حسین پاپی در غیاب احسان حاج صفی بازوبند کاپیتانی سپاهان را بر دست دارد.

17:56  1395/12/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن