تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798508408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایانی بر شایعات؛ کی‌روش جایی نمی‌رود! | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: «کارلوس کي‌روش» سرمربي تيم ‌ملي فوتبال آفريقاي جنوبي نمي‌شود و همچنان سرمربي ايران باقي خواهد ماند.

به گزارش تراز ، «کارلوس کي‌روش» سرمربي تيم ‌ملي فوتبال آفريقاي جنوبي نمي‌شود و همچنان سرمربي ايران باقي خواهد ماند. 
نگراني‌ها از بابت نيمکت تيم ‌ملي از چهارشنبه‌شب شروع شد، زماني‌که چند رسانه آفريقايي خبر دادند کي‌روش يکي از گزينه‌هاي سرمربيگري آفريقاي جنوبي است و جمعه به‌عنوان سرمربي اين تيم معرفي خواهد شد. پنجشنبه اين خبر قوت بيشتري گرفت.
 
در آستانه ديدارهاي مهم تيم‌ ملي ايران در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني ٢٠١٨، حضور کي‌روش روي نيمکت آفريقاي جنوبي، فوتبال ايران را با يک بحران روبه‌رو مي‌کرد. پنجشنبه‌شب چندين سايت و روزنامه آفريقاي جنوبي از توافق اتحاديه فوتبال آفريقاي جنوبي با کي‌روش خبر دادند. بیشتر رسانه‌ها از کي‌روش و هرو رنارد، سرمربي سابق موناکو، به‌عنوان دو گزينه اصلي سرمربیگری آفريقاي جنوبي نام بردند و مدعي شدند جمعه سرمربي جديد معرفي مي‌شود. درحالي‌که برخي رسانه‌هاي آفريقايي منتظر رونمايي از کي‌روش در آفريقاي جنوبي بودند، بنا بر اعلام توييتر رسمي‌ تيم ‌ملي فوتبال آفريقاي جنوبي معرفي سرمربي اين کشور به ‌دليل لزوم حضور او در کنفرانس مطبوعاتي به هفته بعد موکول شد. اين خبر هم از دلهره‌ها کم نکرد؛ باز اين گمانه‌زني پيش آمد که کي‌روش مي‌خواهد همين روزها قرارداد خود را با فدراسيون فوتبال ايران فسخ کند و به آفريقاي جنوبي برود کشوري که به آن تعلق خاطر هم دارد.
 
در شرايطي که کي‌روش در نزديکي آفريقاي جنوبي به نظر مي‌رسيد، چند هزار کيلومتر آن‌طرف‌تر در شمال آفريقا يک روزنامه الجزايري هم خبر داد کارلوس کي‌روش در آستانه حضور در تيم ‌ملي الجزاير است. اين روزنامه درباره سرمربي جديد اين کشور نوشت: «درحالي‌که از حضور کلوديو رانيري سرمربي تازه‌برکنارشده لسترسيتي و هکتور کوپر به‌عنوان گزينه‌هاي مد نظر الجزاير صحبت شده است، اين‌بار نام کارلوس کي‌روش نيز شنيده مي‌شود. کي‌روش اعلام کرده به‌دليل مشکلات زيادي که در ايران دارد ديگر نمي‌خواهد به اين کشور بازگردد».اين براي اولين ‌بار نيست که صحبت از پيشنهادهايی به کي‌روش مي‌شود؛ به‌هرحال طبيعي است مربي‌اي که در کارنامه‌اش سرمربيگري تيم ‌ملي پرتغال و رئال مادريد ديده مي‌شود با پيشنهادهايي روبه‌رو شود؛ اما اين‌بار شرايط کاملا متفاوت به نظر مي‌رسيد.
 
اختلافات اخير کي‌روش با چند باشگاه داخلي و فدراسيون فوتبال در کنار اخبار جدي رسانه‌هاي آفريقايي به احتمال جدايي کي‌روش قوت بخشيد. ضمن اينکه خود اين مربي پرتغالي هم چند روز قبل در مصاحبه‌اي با يکي از رسانه‌هاي کشورش گفته بود در اين روزنامه تلفنش زياد زنگ مي‌خورد و با پيشنهادهايي روبه‌رو مي‌شود. در نهايت حجم اين اخبار و شايعات باعث شد مهدي تاج روز گذشته به اين موضوع واکنش نشان دهد و نگراني‌ها را برطرف کند. رئيس فدراسيون فوتبال در گفت‌وگويي که سايت فدراسيون فوتبال آن را منتشر کرده، تأکيد کرد کي‌روش در ايران مي‌ماند. «اين موضوع را قويا تکذيب مي‌کنم. کارلوس کي‌روش با ايران قرارداد دارد و تا پايان آن نيز به اين قرارداد پايبند است. انتظار من از رسانه‌ها اين است شايعاتي را که در اين رابطه منتشر مي‌شود، توجه نکنند».
 
بااين‌حال به نظر مي‌رسد اخبار چشمگير رسانه‌هاي آفريقايي مسئولان فدراسيون را هم نگران کرده است و آنها با زدن ايميلي به کي‌روش از او درباره اين اخبار سؤال کرده بودند. به گزارش خبرآنلاين که يکي از رسانه‌هاي طرفدار کي‌روش است، کي‌روش نامه‌اي به فدراسيون فوتبال داده و در آن اعلام کرده که در تيم‌ ملي فوتبال ايران مي‌ماند و با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و حتي در اين نامه اعلام کرده ديگر مشکلي با برانکو ندارد. نزديکان کي‌روش در تهران هم تأکيد دارند او در اين شرايط ايران را ترک نمي‌کند و براي اين موضوع چند دليل هم دارند؛ نخست اينکه روحيه کي‌روش جنگجويي و مبارزه است. او اهل اينکه در اين شرايط ايران را ترک کند نيست. او مي‌خواهد بماند و براي دومين‌بار ايران را به جام جهاني برساند. از طرفي او در همين هفته پيش در سفر اروپايي خود به ملاقات لژيونرهاي ايراني رفت، اگر قرار باشد او به آفريقاي جنوبي برود چه دليلي داشت که به ملاقات قوچان‌نژاد و جهانبخش برود، بازي دوستانه با عراق را ترتيب دهد يا درباره فهرستش با تاج چانه بزند. از طرفي اين جدايي در اين مقطع از نظر حرفه‌اي و اقتصادي هم به سود مربي پرتغالي که چند روز پيش ٦٤سالگي‌اش را جشن گرفت نيست. ظاهرا او براي فسخ قراردادش بايد غرامتي سنگين پرداخت کند و جدايي‌اش در اين مقطع اصلا به سودش نيست. از نظر حرفه‌اي هم کي‌روش و ايران به جام جهاني نزديک هستند و دليل ندارد او قيد جام جهاني را بزند.
 
صلح با برانکو
 
در اين روزها خبرهايي منتشر شده مبني بر اينکه کي‌روش در بازگشتش به تهران کدورت‌ها با برانکو ايوانکوويچ را فراموش مي‌کند و پرسپوليسي‌ها هم در اردوي تيم ‌ملي حاضر خواهند بود. نکته‌اي که تاج روز گذشته هم بر آن تأکيد کرد و از حل مشکلات گذشته خبر داد: «فدراسيون فوتبال بر استفاده از همه ظرفيت‌ها برای موفقيت تيم‌ ملي تأکيد می‌کند و الان هم به‌دنبال اين هستيم همان‌طور که گفتم مشکلات پيش‌آمده بين تيم ‌ملي و برخي از باشگاه‌ها با صبوري و مديريت حل شود و به مصلحت فوتبال کشور نيست همسو با برخي از اظهار نظرها که از سر بي‌اطلاعي يا با اهداف خاصي دنبال می‌شود رفتار کنيم. متأسفانه برخي افراد عادت دارند اظهارات غيرکارشناسي درباره تيم ‌ملي مطرح کنند؛ هرچقدر اين اظهارات کمتر شود، بهتر و بهتر است. نبايد فراموش کرد که سال ٩٦ سال تيم‌ ملي فوتبال است و از نخستين روزهاي سال نو تيم ‌ملي به خانه‌هاي مردم مي‌رود؛ بنابراين اميدوارم همه دست به دست هم بدهند که فضايی آرام و بدون تنش براي تيم ‌ملي کشورمان به وجود بيايد». تيم‌ ملي ایران در راه جام جهاني ٢٠١٨ روسيه سوم و هشتم فروردين ٩٦ دو بازي مهم با قطر و چين دارد، ديدارهايي که مي‌تواند ايران را به روسيه نزديک و نزديک‌تر کند. 
 
 



منبع: شرق

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 14 اسفند 1395 - 08:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن