تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817590327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر دادگستری جدید ترامپ متهم به رابطه پنهانی با روسیه شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: وزیر دادگستری جدید ترامپ متهم به رابطه پنهانی با روسیه شد
وزیر دادگستری جدید ترامپ متهم شده سال گذشته و پیش از انتخابات دو مرتبه با سفیر روسیه در آمریکا ملاقات کرده است. برخی سناتورها و نمایندگان کنگره از سشنز خواسته اند به دلیل سوگند دروغ در سنا از مقام خود استعفا کند.
پس از استعفای اخیر "مایکل فلین" مشاور سابق امنیت ملی کابینه ترامپ به دلیل افشای ارتباطات پنهانی او با سفیر روسیه در آمریکا، ابعاد جدیدی از پرونده ارتباطات پنهانی نزدیکان و تیم سیاسی ترامپ با روسیه در حال فاش شدن است.

به گزارش عصر ایران روزنامه واشنگتن پست آمریکا روز چهارشنبه با انتشار گزارشی به نقل از مقامات وزارت دادگستری آمریکا نوشت " جف سشنز" وزیر دادگستری جدید آمریکا و از اعضا نزدیک به دونالد ترامپ سال گذشته دو بار با سفیر روسیه در آمریکا دیدار کرده است.

این در حالی است که سشنز در جلسه اخیر استماع سنای آمریکا برای بررسی صلاحیتش این موضوع را کتمان کرده بود. بنا به گزارش واشنگتن پست سشنز سال گذشته و پیش از انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر دو مرتبه با سفیر روسیه در آمریکا ملاقات کرده است. هنوز چند و چون این ملاقات و موضوعات مطرح شده در آنها اعلام نشده است.


وزیر دادگستری جدید ترامپ متهم به رابطه پنهانی با روسیه شد



پس از افشای این خبر، جمعی از نمایندگان دموکرات کنگره دیروز خواستار استعفای سشنز از مقام وزارت دادگستری به دلیل لاپوشانی ارتباطات پنهانی خود با روسیه شده اند در حالی که سشنز ساعاتی پس از این درخواست ها با صدور بیانیه ای با رد موضوع گفته است:" من هیچ دیداری با هیچ مقام روسی برای بررسی موضوع کمپین انتخاباتی (ترامپ) نداشته ام." او افزوده :" من هیج اطلاعی از این اتهامات مطرح شده ندارم، این اتهامات نادرست هستند."

در هفته های گذشته فشارهای سیاسی از جانب کنگره به سمت احتمال تعیین یک دادستان ویژه برای بررسی پرونده ارتباطات نهانی ترامپ و اعضای نزدیک کابینه اش با دولت روسیه پیش و پس از انتخابات متمرکز شده است و حتی برخی از سناتورهای ارشد جمهوریخواه نیز با این مساله موافقت کرده اند.

حتی برخی از چهره های ارشد جمهوریخواه از جمله جورج دبلیو بوش رییس جمهور اسبق آمریکا اخیرا در مصاحبه ای با انتقاد از برخی رویکردها و سیاست های ترامپ از بررسی ابعاد ارتباطات احتمالی ترامپ و نزدیکان او با دولت روسیه استقبال کرده است.

افزایش فشارهای سیاسی در حالی است که ترامپ موضوع ارتباطات پنهانی منسوبان و نزدیکان خود با روسیه را دروغ خوانده و منبع آن را از سوی حزب دموکرات و دلیل آن را به منظور سرپوش گذاشتن روی شکست انتخاباتی سنگین آنها در انتخابات اخیر می داند. ترامپ حتی گامی فراتر نهاده و باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا را به هدایت جریان تبلیغاتی علیه خودش در زمینه اتهام ارتباطات پنهانی اعضا دولتش با روسیه متهم کرده است.

"نانسی پلوسی" رهبر اقلیت های دموکرات کنگره دیشب (چهارشنبه شب) با صدور بیانیه ای از جف سشنز خواسته تا به دلیل "سوگند دروغ " در جلسه رای اعتماد سنا درباره روابط خود با روسیه از سمت خود استعفا کند. سشنز در جلسه استماع و رای اعتماد سنا در پاسخ به سوالی درباره احتمال ارتباطات پنهانی با روسیه گفته بود هیچ ارتباطی با روس ها نداشته است.

پلوسی در بیانیه خود خواستار تحقیقات مستقل و دو حزبی از ترامپ و همه اعضای ارشد دولت او درباره رابطه احتمالی و پشت پرده آنها با دولت روسیه شده و نوشته است:" باید کمیسیونی مستقل و دو حزبی به منظور بررسی همه جانبه ابعاد سیاسی، شخصی و مالی روابط پنهانی احتمالی ترامپ و دیگر اعضای دولت او با روسیه تشکیل شود."

به همراه پلوسی برخی دیگر از نمایندگان و سناتورهای دموکرات کنگره نیز خواستار استعفای سشنز شده اند؛ سناتور "الیزابت وارن " دموکرات از ماساچوست و "الیجا کومینگز" نماینده دموکرات مریلند در مجلس نمایندگان آمریکا از این جمله اند.

سشنز در 9 فوریه سال جاری و کمتر از یک ماه پیش با رای پایین سنا به سمت وزارت دادگستری منصوب شد. هیچ سناتور دموکراتی به او رای اعتماد نداد و او با رای موافق 52 سناتور جمهوریخواه و با رای مخالف 47 سناتور دموکرات به منصب وزارت دادگستری آمریکا رسیده است.

در صورت استعفای سشنز او دومین مهره کلیدی دولت ترامپ خواهد بود که در نخستین هفته های استقرار دولت جدید آمریکا به دلیل افشای ارتباطات پنهانی با روسیه مجبور به کناره گیری می شود.کمتر از یک ماه پیش مایکل فلین مشاور پیشین امنیت ملی کابینه ترامپ تنها سه هفته پس از آغاز به کار دولت جدید با توصیه ترامپ مجبور به استعفا شد.







تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - 02 March 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن