تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817419974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالاخره بیمارستان 540 تختخوابی کوثر سنندج به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:کورد نیوز: تاریخ انتشار : 08:16:53 , 1395/12/09
با ورود وزیر بهداشت ودرمان به کردستان
بالاخره بیمارستان 540 تختخوابی کوثر سنندج به بهره برداری رسید
اولین میوه حضور یک مدیر مردمی در کردستان بر درخت خدمتگزاری به بار نشست .آیااقدام بعدی واحدی به کاهش خطاهای پزشکی معطوف میشود ؟ (شرح در کورد نیوز به قلم اسعد شبرنگ )
علوم پزشکي کردستان  از حوزه هايي است که مديريت آن سالهاست مورد نقد شديد مردم است وهر ازگاهي شاهد خطاهاي پزشکي در آن هستيم بعد از سالها تغييراتي در مدريت کلان روي داد اين اقدام اگرچه دير اما بالاخره انجام شد وظاهر امر بر اين حقيقت آشکار شد که انتصاب بومي مديران بهترين پايلوت اعتماد وخدمت به مردم است  . سيامک واحدي به محض انتصاب در کمتر از چهل وهشت ساعت اقدام به صدور حکم ماموريتي ويژه براي دکتر هومن قصري نمود تا با کار شبانه روزي پروژه اي که بيش از شش ماه از عمليات اجرايي آن باقي مانده بود را در عرض کمتر از دو ماه به اتمام برساند وبيمارستاني که سالهاست در ليست جولان مدير قبلي اين مجموعه باقي مانده بود به چرخه خدمت رساني خدمات پزشکي کردستان وارد کند کمبود تخت بيمارستاني و استهلاک برخي فضاهاي فيزيکي درمان در کردستان يکي از چالشهاي اصلي در عرصه خدمت به مردم است وبراستي مديريت جديد با درک اين موضوع دست به اقدام مناسبي براي تعجيل در اتمام وراه اندازي اين مجموعه داشته است . بيمارستان کوثر با اضافه کردن 540 تخت بيمارستاني جهش مناسبي در کمبود سرانه تخت بيمارستاني در استان خواهد داشت هرچند که تا رسيدن به وضعيت مطلوب راه زيادي در پيش است .
همزمان با اين خبر شيرين متاسفانه انعکاس يک خبر مبني بر مرگ مادر باردار ناشي از خطاي پزشکي خاطره ها را مکدرساخت اينبار مرکز اين اتفاق بيمارستان بوعلي مريوان بود ديروز مردم مريوان با تجمع در برابر مطب ماماي مربوط به عمل سزارين خانم جوان مريواني اعتراض خودرابراي بارها به گوش مسئولين رساندند .
هرچند سيامک واحدي مدير علوم پزشکي کردستان در يک اظهار نظر سريع وقاطع به پيگيري بدونه جانبدارانه اين موضوع اهتمام ورزيد وبرخلاف مديريتهاي غير پاسخگو در ادوار گذشته به مردم اطمينان داد با مقصرين وعاملين اين پرونده برخورد قاطع خواهد شد  واين اقدام در نوع خود ستودني است واحدي بجاي فرار از موضوع و حمايت جانبدارنه از همکاران خود که سالها در مديريت پزشکي کردستان روال عادي بوده است مصمم وپاسخگو اعلام کرد با خاطياني که در روند بررسي پرونده مذکور معرفي شوند بدونه اغماض برخورد خواهد شد واين خود زنگ خطري خواهد بود براي مجموعه درماني استان که با دقت وهوشياري بيشتري به روند درمان استان بپردازند .
اما سوال اينست آيا علوم پزشکي کردستان به تدوين برنامه مدون وجدي در عرصه پايان دادن به اين خطر در بيمارستانهاي کردستان اقدام خواهد کرد يابايد منتظر تکرار چنين فجايعي بود ونظاره گر جان داد انسانها وعزيزانمان در قرون پيشرفته پزشکي باشيم  بايد منتظر نشست تا تدبير مديريت جديد را بر حل اين معماي تلخ شاهد بود . هر چند معتقد است کم کاريهاي گذشته ناشي ازجاي خالي  برگزاري آموزشها سيمنارها و همايشها واز همه مهمتر برخورد جانبدارانه مجموعه هاي قبلي از همکاران مقصر ريشه در در اين عوامل دارد وبرخورد منطقي با خاطيان از بارزترين نشانه هاي تصميم بر حل مشکل دارد .

 



08:16:53 , 1395/12/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کورد نیوز]
[مشاهده در: www.kurdnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن