تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817631002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور فتاح: بکارگیری امکانات، اموال و نام کمیته امداد در انتخابات ممنوع است/پرهیز از همراهی و دخالت در امور شبهه‌ناک


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



دستور فتاح: بکارگیری امکانات، اموال و نام کمیته امداد در انتخابات ممنوع است/پرهیز از همراهی و دخالت در امور شبهه‌ناک
روز نو : بکارگیری امکانات، اموال، دارائی‌ها و نام کمیته امداد امام خمینی(ره)در رقابت‌های انتخاباتی و حتی مشارکت در انتشار اطلاعیه‌ها و امثال آن و هرنوع اقدام دیگر له یا علیه نامزدهای انتخابات شرعاً و قانوناً خلاف و ممنوع است.
 
به گزارش روز نو، سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و اولین میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نیز پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ابلاغیه ای را خطاب به مدیران استانی خود صادر کرده که بدین شرح است.
 
باسمه تعالی
 
مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان‌ها
 
موضوع:انتخابات
 
با سلام و احترام
 
توجه شما و همه همکاران را به نکاتی در خصوص انتخابات سال 1396جلب می‌نمایم. امید است با هوشیاری کامل و تعهد انقلابی به تذکرات تصریح شده عمل نمائید.
 
انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و تجلی اراده مردم به ویژه محرومین و مستضعفین در تعیین سرنوشت مسائل کلان کشور است. حضور مردم در صحنه انتخابات و مشارکت حداکثری ایشان مهم‌ترین عامل در تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی به ویژه مبارزه با فقر و محرومیت و توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان و تقویت رشد ایمانی و اعتقادی آنان با ارائه خدماتی است که وظیفه ذاتی نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره)می‌باشد.
 
همان‌گونه که مطلعید انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و اولین میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نیز پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاریخ 29 اردیبهشت ماه سال 1396 برگزار خواهد گردید.
 
موارد لازم الاجراء و مستلزم دقت و رعایت و توجه جدی به شرح ذیل است:
 
1.حفظ حقوق و کرامت محرومین:
 
مراقبت جدی و پیشگیری از بهره‌برداری ابزاری و سیاسی از محرومیت‌های مادی و غیرمادی خانواده‌های تحت پوشش، در جریان رقابت‌های انتخاباتی از سوی گروه‌ها، احزاب و جناح‌ها و هرنوع تشکل صنفی، خصوصی و یا مشابه آن نظیر سرکشی‌های تبلیغاتی از منازل محرومین تحت پوشش.
 
2. پرهیز از همراهی و دخالت در امور شبهه‌ناک:
 
مراقبت و پرهیز جدی از ورود به برنامه‌ها و اموری که به دلیل آغاز آن امور در مقطع انتخابات و مقارنت آن با رقابت‌های انتخاباتی، شائبه بهره‌برداری سیاسی از نیازهای مادی و اقتصادی مردم به ویژه از محرومین را داشته و یا آن را تقویت می‌کند. نظیر اقدامات احتمالی سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که از بودجه عمومی کشور برخوردار بوده و تحت عناوین مختلف در مقطع انتخابات فعالیت‌های خود را به شکل شبهه‌ناکی تشدید می‌نمایند.
 
3.ممنوعیت بکارگیری امکانات، اموال، دارائی‌ها و نام کمیته امداد امام خمینی(ره):
 
بکارگیری امکانات، اموال، دارائی‌ها و نام کمیته امداد امام خمینی(ره)در رقابت‌های انتخاباتی و حتی مشارکت در انتشار اطلاعیه‌ها و امثال آن و هرنوع اقدام دیگر له یا علیه نامزدهای انتخابات شرعاً و قانوناً خلاف و ممنوع است.
 
 
 
4.جلوگیری از اختلال در روند خدمت‌رسانی به محرومین:
 
به منظور جلوگیری از اختلال در روند خدمت رسانی به محرومین ترتیبی اتخاذ شود تا توزیع هرنوع کالا و خدمات حداکثر تا یک‌ماه مانده به انتخابات یعنی تا 29 فروردین ماه 1396 صورت پذیرد. از آن تاریخ به بعد تا پایان روز 29 اردیبهشت 1396 ارائه هرنوع خدمات و کالا به صورت گسترده و عمومی ممنوع است.(بدیهی است که استثنائاً در شرایط خاص کمک موردی ضروری و غیر پیش‌بینی شده و غیرقابل تعویق به ویژه در مورد غذا و دارو تنها پس از اخذ مجوز از مر کز مجاز می‌باشد.)
 
5.مساعدت به مجریان و ناظرین انتخابات:
 
در صورت درخواست مساعدت مجریان و ناظرین انتخابات (وزارت کشور و شورای نگهبان)در زمینه نیروی انسانی، خودرو و یا امکانات سخت افزاری مورد نیاز در انتخابات، ادارات کل استان‌ها موظفند مطابق ضوابط و مقررات جاری همکاری لازم را به عمل آورند.
 
6.حراست و نظارت:
 
ادارات حراست و نظارت و رسیدگی به شکایات استان‌ها موظفند مراقبت لازم را جهت پیشگیری از هرگونه دخالت سازمانی کارکنان رسمی، پیمانی و غیررسمی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره)در رقابت‌های انتخاباتی به عمل آورده و مطابق ضوابط و مقررات با افراد خاطی برخورد نمایند. در این گونه موارد کارکنان رسمی و پیمانی به هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی و به همکاری کارکنان غیررسمی خاتمه داده شود.
 
7. برای اجتناب از شائبه سوء استفاده از امکانات امداد، آن دسته از همکاران رسمی، پیمانی و غیررسمی که مایل به نامزدی در انتخابات های پیش رو هستند، موظفند تا پایان سال 95 درخواست کتبی خود مبنی بر خاتمه همکاری با امداد را به مدیران شهرستان ها و یا مدیرکل استان تسلیم نمایند. بدیهی است در این مورد درخصوص مدیران امداد امام(ره) که قصد نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند؛ ملاک قانون انتخابات است.
 
8. اطلاع رسانی و شفاف سازی:
 
فعالیت ادارات کل استان‌ها در جهت اجرای صحیح و دقیق و متعهدانه موارد فوق بهترین راه تقویت اعتماد عمومی به کمیته امداد و ترغیب آحاد مردم به مشارکت گسترده در انتخابات است. لذا روابط عمومی استان‌ها موظفند سیاست‌های ابلاغی از سوی مرکز را به شکل مناسب به همکاران و مردم اطلاع رسانی نمایند.
 
سید پرویز فتاح

منبع: فارس


تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن