تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817537090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بایرن 8-0 هامبورگ؛ تقدیم به آنچلوتی :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بایرن 8-0 هامبورگ؛ تقدیم به آنچلوتی
بایرن به لطف هت تریک لواندوفسکی، دو گل کومان و گل های آلابا، ویدال و روبن، با نتیجه خردکننده 8-0 بر هامبورگ غلبه کرد و ضمن تداوم صدرنشینی، هدیه مناسبی نیز تقدیم کارلو آنچلوتی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن که با 50 امتیاز در صدر جدول قرار داشت؛ در روزی که کارلو آنچلوتی برای هزارمین بار روی نیمکت مربیگری می نشست، میزبانی هامبورگ قعر جدولی را بر عهده داشت. بایرن در چند سال اخیر در خانه خود، حداقل 4 گل به هامبورگ زده بود.   بازی با حملات بایرن شروع شد اما 17 دقیقه طول کشید تا قفل دروازه هامبورگ باز شود. شوت محکم توماس مولر از سمت راست، با دفع ناقص رنه آدلر همراه شد و ویدال بود که در ریباند با ضربه ای تماشایی از بیرون محوطه جریمه توانست حساب کار را 1-0 کند.   7 دقیقه بعد نوبت به گل دوم رسید. روی بی احتیاطی مدافع هامبورگ، داور بازی اعلام پنالتی کرد و لواندوفسکی که خودش پنالتی گرفته بود، آن را با ضربه ای زمینی و بر خلاف جهت دروازه بان، به گل دوم بایرن بدل کرد.    

    بایرن تیم برتر میدان بود و پس از اینکه چند فرصت عالی با بی دقتی لواندوفسکی از دست رفت، همین بازیکن دقیقه 41 توانست خود را دو گله و بایرن را سه گله کند.  توپ ارسالی توماس مولر در شلوغی جلوی دروازه به لوندوفسکی رسید و او روی شش قدم و در حالتی نامتعادل، با یک کنترل عالی توانست توپ را به طاق دروازه هامبورگ بچسباند و بایرن را 3-0 پیش بیندازد. همین نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند.   نیمه دوم نیز حکایت نیمه اول را داشت و بازی فقط در زمین هامبورگ دنبال می شد. تنها 9 دقیقه پس از شروع نیمه دوم بود که لواندوفسکی روی حرکت خوب روبن توانست هت تریک خود را تکمیل کرده و بایرن را نیز به چهارمین گلش در این بازی برساند. یک دقیقه بعد حساب کار 5-0 شد. روی همکاری لواندوفسکی و مولر این آلابا بود که با ضربه ای دقیق توانست برای پنجمین بار دروازه هامبورگ نگون بخت را باز کند.    

    حملات بایرن ادامه داشت و این تیم دقایق 65 و 69 به دو گل دیگر هم توسط کینگزلی کومان دست یافت. این مهاجم فرانسوی ابتدا پاس عمقی هوملس را در مصاف تک به تک با گلر هامبورگ به گل ششم بایرن بدل کرد و سپس روی اشتباه مدافع هامبورگ، در بیرون محطوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق توپ را به کنج دروازه هامبورگ رساند.   این پایان کار نبود و آرین روبن روی پاس کاستا و با یک حرکت انفرادی در گوشه محوطه جریمه، توپ را با ضربه پای چپ دقیق خود به دور از دستان آدلر وارد دروازه هامبورگ کرد تا حساب کار 8-0 شود. نتیحه ای که تا پایان کار باقی ماند و بایرن به لطف این پیروزی پرگل، با 53 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

19:46  1395/12/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن