تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817582221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسینی: پاس 15 میلیاردی شربتی فراموش شده :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حسینی: پاس 15 میلیاردی شربتی فراموش شده
میثم حسینی بازیکن تیم سیاه جامگان می گوید که این تیم تاکنون ضد فوتبال بازی نکرده ولی با توجه به شرایط پیش امده بهتر است در ادامه با این شیوه بازی کنند.

میثم حسینی بازکین تیم سیاه جامگان در مورد دیدار روز گذشته که با نتیجه 2 بر 1 به سود تراکتور سازی خاتمه یافت به "ورزش سه" گفت: واقعا بازی جذابی را شاهد بودیم؛ قبلا هم گفته بودم که سیاه جامگان هیچ وقت ضد فوتبال بازی نمی کند. دیروز هم ما با توجه به شرایط جدول به دنبال برد بودیم؛ البته در یک زمان هایی مثل دقایق کوتاهی پس از گل باید محتاط بازی می کردیم. شما دیدید ما مقابل پرسپولیس 3 گل خوردیم و به دفاع نرفتیم ولی فکر می کنم باید برای نتیجه گرفتن ضد فوتبال بازی کنیم و اینکار را هم بلد هستیم. من خودم به بچه های تیم می گویم که در بازی های آینده حواسشان جمع تر باشد. شما دیدید فرزاد حاتمی بینی خانزاده را شکست و وقتی بیرون رفت از همانجا گل خوردیم. واقعا تیم ما تحمل چنین اشتباهاتی را ندارد.
وی ادامه می دهد: پرسپولیسی ها دوست داشتند ما این بازی را ببریم و ما هم تمام تلاشمان را کردیم ولی تیم ما جوان است و بی تجربگی برخی بازیکنان کار دست ما داد و این هم تاوان جوان کردن تیم است.
حسینی در مورد صحنه بحث برانگیز گل دوم که واکنش های زیادی در مورد رضا شربتی در فشای مجازی ایجاد کرد، ادامه داد: رضا شربتی واقعا بازیکن با شرفی است. من 2 سال با او زندگی کرده ام و رفت و آمد خانوادگی داریم؛ واقعا بچه با ادب و با خدایی است. هیچ پولی هم نسبت به 6، 7 سالی که در تیم بوده نگرفته است. چرا سال قبل را یادمان رفته که در دیدار مقابل ملوان با یک پس گل طلایی به علی عسگر تیم را در لیگ برتر نگه داشت. آن پاس گل 15 میلیارد ارزش داشت و حالا به او می گویند بی غیرت؛ پاس گل او نه تنها یک مجموعه بلکه یک شهر و یک استان را نجات داد.
میثم حسینی که کاپیتان دوم تیم سیاه جامگان پس از حسین بادامکی است، در مورد ابنکه پس از خروج بادامکی افراسیابی بازوبند را به بازو بست عنوان کرد: من چند بازی در ترکیب تیم نبودم و افراسیابی بعد از اینکه حسین بادامکی به بیرون رفت حواسش نبود که من داخل زمین هستم؛ البته بعد از بازی خودش به من زنگ زد و معذرت خواهی کرد من هم به او گفتم که برای من اصلا مهم نیست ولی تعدادی از هواداران به کار او اعتراض داشتند. طبیعتا در آن شرایط تیم ما عقب بود و من اصلا به این موضوع فکر نمی کردم و افراسیابی هم واقعا پسر خوبی است.
وی در مورد شرایط نابسامان تیم سیاه جامگان ادامه داد: ما شرایط خیلی بدی داریم. جلوی تیمی قدرتمند بازی می کردیم که قراردادهای میلیاردی دارند و مطمئنا برای بردن در این بازی هم پاداش گرفتند؛ البیته نوش جانشان ولی شما کیفیت بازی ما را در مقابل آنها ببینید و مطمئن باشید که هیچ تیمی در لیگ مشکلات ما را ندارد. ما اصلا زمین تمرین نداریم و در سالن تمرین می کردیم و واقعا کارکردن در این شرایط خیلی خیلی سخت است. 
بازیکن سابق استقلال در مورد بازی برابر این تیم در هفته آتی گفت: ما در مقابل تراکتورسازی کیفیت خودمان را نشان دادیم و مطمئن باشید در مقابل استقلال 10 برابر بهتر بازی می کنیم.
مدافع تیم سیاه جامگان در مورد استعفای خداداد عزیزی اظهار داشت: خداداد مشکلات را به چشم دیده؛ در این مدت غذا برای ما آماده می کرد؛ زمین تمرین، لباس و همه کاره تیم شده بود. خوشد به من می گفت من واقعا نمی دانم چه کار کنم؛ تیم حریف را آنالیز کنم، بازیکن ارنج کنم و .. واقعا فشار زیادی تحمل کرد.
حسینی در پایان در مورد قول مالک سیاه جامگان در پرداخت پول به بازیکنان گفت: من و روح الله سیف اللهی به تهران آمدیم و اگر تا سه شنبه طبق قولی که دادند پول پرداخت نشود، به تمرینات نمی رویم.

13:00  1395/12/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن