تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813460116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستیاران ایرانی کی‌روش به اردو برمی‌گردند  :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دستیاران ایرانی کی‌روش به اردو برمی‌گردند 
مهدی تاج در تلاش است تا پیش از برپایی اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین کی روش را مجاب به حضور دوباره دستیاران ایرانی اش در اردو نماید. 

به گزارش "ورزش سه"، کی روش در اردوی تیم ملی در دبی از دستیاران ایرانی اش همانند ملی پوشان پرسپولیس خواست که به تهران بازگردند اما آنها بعد از هماهنگی های بعمل آمده از سوی فدراسیون فوتبال در دبی ماندند تا تبعات این خبر فوتبال ایران را بیش از این دچار حاشیه نکند. 
در نهایت کی روش بعد از بازگشت به تهران خطاب به مهدی تاج اعلام کرد دیگر به دستیاران ایرانی اش احتیاج ندارد. بر اساس خبرهای رسیده با توجه به تلطیف فضا احتمالا مشکل دستیاران ایرانی کی روش برطرف می شود و آنها بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد،  به خصوص که مهدی تاج تلاش گسترده ای برای رفع این مشکل داشت. 
البته که کی روش هم خوب می داند امتناع دستیاران ایرانی اش از بازگشت به تهران به خاطر توصیه های فدراسیون فوتبال بوده و نیت ها این بوده که تیم ملی بیش از این دچار حاشیه نشود. 
گفتنی است اردوی تیم ملی پیش از بازی با قطر احتمالا در عمان برگزار می شود و شروع این اردو هم احتمالا از 22 اسفند خواهد بود و بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ قهرمانان آسیا هم 25 به اردوی تیم ملی در عمان ملحق می شوند، چون آنها باید روز 23 – 24 در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند.

12:25  1395/12/01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن