تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817325906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای همه دانش‌‌آموزان کارت بیمه دانش‌آموزی صادر شده که 24 ساعته و یک‌ساله است یعنی 12 ماه دانش‌آموز را پوشش می‌دهد.

به گزارش تراز ،عباسعلی باقری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران در خصوص گلایه فرهنگیان نسبت بیمه تکمیلی، اظهار داشت: کارمندان در بخش‌های دولتی تقریباً حقوقشان با آموزش و پرورش یکی است اما چیزی که آنجا تفاوت دارد، مزایا و رفاهیات است که تبعیض را ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: ما حداقل خواسته‌مان این است که به اندازه کمترین دستگاهی که این رقم‌ها را دارد، مثلاً در ماه 100 هزار تومان که در سال یک میلیون و 200 هزار تومان می‌شود به ازای هر معلم در ردیف‌های بودجه پیش‌بینی کنند؛ در حال حاضر خرج‌های اصلی کسری دارد و رفاهیات جایگاهی ندارند.

باقری با بیان اینکه دولت می‌گوید که بیمه تکمیلی جزو وظایف دستگاه‌ها نیست، گفت: برای بیمه تکمیلی، آموزش و پرورش با بیمه ای قرارداد می‌بندد، سهم معلم را کسر می‌کند ولی سهم خود را ندارد و یکدفعه 440 میلیارد تومان می‌شود و در نتیجه بیمه تکمیلی قرارداد خود را فسخ می‌کند.

وی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم که این منابع مالی تأمین شود، افزود: برای رفاه فرهنگیان اگر مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان به ازای هر معلم پیش‌بینی شود می‌توانیم اقدامات خوبی را برای آنها انجام دهیم، که هم اکنون اعتبار مناسبی در این خصوص پیش‌بینی نشده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر 700 میلیارد تومان به بیمه‌‌ها بدهکار هستیم، گفت: 440 میلیارد تومان، 120 میلیارد تومان و 140 میلیارد تومان به طور جداگانه برای بیمه تکمیلی به بیمه‌ها بدهکاریم.

وی در خصوص بیمه دانش‌آموزی نیز اظهار داشت: برای تمام دانش‌اموزان کارت بیمه دانش‌آموزی صادر شده است و بیمه دانش‌آموزی به صورت 24 ساعته و یک‌ساله است یعنی 12 ماه دانش‌آموز را پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در ایام عید و تابستان مشمول بیمه دانش‌آموزی هستند، گفت: در حقیقت، اگر دانش‌آموزی تحت پوشش بیمه والدین باشد و برای او خدای ناکرده اتفاق رخ دهد، می‌تواند هم از بیمه دانش‌آموزی و هم از بیمه والدینش استفاده کند.

باقری در خصوص اسکان فرهنگیان گفت: وظیفه ذاتی آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت است و چرا در اسکان وارد می شویم؟ چون سیستم گردشگری کشور پاسخگوی حجم مسافر نوروزی نیست. در بعضی شهرها فقط آموزش و پرورش هست یعنی حتی یک مسافرخانه وجود ندارد.

وی ادامه داد: اگر در بعضی شهرها مثل مشهد، فارس، اصفهان و هرمزگان نباشیم، فاجعه به وجود می آید؛ مشاهده می‌شود مردم حتی در حیاط و اطرف مدرسه چادر می‌زنند که بتوانند از امکانات مدرسه استفاده کنند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: ما قصد ورود نداشتیم ولی وقتی همکاران ما استفاده می‌کنند هر چند ناقابل و محدود است، در اختیارشان قرار می‌دهیم و برای مردم هم این امکانات محدود را در اختیارشان قرار می‌دهیم؛ می‌دانیم مدرسه جای اسکان نیست اما سعی می‌کنیم در سفر همکاران حداقل امکانات فراهم باشد و آنها نیز می‌گویند مدارس امنیت دارد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 5 اسفندماه آغاز می‌شود و 20 روز ادامه دارد، گفت: حداقل 20 درصد از فضاهای اسکان باید به ثبت‌نام اینترنتی اختصاص یابد.

به گزارش فارس، باقری با بیان اینکه اسکان نوروزی فرهنگیان از اولین روز تعطیلات آغاز می‌شود، افزود: امسال چهار برابر سال گذشته یعنی 29 میلیارد تومان برای تأمین تجهیزات اسکان نوروزی فرهنگیان پیش‌بینی کرده‌ایم و در کنار آن، به اندازه یک سوم این اعتبار را نیز قرار است استان‌ها تأمین کنند.

وی در خصوص هزینه اسکان نوروزی فرهنگیان گفت: هزینه های اسکان فرهنگیان 3 سال بود که اضافه نشده بود امسال هزینه‌ها بین 10 تا 12 درصد افزایش یافته است، ضمن اینکه تلاش داریم سطح سوم خدمات یعنی گروه «ج» را حذف کنیم و خدمات در گروه «الف» 80 درصد و گروه «ب» 20 درصد فرهنگیان را شامل شود که در گذشته خدمات در گروه «الف» 30 درصد و در گروه «ب» 50 درصد و در گروه «ج» 20 درصد فرهنگیان را شامل می‌شد.


منبع: فارس

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 30 بهمن 1395 - 11:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن