تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817471073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بابك زنجاني تا بازگرداندن كامل پول‌ها اعدام نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بابك زنجاني تا بازگرداندن كامل پول‌ها اعدام نمي‌شود
حكم بابك زنجاني قطعي شده اما براي بازگرداندن پول‌هايي كه به جيب‌ زده و غالباً هم در خارج از كشور است تا اجراي حكم استرداد پول‌ها حكم اعدام وي اجرا نمي‌شود.


به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام منتظري، دادستان كل كشور روز پنج‌شنبه در حاشيه نشست «قوه قضائيه انقلابي» در جمع خبرنگاران افزود: تلاش بر اين است كه پول‌ها به بيت‌المال بازگردد و به بابك زنجاني هم گفته‌ايم بايد اين مسئله را در مرحله اهميت قرار دهد. دادستان كل كشور همچنين نقش فرد تازه دستگير شده در پرونده بابك زنجاني را مهم توصيف كرد و گفت: اين فرد از عناصر موثر در پرونده بابك زنجاني است و پرونده او در مرحله تحقيقات مقدماتي قرار دارد.

منتظري درباره اظهارات اخبر مبني بر آزادي سران فتنه، با بيان اين ضرب‌المثل كه «آفتاب آمد دليل آفتاب»، اظهار داشت: حركت سال 88 جريان فتنه و حمايت‌هاي دولتمردان امريكا از اين افراد، پشتوانه اصلي اين جريان و اينكه بي‌واسطه يا باواسطه در امريكا ريشه داشته را نشان داد. وي تصريح كرد: حمايت امروز دولت جديد امريكا از جريان و سران فتنه بيانگر تحت‌الحمايه امريكا بودن اين جريان است و دانسته يا نادانسته آبشخور اين حركت در امريكا قرار داشت.   دادستان كل كشور خطاب به افراد جزو اين جريان گفت: تنها راه بازگشت آقاياني كه جزو اين جريان بودند، عذرخواهي از ملت و توبه است و در اين صورت مي‌توانند به اقيانوس ملت بپيوندند.

منتظري يادآور شد: اما اگر بخواهند سر موضع خودشان باشند، قطعاً نظام از آنها نمي‌گذرد. دادستان كل كشور همچنين در پاسخ به اين سؤال كه چه تدبيري براي از بين رفتن مشكل پرونده بانك سرمايه و حل اختلاف بين دادگاه و دادسرا بايد انديشيده شود، گفت: اين اختلاف بين دادسرا و دادگاه بي‌معنا است و دادسرا در رتبه قضايي پايين‌تر از دادگاه قرار دارد و در نهايت اين دادگاه است كه حكم را صادر مي‌كند.  منتظري ادامه داد: البته دادستان به موجب قانون حق دارد در صورت تشخيص به مغاير بودن رأي دادگاه، رأي خود را اعمال يا از طريق دادستان كل از رياست قوه قضائيه درخواست اعمال ماده 477 كند.   وي همچنين در تشريح آخرين وضعيت پرونده املاك شهرداري تصريح كرد: پرونده به دادسرا رفته و دادسرا در اين زمينه تحقيقات لازم را انجام مي‌دهد. دادستان كل كشور خاطرنشان كرد: البته به دليل گسترده بودن پرونده، بيش از 100 نفر تا به حال احضار شده‌اند و هنوز به مرحله صدور كيفرخواست براي افراد نرسيده است.

 منتظري يادآور شد: به نظر مي‌رسد در اين پرونده تعدادي احتمالاً مجرم شناخته و تعدادي هم مسلماً تبرئه شوند. وي درباره صادر شدن يا نشدن كيفرخواست در پرونده برخورد دو قطار در سمنان يادآور شد: اين پرونده نياز به تحقيقات وسيع دارد. وي افزود: بايد تحقيقات از لحاظ شناسايي مقصران و ميزان صدمات وارده تكميل شود و طولاني شدن پرونده‌هاي اينچنيني به دليل طي شدن اين فرآيند است.





تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن