تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817402636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان مربی میلیاردر لیگ برتر :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منصوریان مربی میلیاردر لیگ برتر
بردهای سریالی استقلال در لیگ‌برتر ادامه دارد؛ ذوب‌آهن پس از صنعت‌نفت، پیکان، ماشین‌سازی و پرسپولیس پنجمین قربانی این تیم احیا شده بود. 

به گزارش "ورزش سه"، پنج بازی، پنج برد، ۱۴ گل زده و ۱۵ امتیاز یعنی «استقلالِ منصوریان» ضلع سوم و جدی مثلث قهرمانی برای این فصل است.
جوانان استقلال غوغا می‌کنند؛ امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، حق‌دوست، برزای، زکی‌پور، مجید حسینی و حتی دروازه‌بان دوم حسین حسینی، انقلابی بی‌بازگشت را از دروازه تا خط حمله استقلال به پا کرده‌اند. یک تیم مطمئن و از پیش‌برنده.
ذوب‌آهن سنگ محک خوبی برای تعیین عیار استقلال بود، تیم یک‌دست با یک مربی خوش‌فکر که فوتبال را به‌روز بازی می‌کند. منصوریان با دو تغییر اجباری (حسین حسینی و مجید حسین) در دروازه و دفاع جلوزن، و یک تغییر اختیاری (حق‌دوست به جای قربانی) ترکیب استقلال را نسبت به داربی عوض کرد. تغییر ترکیب منجر به تغییر چیدمان و شیوه بازی شد؛ حق‌دوست با حفظ شعاع برابر نسبت به چهار رأسِ امید نورافکن (پشتِ سر)، اسماعیلی (سمت راست)، برزای (چپ) و کاوه رضایی (روبرو)، عملاً مدیریت نیمه بالایی تیم استقلال را به عهده گرفت. امید ابراهیمی با ابتکار عمل بیشتر نسبت به داربی، عقب‌تر بازی کرد و مرز نفوذ ذوب‌آهن را تعیین کرد. عقب نگه‌داشتن ذوب‌آهن باعث می‌شد خسرو و زکی‌پور با اطمینان بیشتری به کانال‌های نفوذ عمق بدهند، این شیوه وینگرهای استقلال (اسماعیلی و برزای) را کاملاً آزاد می‌کرد.
فقط ۲۴ دقیقه کافی بود تا برنامه اصلی استقلال به نتیجه برسد؛ نفوذ کامل خسرو تا انتهای کانال چپِ ذوب‌آهن، آزادی عمل وینگر راست که خود را توی نقطه کور دفاع ذوب‌آهن به دهانه دروازه رساند، یک ضربه سر و گل. استقلال یک ذوب‌آهن صفر.
منصوریان بعد از گل، عقب نکشید اما فوتبال را اقتصادی بازی کرد. تیم او حالا بلد است که چطور توپ را بدهد، زمین را بگیرد و با اینحال بالای زمین باقی بماند؛ پرس حریف با کمترین استرس، و شروع ضد حمله‌ سریع از هر جای زمین. تنوع مهارت‌های مهره‌های استقلال، دست منصوریان را برای انتخاب بهترین استراتژی ممکن باز کرده است.
نیمه دوم با آمدن علی قربانی به جای حق‌دوست، استقلال را برد برای گل‌های بعدی؛ بودن دو مهاجم باعث شد که ذوب‌آهن توی زمین خودی بماند. نورافکن به ابراهیمی نزدیک‌تر، و اسماعیلی کمی به داخل متمایل‌تر شد تا فضای پشت‌سر قربانی و رضایی خالی نماند. با این شیوه تازه، طراحی‌های ذوب‌آهن برای حمله در میانه زمین خنثی می‌شد و معدود توپ‌هایی که به باکس استقلال می‌رسید با واکنش‌های خوب پادوانی، مجید حسینی و دروازه‌بان این تیم بی‌اثر شد. 
استقلال برای انتقال از فاز دفاعی به حمله برنامه دقیقی داشت. همه توپ‌ها از عقب توی گرافی شبیه به ساعت شنی به دایره وسط زمین می‌رسید و از آنجا به چپ، راست یا عمق بالای زمین پخش می‌شد.
چند حمله موثر استقلال یا با تایمینگ اشتباه رضایی، یا ندیدن یار دوم، یا بلاک موثر ذوب‌آهن بدون نتیجه ماند تا یک‌بار دیگر فرشید اسماعیلی نقش اول آبی‌پوشان را به‌عهده بگیرد؛ فرشید از چپ به تو زد و قبل از سانتر زننده گل را دید، و وقتی سانتر کرد که نقطه تلاقی برزای با توپ در مختصات دقیقِ زمان-مکان بود؛ گل دوم. استقلال ۲ ذوب‌آهن صفر، دقیقه ۷۸. تکرار «گل و پاسِ گل» یعنی فرشید اسماعیلی ستاره دنباله‌دار این‌شب‌های استقلال است.
بعد از گل دوم ذوب‌آهن وا داد و استقلال برای سه‌گانه‌هایش بی‌تابی می‌کرد. دو سه موقعیت بعدی تیم منصوریان برای گل سوم هدر رفت تا تنها ترک عادت استقلال در اصفهان، زدن دو گل به جای سه تا باشد؛ این‌جا استقلال، و جوانانی که آتش به پا می‌کنند؛ آی لاو یو اِی اِف سی.     رامتین جباری

18:01  1395/11/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن