تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817634359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران – امريكا فينال احتمالي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ايران – امريكا فينال احتمالي
رقابت‌هاي جام جهاني كشتي آزاد از صبح امروز در كرمانشاه آغاز مي‌شود.
نویسنده : فريدون حسن 


رقابت‌هاي جام جهاني كشتي آزاد از صبح امروز در كرمانشاه آغاز مي‌شود. هشت تيم حاضر در اين مسابقات همگي به كرمانشاه رسيده‌اند و با انجام كنترل‌هاي پزشكي و مراسم وزن‌كشي كشتي‌گيران كه ديشب برگزار شد حالا همه چيز آماده آغاز رقابت‌هاست.
هشت تيم حاضر در اين رقابت‌ها در گروه به شرح زير قرار گرفته‌اند:
گروه A: روسيه، امريكا، آذربايجان و گرجستان
گروه B: ايران، تركيه، مغولستان و هندوستان
براساس برنامه اعلام شده در دور اول مسابقات در گروه A آذربايجان با روسيه كشتي‌ مي‌گيرد و گرجستان با امريكا روبه‌رو مي‌شود. در گروه B ايران و تركيه مقابل هم قرار مي‌گيرند و مغولستان و هندوستان هم به مصاف هم مي‌روند.
دور دوم رقابت‌ها با كشتي تيم‌هاي امريكا و روسيه كه حساس‌ترين ديدار رقابت‌ها هم هست، آغاز مي‌شود و بعد از آن گرجستان و آذربايجان به مصاف هم مي‌روند. در گروه B هم ايران مقابل هند قرار مي‌گيرد و مغولستان و تركيه هم با هم نبرد مي‌كنند.
با انجام اين ديدارها رقابت‌هاي امروز به پايان مي‌رسد و تيم‌ها براي معرفي سرگروه‌ها و تيم‌هاي دوم و سوم گروه‌ها صبح فردا جمعه در دور سوم روي تشك مي‌روند.
در دور سوم رقابت‌ها در گروه A روسيه با گرجستان و امريكا با آذربايجان مصاف مي‌دهند و در گروه B ايران با مغولستان و هند با تركيه كشتي مي‌گيرند.
براساس برنامه اعلام شده از ساعت 10 صبح فردا رقابت براي كسب عنوان‌هاي پنجم تا هفتم برگزار مي‌شود. از ساعت 16 تا 17:15 ديدار رده‌بندي ميان تيم‌هاي دوم گروه‌ها انجام مي‌شود و در نهايت از ساعت 17:15 تا 19 ديدار فينال مسابقات بين تيم‌هاي اول دو گروه انجام مي‌شود.
   
بازتاب‌هاي يك استقبال
اما حضور پرسروصداي تيم ملي كشتي آزاد امريكا در اين رقابت‌ها با استقبال گرم علاقه‌مندان به كشتي و مسئولان دست‌اندركار ايراني رقابت‌ها باعث شد تا تمامي نگاه‌ها به سمت ايران معطوف شود.
سايت خبري «يو‌اس‌‌دي‌تودي» با انتشار گزارشي استقبال گرم ايراني‌ها از كشتي‌گيران امريكا، آن هم بعد از تصميم‌هاي نژادپرستانه رئيس‌جمهور امريكا را بسيار جالب‌ توجه عنوان كرد.
جردن باروس هم عكس‌هايي از اين لحظات را در صفحه شبكه اجتماعي خود منتشر كرد.
  
برنامه‌ريزي و تدارك لازم صورت گرفته است
اسدالله رضايي، مسئول برگزاري رقابت‌هاي جام جهاني با اشاره به اينكه حضور ايران و امريكا در ديدار فينال مي‌تواند نقطه عطفي در رقابت‌هاي جام جهاني باشد. اين ديدار را جدالي حساس و جذاب عنوان كرد.
رضايي كه با مهر گفت‌وگو مي‌كرد، ادامه داد: «حضور تيم ملي كشتي امريكا در ايران نشان‌دهنده ثبات و امنيت كشورمان است، خوشبختانه شاهد ديپلماسي مطلوب كشتي مقابل سياست بوديم و امريكا توانست كشتي‌گيرانش را راهي مسابقات كند.»
وي در خصوص آمادگي كرمانشاه براي برگزاري مسابقات هم گفت: «نيروهاي اجرايي فدراسيون كشتي و همچنين مسئولان كشتي و اداره كل ورزش استان مدت‌هاست كه در حال برنامه‌ريزي و تداركات لازم براي برگزاري اين رويداد مهم در كشورمان هستند و اميدوارم بار ديگر شاهد موفقيت كشورمان در برپايي مسابقات مهم بين‌المللي باشيم.»
رضايي همچنين هرگونه پيش‌بيني در خصوص رقابت‌ها را غيرممكن اعلام كرد و گفت: «بسياري از اهالي كشتي معتقدند ايران و امريكا به راحتي به فينال مي‌رسند، اما نبايد به سادگي از كنار تيم‌هايي چون روسيه، آذربايجان و گرجستان گذشت.»
رضا لايق، دبير فدراسيون كشتي هم در خصوص رقابت‌هاي جام جهاني و حضور پرقدرت ايران در اين رقابت‌ها گفت: «هم در مسابقات كشتي آزاد و هم در فرنگي به دنبال قهرماني هستيم، مي‌خواهيم حضوري قدرتمند در رقابت‌هاي كشتي قهرماني جهان كه سال آينده در فرانسه برگزار مي‌شود، داشته باشيم و رقابت‌هاي جهاني كرمانشاه و آبادان مي‌تواند به مثابه تدارك ويژه و جدي براي كسب موفقيت‌هاي آينده محسوب مي‌شود.»
لايق افزود: «البته نگاهمان به سوي جوانگرايي نيز هست و مي‌دانيم كه بايد با جرئت اين نكته مهم را مورد توجه قرار دهيم تا در آينده نتيجه آن را ببينيم.»
وي ادامه داد: «ما مي‌دانيم انتظار از كشتي‌ ايران بسيار بالاست كه البته انتظاري به‌حق است. مردم دوست دارند كشتي ايران در دنيا آقايي كند و تمام هدف ما نيز روي اين محور استوار است.»


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن