تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817480668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت نسبی آبی‌ها در بازی‌ها بعد از دربی :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: موفقیت نسبی آبی‌ها در بازی‌ها بعد از دربی
بعد از پیروزی استقلال برابر پرسپولیس در دربی 84 حالا بزرگترین نگرانی‌ای که در دل هواداران آبی‌ها وجود دارد این است که آیا این تیم در بازی فردا برابر ذوب‌آهن اسیر غرور ناشی از این پیروزی بزرگ می‌شوند یا نه.

به گزارش "ورزش سه"، معمولا مرسوم است که تیم‌هایی که در دربی پیروز می‌شوند یک بازی بعد از این برد بزرگ نمی‌توانند نتایج خوبی بگیرند چراکه یک هفته تحت تاثیر پیروزی هستند و با غرور وارد زمین بازی می‌شوند که حالا باید دید آیا این اتفاق در بازی فردا مقابل استقلال تکرار می‌شود یا نه.
استقلال با پیروزی برابر پرسپولیس در بازی روز یکشنبه به هفتمین برد خود در لیگ‌برتر برابر حریف سنتی خود رسید اما آبی‌ها در بازی‌های بعد از 6 پیروزی قبلی نتایج متفاوتی را تجربه کرده اند. این تیم در بازی های بعد از 6 پیروزی خود در دربی 3 بار پیروز شده اند، دوبار به نتیجه تساوی رسیده اند و در یک بازی هم شکست خورده اند.
*در لیگ سوم جوان‌های امیر قلعه‌نویی در بازی رفت موفق شدند با نتیجه 2 بر یک تیم پرستاره آن روزهای پرسپولیس را شکست دهند اما در بازی بعد برابر ابومسلم به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند. 
*در لیگ چهارم آبی‌ها با گل دقیقه 93 پیروز قربانی موفق شدند پرسپولیس را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند اما غرور ناشی از این برد دراماتیک هرگز گریبان این تیم را نگرفت چراکه شاگردان امیر قلعه‌نویی هفته بعد هم موفق شدند پگاه گیلان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند. 
*در لیگ پنجم آبی‌ها موفق شدند با تک گل رضا عنایتی پرسپولیس را شکست دهند و البته در هفته بعد هم شموشک را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند. 
*در لیگ دهم و در بازی رفت اولین برد از 4 برد متوالی استقلال با پرویز مظلومی رقم خورد اما آبی‌ها هفته بعد از این بازی با تراکتورسازی به تساوی یک بر یک رسیدند. 
*در بازی برگشت همان سال آبی‌ها باز هم پرسپولیس را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند اما در بازی بعد با نتیجه 2 بر یک از تراکتورسازی شکست خوردند. 
*در لیگ یازدهم شاگردان پرویز مظلومی موفق شدند با برد قاطع 2 بر صفر در بازی رفت پرسپولیس را شکست دهند و بازی بعدی برابر صبا را هم یک بر صفر برنده شدند. 
*با مروری به نتایج استقلال بعد از پیروزی در دربی این موضوع مشخص می‌شود که نتایج آبی‌ها بعد از پیروزی در این بازی بزرگ نسبتا قابل قبول بوده است و حالا باید دید آیا این نتایج خوب در بازی فردا برابر ذوب‌آهن هم تکرار می‌شود یا شاگردان جوان منصوریان تحت تاثیر این شکست بزرگ قرار می‌گیرند و بازی مهم بزرگ فردا را از دست می‌دهند.

16:39  1395/11/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن