تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817518091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو چالش برانکو در آستانه ال کلاسیکوی ایران :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دو چالش برانکو در آستانه ال کلاسیکوی ایران
در حالی که غیبت کمال کامیابی‌نیا سرخ‌های تهرانی را با دردسر بزرگی در دربی روبه رو کرد، آنها اکنون با چالش غیبت احتمالی محمد انصاری نیز مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از غیبت هافبک‌دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس در دربی، شاگردان برانکو دچار بزرگترین چالش خود در فصل شدند و به تیم بی‌دفاع در جدال با استقلال تبدیل شدند. آنها در حالی که در 20 دیدار اخیر خود با تنها 5 گل دریافتی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشته بودند، در دربی با 3 گل کاخ موفقیت‌ خود در دیوار دفاعی را فروریخته دیدند.
ماجرا برای پرسپولیس زمانی تلخ‌تر خواهد شد که این هافبک دفاعی به دلیل کارت قرمزی که دریافت کرده، جدال هفته آینده برابر سپاهان را نیز از دست خواهد داد تا آن را نیز همچون بازی رفت دو تیم از دست بدهد. در دیدار رفت اما احمد نوراللهی موفق شد با حضورش در ترکیب این تیم عملکرد موفقی در فولادشهر از خود به جا بگذارد. با حضور احمد نوراللهی در تراکتورسازی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی اما برانکو ایوانکوویچ عملا تنها بر تکیه بر کمال کامیابی نیا تیمش را مهیای رقابت با دیگر تیم‌ها کرد. خصوصیات دیگر هافبک‌های پرسپولیس باعث شده تا کمال کامیابی‌نیا تنها بازیکنی باشد که قابلیت برآورده کردن تاکتیک مدنظر این تیم را داشته باشد. با این حال برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل شهاب کرمی را به عضویت خود درآورد. هافبکی که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان شده بود و در روزهای پایانی خدمت خود نیز از سوی مایلی کهن فرصت زیادی برای حضور در ترکیب این تیم به دست نیاورده بود.
اما خبر تلخ برای پرسپولیس در ادامه‌ شکست در دربی می‌تواند غیبت احتمالی محمد انصاری باشد؛ مدافع میانی بدون جانشین پرسپولیس که در پایان دیدار برابر استقلال به دلیل پرتاب سنگ دچار مصدومیت شد و طبق ادعای برانکو ایوانکوویچ با توجه به این مصدومیت دیدار برابر سپاهان را از دست خواهد داد.
اکنون برانکو ایوانکوویچ برای جدال حیثیتی بعدی خود در لیگ برتر مقابل سپاهان که به الکلاسیکوی ایران معروف شده، با دو چالش در غیاب کامیابی نیا و انصاری مواجه است.
روی نیمکت پرسپولیس در خط دفاعی حامد آقایی نامش قرار دارد و محسن ربیع خواه نیز البته شرایط بازی نیست به دست آورده است. بازگشت محسن ربیع خواه می‌تواند بخشی از پازل پرسپولیس در غیاب دو ستاره‌اش را حل کند. در صورتی که برانکو از این بازیکن در پست هافبک دفاعی استفاده کند، احتمالا ماهینی در کنار سیدجلال حسینی حاضر خواهد شد و محرمی این بار به چپ می‌رود و رامین رضاییان به عنوان مدافع راست انجام وظیفه خواهد کرد.
اما اگر برانکو ایوانکوویچ بخواهد از ربیع خواه بار دیگر به عنوان مدافع چپ تیمش سود ببرد، چالش سخت‌تری به وجود خواهد آمد. در این صورت شاید شهاب کرمی فرصت اولین تجربه‌اش را در این تیم به دست آورد و بتواند به عنوان بازیکن تخصصی سرخپوشان شرایط را به سود تیم خود بازگرداند.
* در صورتی که ربیع خواه بازی کند:
1- محسن ربیع خواه در سمت چپ: در صورت بازگشت ربیع خواه به ترکیب و سمت چپ، حسین ماهینی به عنوان مدافع میانی در کنار سیدجلال حسینی حضور خواهد یافت.
2- محسن ربیع خواه در هافبک دفاعی: در این صورت احتمال دارد صادق محرمی تجربه حضور در دفاع چپ را به دست آورد و رامین رضاییان مدافع راست شود و ماهینی نیز در کنار سیدجلال حسینی حضور یابد.
3- محسن ربیع خواه در دفاع میانی: با توجه به اینکه هافبک‌های دفاعی معمولا قابلیت بازی در دفاع میانی را نیز دارند، شاید او در این پست در کنار سیدجلال حسینی حضور یابد و حسین ماهینی به دفاع چپ برود و مسلمان هافبک دفاعی جدید سرخپوشان شود.
* اگر شهاب کرمی بازی کند:
در صورت حضور شهاب کرمی در پست هافبک دفاعی، حسین ماهینی در کنار سیدجلال حسینی به عنوان مدافع میانی بازی خواهد کرد و محسن ربیع‌خواه به عنوان دفاع چپ حضور خواهد یافت. فرشاد احمدزاده به پست اصلی اش در خط میانی خواهد رفت.

18:23  1395/11/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن