تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817353183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری رسمی فرانسه و ایران در زمینه اینترنت اشیاء


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: همکاری رسمی فرانسه و ایران در زمینه اینترنت اشیاء
شرکت فناوران پیشرو پارس‌نت (پارس‌نت)، یکی از اعضای گروه شرکت‌های پارسان‌لین با همکاری سیگفاکس (SIGFOX) فرانسه، شبکه اینترنت اشیاء (IoT) را با پوشش سراسری بر بستر شبکه ملی اطلاعات، در ایران راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش عصرخبر، با امضاء قرارداد همکاری بین دو شرکت فناوران پیشرو پارس‌نت و سیگفاکس، شرکت پارس‌نت به عنوان جدیدترین شرکت همکار سیگفاکس، تنها شریک تجاری این شرکت در ایران برای ارائه خدمات اینترنت اشیاء (IoT) است.

همکاری پارس‌نت و سیگفاکس برای اولین بار، ایران را بر لبه تکنولوژی جدیدترین دستاوردها در حوزه فناوری اطلاعات قرار می‌دهد. همزمان با گسترش شبکه اینترنت اشیاء (IoT) در جهان، عملاً شهروندان ایرانی نیز این فرصت را بدست می‌آورند که همچون سایر کشورهای پیشرفته از خدمات نوین این شبکه استفاده کنند. مدیران شرکت پارس‌نت طی روزهای آتی، خبرهای مهمی را از قرارداد همکاری و فرآیندهای اجرایی آن اعلام خواهند کرد.

سیگفاکس فرانسه اکنون در 30 کشور جهان در زمینه اینترنت اشیاء  (IoT) با ایجاد شبکه‌ای مبتنی بر فناوری LPWAN فعال است و در نظر دارد شبکه بین‌المللی فوق را تا سال 2018 در بیش از 60 کشور جهان توسعه دهد. سیگفاکس هم‌اکنون با اپراتورهایی مانند تلفونیکا و SK Telecom همکاری دارد. همچنین شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ، اینتل و توتال، بالغ بر 220 میلیون یورو در شرکت سیگفاکس سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

گروه شرکت‌های پارسان‌لین از سال‌ها پیش در زمینه اینترنت و دیتاسنتر فعال بوده و یکی از بزرگترین اپراتورهای ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در ایران است. شرکت پارسان‌لین ارتباطات پس از دریافت مجوز اپراتوری ارتباطات ثابت(FCP)  از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اکنون از طریق شرکت فناوران پیشرو پارس‌نت به عنوان یکی از اعضای خانواده خود، هدف از همکاری با شرکت سیگفاکس فرانسوی را ایجاد زیرساخت ارتباطی  LPWANبرای ارتباط اشیاء با یکدیگر در سطح ملی بر بستر شبکه ملی اطلاعات اعلام کرده است تا از این طریق با در اختیار قرار دادن اولین شبکه اینترنت اشیاء (IoT) به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی امکان ارائه خدمات بر این بستر را فراهم آورد.

اینترنت اشیاء، امکان اتصال تمامی دستگاه‌ها که از طریق سنسورها هوشمند گردیده و با محیط پیرامون خود در تعاملند را بر بستر اینترنت/اینترانت برای کاربران فراهم می‌آورد. از جمله ویژگی‌های فناوری LPWAN، توان مصرفی پایین برای اشیاء است که سبب افزایش طول عمر باتری آنها می‌شود. طول عمر باتری تا 10 سال، نرخ انتقال پایین، گستردگی پوشش و استفاده از باند فرکانسی آزاد از ویژگی‌های فناوری  LPWANارائه شده توسط سیگفاکس است که استفاده از آن را در برخی از کاربردها از جمله اندازه‌گیری هوشمند و مدیریت ناوگان‌های حمل و نقل، خواندن میزان کارکرد کنتور آّب، برق و گاز از راه دور و صد‌ها مورد دیگر بی‌همتا می‌کند.


تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - 12 February 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن