تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817509419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: رزومه مدیرعامل آتش‌نشانی را منتشر کنید تا افکار عمومی معیار شهرداری برای انتخاب مدیران را بداند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نماینده مجلس: رزومه مدیرعامل آتش‌نشانی را منتشر کنید تا افکار عمومی معیار شهرداری برای انتخاب مدیران را بداند
نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش شهردار تهران درباره حادثه پلاسکو گفت: کافی است رزومه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران را برای مردم منتشر کنید تا افکار عمومی معیارهای شما را برای انتخاب مدیران در مناصب مهم و حیاتی بدانند و میزان اهمیت به جان و مال شهروندان بی‌امان را در نگاه و رویکرد مدیریتی شما ببینند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با عرض تسلیت به‌مناسب فرارسیدن ایام فاطمیه، اعلام کرد: مردم و نمایندگان تهران همراه با خانواده‌های عزیز داغدار غم شهادت آتش‌نشانان فداکار حادثه پلاسکو هستند و این عزیزان چه مظلومانه در آتش سوءمدیریت به شهادت رسیدند.

او با اشاره به گزارش‌های سه‌گانه‌ای که توسط کمیسیون‌های عمران، شوراها و کمیته منتخب مجمع نمایندگان استان تهران تهیه و در صحن قرائت شد، گفت: این گزارش‌ها بیانگر بی‌توجهی و بی‌مبالاتی دستگاه‌های ذی‌ربط از ماه‌ها و سال‌های پیش از این حادثه بود.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ارزیابی کارشناسی و حرفه‌ای، حادثه پلاسکو ماه‌ها قبل از وقوع این حادثه قابل پیش‌بینی بود و اسف‌بار اینکه مسئولان مدیریت بحران تهران و شهرداری در مواجهه با کمیسیون‌ها و مجلس، روش نمایشی و فرافکنی را در پیش گرفتند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار مردم مسئولیت‌پذیری مدیران در خط مقدم مدیریت بحران تهران بود اما گزارشی که به مجلس ارائه شد، به‌دلیل فرافکنی و تکرار کلیات، منجر به درخواست تهیه گزارش ملی از حادثه گردید.

او خطاب به مسئولان شهرداری تهران گفت: کافی است رزومه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران را برای مردم منتشر کنید تا افکار عمومی معیارهای شما را برای انتخاب مدیران در مناصب مهم و حیاتی بدانند و میزان اهمیت به جان و مال شهروندان بی‌امان را در نگاه و رویکرد مدیریتی شما ببینند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح «آشتی ملی» اعلام کرد: در شرایطی که بحران‌های بین‌المللی و تغییرات فزاینده در کشورها، ضرورت اتخاذ مواضع هوشمندانه ملی را دوچندان کرده، همدلی و همبستگی ملی بهترین مولفه برای مقابله با تهدیدها و بحران‌های خارجی است.

او همچنین خاطرنشان کرد: گفت‌وگوی ملی و همگرایی جریان‌ها و سلایق سیاسی با محوریت منافع ملی راه مستقیم به همبستگی ملی است و امروز قانون اساسی، رهبری معظم و منافع ملی کشور حلقه اتصال دیدگاه‌ها و جریان‌های سیاسی مختلف و دلسوزان انقلاب و کشور هستند؛ هوشمندی، انعطاف‌پذیری، شهامت و صداقت و بزرگان سیاسی برای پیشگامی در مسیر تحقق گفت‌وگوی ملی  و وحدت‌آفرین اقدامی مبارکی برای تقویت آرامش در فضای سیاسی و ارتقای امنیت ملی کشور به‌شمار می‌رود.

رحیمی در پایان تصریح کرد: تهدیدات متوهمانه ترامپ و تیم نوپای کاخ سفید نسبت به ملت بزرگ ایران، بازی با دم شیر است و ایران بزرگ مهد دلیرمردانی است که بارها در طول تاریخ شهامت و دلاوری خود را به رخ بدخواهان کشیده و ترامپ باید بداند که آزموده را آزمودن خطاست. من جرب المجرب حلت به الندامة



۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن