تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798259048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیدان: دوست نداریم بارسا در برنابئو جام بگیرد :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: زیدان: دوست نداریم بارسا در برنابئو جام بگیرد
زیدان در نشست خبری امروز خود به احتمال میزبانی برنابئو از فینال کوپا دل ری بین بارسا و آلاوس واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از 15 روز استراحت به سبب تعویق بازی هفته گذشته اش برابر سلتا، فردا به لالیگا بازگشته و در زمین اوساسونا به میدان خواهد رفت.    

    زیدان در مورد تعویق بازی سلتا و 15 روز دوری از بازی ها گفت: «ما همیشه دوست داریم بازی کنیم. 15 روز دوری از مسابقات خیلی سخت است. بازیکنان من همواره مشتاق بازی کردن هستند؛ اما در هر صورت تصمیمی بود که گرفته شد و به آن احترام گذاشتیم. واضح است که اگر هفته قبل بازی می کردیم، بهتر بود ولی در هر صورت گذشت و به بازی فردا فکر می کنیم. از هر لحاظ هم آماده هستیم.»   پیغام به بازیکنان: «به آنها گفته ام که به فاصله امتیازی با رقبا فکر نکنند. ما دو بازی عقب افتاده داریم و مشخص نیست بتوانیم حتما 6 امتیاز از آن دو مسابقه کسب کنیم. هنوز تاریخ بازی با سلتا را هم نمی دانیم؛ پس باید به بازی های پیش رو فکر کرده و هیچ قضاوتی هم نسبت به آینده نداشته باشیم.»   شایعات پیوستن دخیا به رئال و وضعیت روحی ناواس: «کیلور به این شایعات فکر نمی کند و وضعیت او بسیار خوب است. من 24 بازیکن با کیفیت در اختیار دارم و به هیچ عنوان روی خریدهای فصل بعد، فکر هم نکرده ام.»    

    وضعیت مصدومان: «کارواخال و مودریچ آماده بازی هستند و در فهرست 18 نفره خواهند بود؛ اما اینکه فردا در ترکیب خواهند بود یا خیر مشخص نیست. در مورد بیل هم انتظار دارم تا قبل از بازی برگشت با ناپولی به مرز آمادگی برسد. او را مشتاق بازگشت به میادین می بینم و تنها کافی است به تمرینات گروهی بازگردد.»   وضعیت بد داوری ها: «کار داوران سخت است و من هرگز از آنها ایراد نگرفته ام و هیچ وقت هم نخواهم گفت که وضعیت داوری بد شده است. گاهی داوری ها به سود شماست و گاهی هم به ضرر. باید به تصمیمات داوران احترام گذاشت و به آنها کمک کرد تا بهتر شوند.»   تمدید قرارداد ایسکو: «این دیگر به عهده باشگاه است. ایسکو یک بازیکن مهم و حیاتی برای من است و از سبک بازی او بسیار خوشم می آید.»   بازی برابر اوساسونا: «ما شرایط خوبی داریم. خوب استراحت کرده و از لحاظ بدنی و ذهنی هم مهیای این مسابقه هستیم؛ ولی می دانیم که زمین اوساسونا همواره برای رئال دشوار بوده است. بازی بین تیم اول و آخر برای من مفهومی ندارد؛ چون اوساسونا برخلاف جایگاهش، فوتبال خوبی بازی می کند. اطمینان دارم بازی سختی پیش رو داریم. زمانی که خودم بازی می کردم نیز همیشه بازی در زمین اوساسونا دشوار بود.»   شیوه بازی رئال: «مثل همیشه. وقتی توپ در اختیار ماست، برای گل زدن تلاش می کنیم و وقتی توپ را از دست می دهیم، حریف را پرس کرده و تلاش می کنیم هرچه سریع تر توپ را پس بگیریم؛ البته سیستم خیلی مواقع به بازیکنانی که در اختیار دارید مرتبط است و برخی مواقع هم برای سورپرایز کردن حریف.»   میزبانی برنابئو از فینال کوپا دل ری: «کافی است از هواداران بارسلونا در مورد میزبانی نوکمپ از رئال در فینال کوپا دل ری سوال کنید. هیچکدام از هواداران رئال دوست ندارند بارسا در برنابئو قهرمان شده و جام بگیرد و خلاف همین مساله نیز صدق می کند. دیروز رئیس باشگاه (پرز) گفت که ورزشگاه هنگام بازی فینال در دست تعمیر خواهد بود و هرچه او بگوید، درست است. پس فینال در برنابئو نخواهد بود.»  

16:15  1395/11/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن