تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817545367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهیم زاده: پیشنهاد لیگ برتری را نپذیرفتم :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابراهیم زاده: پیشنهاد لیگ برتری را نپذیرفتم
سرمربی مس کرمان معتقد است که در نیم فصل دوم با اضافه شدن برخی نفرات شرایط این تیم بهبود یافته است.

تیم مس کرمان در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ آزادگان موفق به کسب پیروزی 1 بر صفر مقابل بادران شد تا هم چنان به مسیر صعودی خودش ادامه دهد و با اختلاف 2 امتیاز نسبت به تیم صدرنشین در رتبه دوم قرار بگیرد.
منصور ابراهیم زاده در گفتگو با "ورزش سه" در مورد روند موفقیت تیم مس کرمان گفت: به طور کلی در شروع نیم فصل دوم با توجه به اینکه آشنایی کلی اعضای تیم یعنی مربیان، بازیکنان، تماشاگران و مدیریت از هم بیشتر شده و همینطور اضافه شدن بازیکنان جدید، برخی مشکلات ما را حل کرد. همدلی بچه ها هم خیلی بیشتر شده است و این باعث شده تا خیلی متمرکز کار خود را انجام دهیم و نتیجه بگیریم.
ابراهیم زاده در مورد پیروزی در مقابل بادران ادامه داد: بازی با باردان که در خط حمله بازیکنان قوی در نیمکت و داخل زمین دارد خیلی سخت بود. در این بازی می توانستیم گل بزنیم که این اتفاق رخ داد و در مقابل خدا را شکر می کنیم که پنالتی آن ها گل نشد.
وی در مورد بازی های تعیین کننده تیم مس در آینده و به خصوص در هفته آینده مقابل مس کرمان اظهار داشت: ما چهار بازی سخت داشتیم که یکی از آن ها در مقابل بادران بود که تمام شد. سه بازی آینده مقابل مس رفسنجان، ملوان و پارس جنوبی جم نیز برای ما خیلی اهمیت دارند و می تواند در شکل گیری شخثیت تیمی ما موثر باشد. تیم مس رفسنجان هم تیم خوبی است و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب را در مقابل آن ها رائه دهیم.
سرمربی تیم مس کرمان در مورد آمار خوب این تیم که از هفته سیزدهم شکستی را متحمل نشده است، عنوان کرد: اکثر تیم های دنیا اول سازمان دفاعی خود را مستحکم می کنند. هر تیمی اول از هر چیزی با نفرات و سازمانی که دادر مشخص می شود. در فوتبال اگر گل نخوری می توانی گل بزنی اما اگر اول گل بخوری باید دو کار را انجام بدهی؛ هم گل دوم را نخوری و هم گل بزنی و کار خیلی سخت می شود.
ابراهیم زاده در مورد اینکه در جایی صحبت از قول صعود به هواداران کرمانی داده است، گفت: من این صحبت را انجام دادم؛ درست است که ما برای صعود برنامه دو ساله دادیم اما تمام تلاش خودمان را می کنیم تا صعود کنیم چون این موضوع حق مردم کرمان است و حق مردم شرق ایران است که یک نماینده در لیگ برتر داشته باشند.
وی در مورد تغییرات مداوم مربی ها در لیگ برتر و اینکه در نیم فصل حتی خودش نیز در برهه ای در معرض انتقادات قرار داشت، خاطرنشان کرد: تغییر مربی ممکن است 10 درصد به تیم کمک کند ولی 90 درصد کمک نمی کند. چون هر مربی با فلسفه خودش تیم را می بندد و نفر جدید باید با همین نفرات ادامه دهد، چون نمی تواند تغییر زیادی در تیم ایجاد کند و باید با همان نفرات ادامه دهد؛ این موارد هم باعث ایجاد تاثیرات منفی می شود. خود من در نیم فصل پیشنهادات لیگ برتری داشتم ولی ترجیح دادم کارم را ادامه دهم. در نیم فصل مشکلاتی داشتیم و اگر دو سه بازی را می بردیم الان خیلی جایگاه بهتری در جدول داشتیم.
وی در مورد شانس های صعود در پایان لیگ برتر عنوان کرد: 7،8 تیمی که بالای جدول هستند همگی شانس صعود دارند. اگر به گذشته نگاه کنیم متوجه می شویم اختلاف زیادی وجود ندارد و تا هفته پایانی نمی توان در مورد صعود کننده صحبت کرد.

18:17  1395/11/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن