تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821219016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرط مونتلا برای بازگشت باکا به ترکیب میلان! :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شرط مونتلا برای بازگشت باکا به ترکیب میلان!
میلان در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و سوم سری A در سن سیرو شکست تلخی را متحمل شد و با یک گل برابر سمپدوریا بازی را واگذار کرد. تعویض شدن کارلوس باکا در آن مسابقه خبرساز شد.

به گزارش "ورزش سه" باکا، مهاجم سرشناس میلان به تعویض شدن خود واکنش تندی نشان داد. او از این که وینچنزو مونتلا او را از بازی بیرون کشید، ناراحت بود و زیر لب سخنانی را بر زبان آورد. باکا البته ساعاتی بعد تاکید کرد که از مونتلا عذرخواهی کرده و قصد اعتراض کردن به تصمیم او را نداشت.    

    او در این‌ باره گفت‌: «باید بگویم هیچ مشکلی با مونتلا ندارم و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهم. از عقب افتادن برابر سمپدوریا ناراحت بودم. دوست داشتم در زمین باشم تا بتوانم گلزنی کنم و تیمم را از شکست نجات بدهم. به‌ هر حال باید در هر حالتی به تصمیم مربی تیم احترام گذاشت.»   سرمربی میلان نیز در همین رابطه گفت: «همه چیز حل شده است، فکر نمی کنم موضوع زیاد جدی ای بوده باشد. باکا کمی مشکل داشت و خودش این را می دانست. حالا کاملا به مسیر درست بازگشته است. خودش گفته می خواهد به ما شام بدهد. انتخاب رستورانش هم به عهده من است که می تواند یک رستوران مجلل باشد یا یک پیتزا  فروشی ساده. او به ما شام بدهد تا در مورد حضورش در ترکیب تصمیم بگیرم.»

16:25  1395/11/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن