تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817468299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لحظه به لحظه با حاشیه های استقلال _ السد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: سد 100 هزار نفره برابر ژاوی و قطری‌ها لحظه به لحظه با حاشیه های استقلال _ السد
لحظه به لحظه با حاشیه های استقلال _ السد

لحظه به لحظه با حواشی بازی استقلال و السد در رده پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ایلنا را همراهی کنید. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال امشب در حساس ترین بازی فصل خود باید به مصاف السد قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان برود و شاگردان علیرضا منصوریان امیدوارند با عبور از سد این حریف خود مهیای حضور در مرحله گروهی شوند. با اخبار و حواشی لحظه به لحظه این دیدار می‌توانید خبرگزاری ایلنا را همراهی کنید. * برخی از هواداران استقلال از شب گذشته مقابل ورزشگاه آزادی چادر زده اند تا تماشاگر این بازی باشند. این هواداران از شهرستان خود را به تهران رسانده اند تا تماشاگر بازی تیم شان باشند . * عده‌ای از هواداران پرسپولیس هم جهت حمایت از استقلال خود را به ورزشگاه رسانده اند تا همبستگی خود با رقیب دیرینه را در این رقابت آسیایی به نمایش گذارند.
* درب ورزشگاه از ساعت 13 به روی هواداران باز  شد و هواداران با حضور روی سکوهای خود را مهیای این جدال کرده اند. 
* طبقه دوم استادیوم به صورت رایگان در اختیار هواداران است. از این رو طبقه دوم زودتر پر خواهد شد و هوادارانی که قصد خرید بلیت دارند احتمالا در یکی ، دو ساعت مانده به بازی خود را به ورزشگاه می رسانند.
* استقبال خوبی از این دیدار شده و در حالی که دقایقی از باز شدن درب استادیوم گذشته، سکوهای زیادی به رنگ آبی درآمده و هواداران خود را مهیای حمایت از استقلال کرده اند.
ساعت13:15: درب استادیوم به روی هواداران استقلال باز شد. هواداران استقلال ابتدا می توانند در طبقه دوم ورزشگاه که به صورت رایگان است مستقر شوند.
ساعت 13:16: در دست هواداران استقلال بیشتر عکس ناصر حجازی، منصور پورحیدری، فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان دیده می‌شود.
ساعت 13:17: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است هواداران استقلال دقیقه 22 این بازی مثل دیدارهای این تیم در لیگ یاد و خاطره منصور پورحیدری را گرامی بدارند. 
ساعت 13:17: جمعی از بازیکنان سابق استقلال از جمله فرهاد مجیدی، فرهاد مجیدی، محسن فروزان، رضا عنایتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده و ... قرار است امروز با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک تماشا کنند و حمایت خود از باشگاه سابق‌شان را اعلام کرده اند. 14_باشگاه استقلال برای این که میهمان نوازی خود را به قطری ها ثابت کند ، تعداد بلیت السدی ها را برای حضور در ورزشگاه آزادی افزایش یافت . 14:15_هواداران زیادی از شهرهای مختلف ایران خود را به آزادی رسانده اند .اهواز ، اصفهان ، مازندران ، یزد ، ...از جمله شهرهایی هستند که هواداران استقلال از آن جا راهی تهران شده‌اند. 14:30_بازار سلفی بین هواداران استقلال داغ است .آن ها روی سکوها و در حالی که پرچم یا لباس استقلال دارند از خود عکس سلفی می گیرند . 15:00 : ترکیب استقلال برابر السد اعلام شد در این دیدار برای آبی‌ها ‎رحمتی- رابسون- پادوانی- غفوری- زکی پور- نورافکن- ابراهیمی- حق دوست- برزای- رضایی و قربانی به میدان خواهند رفت. 15:04: اعلام ترکیب استقلال باعث شد تا هواداران آبی حاضر در ورزشگاه که از ترکیب تیم شان اطلاع پیدا کرده بودند بیشتر در این باره صحبت کنند. بیشتر هواداران استقلال اعتقاد داشتند منصوریان ترکیب خوبی را برای تیمش ایجاد کرده است. 15:20: در حالی که سه، چهار ساعت به بازی مانده حدود ده هزار هوادار استقلال در ورزشگاه حضور پیدا کرده اند. 15:22 : هواداران استقلال که می دانند فرهاد مجیدی قرار است امروز در ورزشگاه حضور پیدا کنند ، او را مورد تشویق خود قرار می‌دهند .مجیدی از سوی هواداران استقلال چند بار تشویق شده است. 15:25:هواداران استقلال طرح موزاییکی "ایران" را درست کرده اند .طرحی که قرار است امروز جلوه زیباتری به سکوها بدهد . 15:30: آخرین جلسه بازیکنان استقلال پیش از شروع بازی ساعت ۱۵ آغاز شده و کادر فنی این تیم آخرین نکات را به بازیکنان منتقل می‌کنند. 15:34: یک دختر استقلالی که چهره‌اش را تغییر داده بود توسط حراست شناسایی شد و اجازه ورود به داخل ورزشگاه را پیدا نکرد!

۱۳۹۵/۱۱/۱۹ ۱۵:۳۸:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن