تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817446700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تارتار: صعود دو تیم از لیگ یک انصاف نیست :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تارتار: صعود دو تیم از لیگ یک انصاف نیست
سرمربی تیم پارس جنوبی جم می گوید زمانی رکورد 13 بازی بدون شکست این تیم به چشم می آید که در پایان لیگ این تیم به لیگ برتر صعود کند.

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم که رکورد فوق العاده 13 بازی بدون شکست همراه با تیمش را پشت سر گذاشته در حال حاضر رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده است. تارتار بازیکن سابق تیم پرسپولیس در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط تیم پارس جنوبی جم و دربی تهران صحبت کرده است.  
با جو وحشتناک رشت تساوی هم خوب است
بازی با سپیدرود یک بازی 6 امتیازی بود و با هدف برد به زمین رفتیم خیلی خوب بازی را شروع کردیم؛ اما 90 دقیقه آن هم با توجه به شرایط جوی و طرفداری آنجا چنین نتیجه‌ای را کسب کنید بد نیست. البته تیم حریف بهتر از ما بود. اگرچه ما هم خوب کار کردیم و فقط توپ‌هایمان گل نشد. بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم با جو وحشتناکی که در رشت حاکم بود یک امتیاز هم نتیجه خوبی است. در کل از بازی بچه‌های تیم و عملکردشان در این بازی راضی هستم.   
صعود 2 تیم از لیگ آزادگان منصافانه نیست
خوشحالیم که فاصله‌مان با صدر کم شده و به یک امتیاز رسیده است. روند خوبی که داریم در هفته‌های گذشته خیلی به ما کمک کرد که مقابل حریفانمان قوی ظاهر شویم و این نتایج ما به ادامه کار و پیروزی در دیدارهای آینده امیدوارم می‌کند. البته باید بگویم کل کار تیم‌ها در رقابت‌های لیگ دسته اول سخت است؛ حدودا 7، 8 تیم مدعی جدی برای قهرمانی و صعود به لیگ‌برتر هستند. امسال کار برای همه تیم‌ها خیلی سخت است و از بین 7، 8 تیم خوب فقط 2 تیم صعود می‌کند که این انصاف نیست.   
برای به چشم آمدن رکوردمان باید صعود کنیم
بحث رکورددار بودنمان در 13 نتیجه بدون شکست یک طرف است، بحث موفقیتمان یک طرف دیگر؛ که موفقیت در پایان فصل به وجود می‌آید و اگر بتوانیم صعود کنیم آن زمان است می‌توانیم بگوییم رکوردهایمان به چشم آمده است.   
هر کس در نقل و انتقالات بهتر عمل کند موفق می شود
باتوجه به آن موجودیتی که در بازار نقل و انتقالات بود سعی کردیم بهترین عملکرد و انتخاب را داشته باشیم. حضور بازیکنانی که جذب کردیم به تیم و نتیجه‌گیری‌اش خیلی کمک کرد که این بهترین فرصت برای هر تیم در فصل نقل و انتقالات است و هر کس از این موقعیت بهترین استفاده را ببرد موفقیتش مسجل می‌شود.   
حیف شد که کامیابی نیا در دربی نیست
دربی معمولا حساسیت خاص خودش را دارد و هر دو تیم در دور رفت خیلی خوب کار کردند ولی حیف شد که کمال کامیابی‌نیا در این دیدار حضور ندارد او با حضورش در این دیدار خیلی می‌توانست به پرسپولیس کمک کند.   
دربی می شنوم، یاد بازی 9 نفره می افتم
با نمایش دربی به یاد جذابیت‌هایی خیلی خاصی که این شهرآورد دارد می‌افتیم و خاطرات آن دیدار در ذهن‌مان تداعی می‌شود اما هروقت دربی می‌شود مهمترین بازی‌مان با استقلال در زمانی که 9 نفره شدیم و آبی‌پوشان تلاش کردند تا پیروز میدان باشند و ما اجازه آن را ندادیم، یادم می‌آید.   
از هواداران می خواهم کنارمان باشند
از هواداران تیم‌مان می می خواهم که ما را در بازی هایمان بیشتر حمایت کنند و بیشتر به ورزشگاه بیایند الان رقابت واقعا خیلی سخت شده، 7، 8 تیم هستند که مدعی هستند و به عنوان یار دوازدهم بیشتر باید به ما کمک کنند و از کسانی که به ورزشگاه می آیند تشکر می کنم.

15:53  1395/11/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن