تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817469764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرانسوا فیون عذرخواهی کرد؛ اما از انتخابات کنار نمی‌کشد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: فرانسوا فیون عذرخواهی کرد؛ اما از انتخابات کنار نمی‌کشد


نخست‌وزیر سابق فرانسه که نامزد جناح راست در انتخابات آتی ریاست جمهوری است، بابت رسوایی مالی اخیر عذرخواهی و اذعان کرد که مرتکب "اشتباه" شده است. با این حال تاکید کرد که همچنان در رقابت‌ها باقی می‌ماند.


به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرانسوا فیون، نخست‌وزیر سابق فرانسه زمانی به دردسر افتاد که یک هفته نامه فرانسوی فاش کرد همسر فیون که سال‌ها به عنوان مشاور پارلمانی او استخدام شده بود؛ بدون آنکه این کار را انجام دهد، پول دریافت کرده است. طبق گزارش‌ها، فیون بیش از ۸۰۰ هزار یورو طی سه دوره زمانی بین سال‌های ۱۹۸۸ و ۲۰۰۳ به همسرش بابت این سمت پول پرداخت کرده است.  


علاوه بر این، فیون همچنین از بودجه‌ای که در اختیار قانونگذاران بوده برای استخدام دو تن از فرزندانش استفاده کرده و بین سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ به آنها ۸۴ هزار یورو پول داده است.


فرانسوا فیون با تاکید بر اینکه هیچگونه کار اشتباهی انجام نداده و مبالغ دریافتی همسرش پنلوپ توجیه‌پذیر بوده است، به خبرنگاران گفت: یک اشتباه صورت گرفته و من عمیقا متاسف هستم و از مردم فرانسه عذرخواهی می‌کنم.


فیون ۶۲ ساله گفت که او طبق قوانین فرانسه اعضای خانواده‌اش را استخدام کرده بود اما اکنون متوجه شده که این اقدامات زمینه "بی‌اعتمادی" را ایجاد کرده است. او با رد درخواست‌هایی از جانب کمپ خودش برای کناره‌گیری گفت: از امشب اعلام می‌کنم که کمپین جدیدی آغاز می‌شود. من یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستم و آماده‌ام که پیروز شوم.


رسوایی اخیر به شدت برای فیون که گزینه اصلی پیروزی بود، گران تمام شد. قرار است تحقیقاتی درباره سوءاستفاده از بودجه دولتی علیه او و خانواده‌اش انجام شود که به شدت به وجهه او لطمه می‌زند و از محبوبیت مردمی او می‌کاهد. مردم فرانسه آوریل و مه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق‌های رای می‌روند.


فرانسوا فیون نوامبر گذشته توانست به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه فرانسه انتخاب شود و تا دو هفته پیش هم در میان سایر رقبا پیشتاز بود. اما اکنون نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که احتمالا او در دور نخست رای‌گیری حذف می‌شود و به احتمال زیاد مارین لوپن، رهبر جبهه ملی فرانسه و امانوئل ماکرون، نامزد میانه‌روها به دور دوم انتخابات در ماه مه راه می‌یابند.


فرانسوا فیون خودش را مجددا قربانی حقه‌های کثیف خوانده است. او درباره اتهاماتی که علیه همسرش مطرح می‌شود، گفت: هیچکس حق ندارد قضاوت کند که وظایف یک مشاور پارلمانی شامل چه چیزهایی می‌شود، الا خود نماینده پارلمان.


این سخنان در حالی مطرح می‌شود که همسر فرانسوا فیون سال ۲۰۰۷ در مصاحبه‌ای گفته بود که "هرگز واقعا مشاور او و یا چیزی شبیه آن نبوده است." با این حال فرانسوا فیون مدعی است که ایجاد این رسوایی کار آن کسانی است که نمی‌خواهند راست‌ها به قدرت برسند.


تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - 07 February 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن