تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799079717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه فرهنگیان از وزیر آموزش و پرورش | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: وزیر آموزش و پرورش روز گذشته اعلام که تمام مطالبات فرهنگیان تا پایان دی ماه پرداخت شده است، اما بنا به گفته برخی فرهنگیان، هنوز هیچ معوقه‌ای مربوط به سال تحصیلی جدید را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش تراز ،«تأخیر» در پرداخت مطالبات فرهنگیان موضوعی است که در سال‌های گذشته همواره در آموزش و پرورش وجود داشته است.

عدم پرداخت به موقع مطالباتی همچون «حق‌التدریس یا همان اضافه کار»، «پاداش پایان خدمت»، «حق الزحمه امتحانات»، «پاداش ازدواج یا هزینه فوت» و بسیاری موارد دیگر که در آموزش و پرورش وجود دارد و حق الزحمه آن به موقع پرداخت نمی‌شود.

ضمن اینکه جامعه میلیونی فرهنگیان را هم نباید نادیده گرفت، زیرا آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی کشور با حدود یک میلیون فرهنگی حقوق بگیر است که در این بین باید به بیش از 105 واحد آموزشی کشور هم خدمات مختلف ارائه شود.

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش روز گذشته در گفت‌وگو با یک شبکه رادیویی در خصوص وضعیت مطالبات فرهنگیان گفت: «یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه آموزش و پرورش، به روزرسانی معوقات جامعه فرهنگیان کشور است. هنگامی که من در وزارتخانه آموزش و پرورش مستقر شدم با کمک دولت مبلغ 4 هزار میلیارد تومان به صورت اوراق دریافت کرده و سعی کردیم که 2700 میلیارد تومان از این مبلغ را با همکاری نهادهای اقتصادی تبدیل به پول نقد کرده و معوقات همه فرهنگیان را پرداخت کنیم».

وی افزود: «معوقات و پاداش خدمت بازنشستگان تا پایان سال 94 و  معوقات حق‌التدریس شاغلان و نیروهای آزاد و همچنین حقوق سرباز معلمان را از فروردین تا پایان دی ماه 95 پرداخت کرده ایم. معوقاتی که برای بسته‌های حمایتی مدارس غیر دولتی بوده است را نیز پرداخت کرده‌ایم؛ اگر چه فرهنگیان هنوز مطالباتی دارند که پیگیر آن ها هم هستیم و امیدواریم بتوانیم قدم‌هایی را در این جهت برداریم».

همین اظهارات وزیر آموزش و پرورش بود که موجی از اعتراضات را در بین فرهنگیان ایجاد کرد، زیرا فرهنگیان اعتقاد دارند که هنوز حق التدریس و مطالبات آنها پرداخت نشده است، لذا چرا باید قبل از پرداخت مطالبات، وزیر آموزش و پرورش اعلام کند که این مطالبات پرداخت شده است.

یکی از معلمان آموزش و پرورش تهران در این خصوص گفت: آموزش و پرورش حق التدریس معوق فروردین تا خردادماه سال تحصیلی گذشته را فقط پرداخت کرده است و هنوز معوقات حق التدریس مربوط به سال تحصیلی جدید، ریالی پرداخت نشده است.

وی افزود: از این اظهارات وزیر آموزش و پرورش بسیار ناراحت شدم، زیرا پس از گذشته حدود پنج ماه از عدم پرداخت حق‌التدریس‌ها حالا وزیر آموزش و پرورش در یک برنامه رادیویی اعلام می‌کند که تمام مطالبات فرهنگیان را تا پایان دی‌ماه پرداخت کرده است، که چنین موضوعی صحت ندارد.

یکی دیگر از معلمان در تماس با خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت مطالبات گفت: توقع داشتیم که آموزش و پرورش حق‌التدریس معلمان را به موقع پرداخت کند. ضمن اینکه حق‌التدریس نیمی از خردادماه را هم به ما پرداخت نکردند.

وی افزود: اکنون هم که اعلام شده حق التدریس معوق معلمان پرداخت شده است، چنین چیزی درست نیست و هنوز هیچ حق‌التدریس و مطالباتی که مربوط به سال تحصیلی جاری باشد را دریافت نکرده‌ایم.

گلایه معلمان از این است که اگر اعتبارات مربوط به پرداخت مطالبات فرهنگیان مشخص شده است که البته این 2700 میلیارد تومان به مدتی قبل باز می‌گردد، چرا وقتی به حساب فرهنگیان وارد نشده است، آن را رسانه‌ای می‌کنند.


منبع: فارس

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 19 بهمن 1395 - 11:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن