تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817472687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سورپرایزهای آینده قهرمان امیدهای تهران  :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سورپرایزهای آینده قهرمان امیدهای تهران 
تیم فوتبال امید پیکان با هدایت یکی از دستیاران مجید جلالی مقتدرانه قهرمان امیدهای تهران شد. به گزارش "ورزش سه"، امیدهای پیکان که هدایت آنها را رضا مرتضی زاده، یکی از دستیاران جلالی در تیم بزرگسالان این باشگاه برعهده دارد، روز گذشته مقابل مقاومت تهران به برد یک بر صفر دست یافتند تا یک هفته زودتر قهرمانی شان در این رقابت ها را قطعی کنند.
مرتضی زاده که یکی از بهترین مربیان پایه فوتبال ایران محسوب می شود، برای سومین بار قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کرد. او فصل گذشته هم با پیکان جام قهرمانی را به دست آورده بود و پیش از این یک بار هم با مقاومت قهرمان شده بود. دستیار جوان جلالی علاوه بر این سه قهرمانی در رده سنی امید، سابقه دو بار قهرمانی در رده جوانان تهران را هم در کارنامه خود دارد.   


تمام این اتفاقات باعث شد جلالی در ابتدای فصل او را علاوه بر سرمربی تیم امید، در کادرفنی تیم بزرگسالان خود هم قرار بدهد تا با این کار راه حضور بازیکنان جوان و مستعد امیدها در تیم بزرگسالان را هموارتر کند.
در حال حاضر سه بازیکن امیدهای پیکان به نام های شاهین طاهرخانی، صادق نیکفر و امیر روستایی با تیم بزرگسالان تمرین می کنند و نام چند بازیکن دیگر این تیم هم در حال اضافه شدن به لیست بزرگسالان است. نیکفر تا به حال در یک بازی جام حذفی و یک بازی لیگ برتر مقابل صبای قم برای پیکان بازی کرده اما هنوز به طاهرخانی و روستایی زمانی برای حضور در میدان نرسیده که به نظر می رسد در هفته های پیش رو آنها هم فرصت بازی در لیگ برتر را پیدا کنند.  


روستایی با 24 گل زده، 4 پاس گل و 10 بار گرفتن پنالتی آقای گل و یکی از ستاره های تاثیرگذار این رقابت ها بوده و جلالی به آینده این مهاجم جوان بسیار خوشبین است.
در حال حاضر و در میان نفرات فعلی تیم بزرگسالان، سیامک نعمتی، مرتضی آقاخان، شهریار مغانلو، فراز امامعلی و امیرحسین امیری نفراتی هستند که در سال های اخیر توسط مرتضی زاده از رده سنی امید به تیم بزرگسالان اضافه شده اند. آنها در رقابت های این فصل لیگ برتر برای پیکان به میدان رفته اند و از نفرات تاثیرگذار این تیم بوده اند. با این شرایط و رابطه جالبی که بین تیم بزرگسالان و رده های پایه پیکان وجود دارد، به نظر می رسد می توانیم منتظر حضور این بازیکنان جوان در لیگ برتر باشیم. اتفاقی که جلالی پیش از این در سایپا هم آن را انجام داد و با بازی دادن به بازیکنان مثل اخباری، ترابی، قلی زاده، نیاری، شجاعی و جوادی رده های پایه سایپا را فعال تر از همیشه کرد.

13:01  1395/11/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن