تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817467313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
14 هزار روحاني نماز جماعت مدارس كشور را اقامه مي‌كنند‌

بجنورد---- خبرنگار اطلاعات: دبير ستاد اقامه نماز خراسان شمالي در دومين جلسه ستاد اقامه نماز گفت: حدود 14 هزار روحاني براي اقامه نماز به مدارس سطح كشور اعزام مي‌شوند و تاكنون 700 مسجد بين راهي در كشور تأسيس شده است.‌

محمدصادق باقرپور با بيان اينكه خراسان شمالي جزو استان‌هاي برتر كشور در اقامه نماز است، اعلام كرد: 70 درصد ادارات استان با حضور روحاني نماز جماعت را برپا مي‌كنند و دادگستري كل استان در برپايي نماز جماعت مقام برتر كشور را در سال گذشته كسب كرد.‌

وي با اشاره به اينكه برنامه‌هاي تقدير از ائمه نماز جماعت، جشنواره فرهنگي نماز كودكان و نوجوان، جشنواره فرهنگي نماز جوانان روستايي و نشست خانواده با موضوع نماز به برنامه‌هاي ستاد در سال جاري افزوده شده است از مديران ادارات استان خواست تا با نصب تابلوهاي اقامه نماز در حاشيه و ميادين شهر، اطلاع‌رساني بيشتري نسبت به اين امر داشته باشند.‌

معرفي امام جمعه سميرم ‌

سميرم----- خبرنگار اطلاعات: شوراي اداري شهرستان سميرم تشكيل جلسه داد.در اين نشست، حجت‌الاسلام والمسلمين موسوي به عنوان امام جمعه جديد سميرم معرفي شد.

همچنين فرماندار سميرم در سخناني با اشاره به مشكلات ناشي از خشكسالي اعلام كرد: اين پديده در منطقه سميرم در 80 سال گذشته بي‌سابقه بوده است.

‌120 دانش‌آموز دختر گيلاني عازم مكه شدند ‌

رشت - خبرنگار اطلاعات: نخستين كاروان دانش‌آموزان گيلاني براي تشرف به خانه خدا به تهران اعزام شدند.

نادر يارحسيني، رئيس سازمان دانش‌آموزي استان گيلان، گفت: 120 نفر از دانش‌آموزان دختر از گيلان در قالب كارواني به تهران عزيمت كردند تا از آن جا براي انجام اعمال حج عمره به مدينه و مكه اعزام شوند.‌

وي افزود: امسال بيش از 370 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر گيلاني از اين استان به سفر معنوي خانه خدا اعزام خواهند شد.

ايجاد رشته مهندسي منابع طبيعي در دانشگاه آزاد شاهرود

شاهرود---- خبرنگار اطلاعات: معاون آموزشي دانشگاه آزاد واحد شاهرود گفت: شوراي گسترش آموزش عالي با پذيرش دانشجو در رشته مهندسي منابع طبيعي در اين دانشگاه موافقت كرد.

مسعود اخياني افزود: پذيرش دانشجو در اين رشته در مقطع كارشناسي انجام خواهد شد و اين دانشگاه در آينده نزديك اقدام به پذيرش دانشجو در اين رشته مي‌كند.وي گفت: موضوع تصويب رشته مهندسي منابع طبيعي از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به دانشگاه آزاد اسلامي واحد شاهرود ابلاغ شده است.

توسعه همكاريهاي دانشگاهي بين شاهرود و يك دانشگاه ايتاليا

* تفاهمنامه گسترش همكاري علمي - پژوهشي بين دانشگاههاي صنعتي شاهرود و دل‌اكوئيلاي ايتاليا در دانشگاه صنعتي شاهرود به امضا رسيد.

در مراسم امضاي اين تفاهمنامه، طرفين نسبت به تبادل اعضاي هيأت علمي، محققان و متخصصان براي تحقيق، تدريس و تبادل‌نظر و نيز ايجاد تسهيلات لازم براي شركت استادان و محققان دو دانشگاه در كنفرانس‌ها، سمپوزيوم‌ها و سمينارهاي علمي تأكيد كردند.

از ديگر مفاد اين تفاهمنامه فراهم كردن زمينه لازم براي تبادل استاد و دانشجو در رشته‌ها و مقاطع مورد توافق براي ادامه تحصيل و نيز مبادله اطلاعات،‌ كتاب، نشريات علمي، مدارك علمي و تحقيقاتي و پايان‌نامه دانشجويي است.

ساخت 19 رشته انتقال آب در خواف براي جلوگيري از هدر روي آب ‌

خواف ---- خبرنگار اطلاعات: مدير جهاد كشاورزي خواف گفت: با ساخت 19 كانال انتقال آب در روستاي خرگرد به طول 13 كيلومتر و تكميل سر دهانه آبگير و انتقال آب روستاي لاج به طول 15 كيلومتر از هدرروي مقدار زيادي آب در اين منطقه جلوگيري شد.

وي افزود: در اين راستا همچنين 8 هزار و 100 متر كانال آبياري عمومي احداث و 45 هكتار از اراضي كشاورزي تجهيز و نوسازي شد.وي هزينه اجراي اين پروژه‌ها را 8 ميليارد و 345 ميليون ريال اعلام كرد.

تجليل از توليدكنندگان نمونه بخش كشاورزي ‌

كرمان ---- خبرنگار اطلاعات:آيين تجليل از توليدكنندگان برتر بخش كشاورزي استان كرمان برگزار شد.‌در اين آيين تكلوزاده رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان كرمان با اشاره به وجود 24 درصد از باغهاي كشور در كرمان، گفت: از 63 كشاورز نمونه استان، 7 نفر به عنوان نمونه‌ كشوري معرفي شده‌اند.‌

معاون سياسي امنيتي استانداري كرمان نيز در سخناني به اهميت بخش كشاورزي در اقتصاد كشور و جايگاه بارز توليدكنندگان و كشاورزان در خودكفايي و خوداتكايي اشاره كرد و خواستار توسعه روزافزون علم و دانش در اين بخش شد.‌

در پايان به رسم يادبود، لوح تقدير و تنديس به برگزيدگان اهدا شد.‌

ساخت سيلو ‌ در شهرستان مهر

مهر----خبرنگار اطلاعات: كلنگ ساخت سيلوي 50 هزار تني شهرستان مهر به زمين زده شد.‌

اين سيلو در زميني به وسعت 7 هكتار و اعتباري افزون بر 50 ميليارد ريال ساخته مي‌شود.

اهداء زمين به آموزش و پرورش دزفول ‌

دزفول---- خبرنگار اطلاعات: حاج محمدرضا رفيعيان نيكو كار مدرسه ساز دزفولي قطعه زميني به مساحت 500 متر مربع براي ساخت درمانگاه فرهنگيان به آموزش و پرورش اين شهرستان اهدا كرد.

اين دومين درمانگاهي است كه براي رفاه فرهنگيان دزفول و خانواده‌هاي آنان در دزفول ساخته مي شود.

واگذاري كارخانه قند ياسوج به دولت ‌

رئيس سازمان صنايع و معادن استان كهگيلويه و بويراحمد در حكمي مهندس سرفراز را به سمت مديرعامل و عضو هيات مديره شركت فرآورده‌هاي غذايي و قند ياسوج منصوب كرد.‌

در آيين معارفه مهندس سرفراز، معاون برنامه‌ريزي استانداري كهگيلويه و بويراحمد با تبيين سياستهاي حمايتي دولت در بخش توليد و صنعت، اقدامهاي قوه قضائيه و مجريه براي استرداد كارخانه قند ياسوج به دولت را حمايت از توليد دانست و اظهار اميدواري كرد، اين كارخانه با تلاش كارگران به حيات خود ادامه دهد.

گفتني است، كارخانه قند ياسوج سال 73 به بخش خصوصي واگذار شد و در سال گذشته اين قرارداد توسط مراجع قضايي ابطال و كارخانه مجدداً به وزارت صنايع و معادن واگذار شد.

اجراي رزمايش ‌

بندر بوشهر ---- خبرنگار اطلاعات: رزمايش پدافند غيرعامل براي نخستين بار در مجتمع گاز پارس جنوبي برگزار شد.

در اين رزمايش 44 تن از نيروهاي بسيجي از واحدهاي ستادي شركت مجتمع گاز پارس جنوبي در 4 گروه ايمني، امداد و نجات، آتش نشاني و حراست شركت داشتند.

تشكيل جلسه شوراي فرهنگ نايين ‌

نايين----- خبرنگار اطلاعات: شوراي فرهنگ عمومي شهرستان نايين تشكيل جلسه داد.

در اين نشست رئيس شورا با تاكيد بر لزوم پاسداري از فرهنگ اصيل ايراني، خواستار تشكيل شوراي نظارت بر نامگذاري شهرها، خيابانها، اماكن و موسسات عمومي شد.

اختصاص 40 درصد تسهيلات بنگاه‌هاي زودبازده هرمزگان‌ به بخش صنعت ‌

* رئيس سازمان كار و امور اجتماعي هرمزگان گفت: 40 درصد تسهيلات مصوب بنگاههاي زودبازده اقتصادي اين استان كه معدل 2 هزار و 200 ميليارد ريال است، به بخش صنعت و معدن تعلق دارد.

علي‌اكبر لبافي در نشست كار گروه صنعت و معدن هرمزگان، افزود: از اين ميزان اعتبار تاكنون يكهزار و 800 ميليارد ريال، به طرحهاي صنعتي، معدني و صنايع تبديلي استان پرداخت شده است.

رئيس سازمان كار و امور اجتماعي هرمزگان، نتايج اجراي طرحهاي زودبازده را افزايش شمار بيمه‌شدگان اين استان به 181 هزار نفر عنوان كرد.

بهره‌برداري از 27 پروژه كشاورزي در سبزوار

سبزوار----- خبرنگار اطلاعات:‌مدير جهادكشاورزي سبزوار گفت: در هفته جهاد كشاورزي 27 پروژه بخش كشاورزي با اعتباري افزون بر 20 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني بنگاههاي زودبازده و مشاركت مردمي در اين شهرستان به بهره‌برداري رسيد.

محمدحسين‌آبادي اين پروژه‌ها را شامل 15 طرح امور دام، 6 طرح آب و خاك، 3 طرح امور اراضي، يك طرح عشايري و يك طرح شيلات عنوان كرد.وي افزود: در مجموع اين پروژه‌ها براي 135 نفر به‌طور مستقيم ايجاد اشتغال نموده است و جمعاً 780 خانوار از مزاياي آن بهره‌مند مي‌شوند.




 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن