تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817673912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح دفتر خدماتی توسط فرماندار دولت در کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:کورد نیوز: تاریخ انتشار : 12:37:22 , 1395/11/15
دست خالی دولت در کردستان
افتتاح دفتر خدماتی توسط فرماندار دولت در کردستان
فرماندار دهگلان بجای افتتاح پروژه های کلان اقدام به قیچی کردن یک روبان دفتر خدماتی بعنوان خدمات دولت در ایام دهه فجرنمود
به گزارش سايت  فرمانداري دهگلان نظري  فرماندار اين شهرستان  در مراسم افتتاح يک دفتر خدماتي پليس +10 شرکت وشخصا به قيچي کردن روبان وافتتاح اين دفتر اقدام نموده است .
در ايام مبارک دهه فجر هر ساله پروژه هاي کلاني به مناسبت پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در سطح کشور افتتاح ميشود . استان کردستان از اين قاعده خارج نيست وهر ساله شاهد افتتاح پروژه هاي در دولتهاي قبل بوده است که کم وبيش شيريني اين ايام را به کام ملت دو چندان نموده است.
امسال هم بعنوان آخرين سال از فعاليت اين دوره دولت  اعتدال در کردستان افکار عمومي چشم انتظار پروژ هايي بود که در راستاي رفع مشکلات عديده مردم موثر واقع شود  ونتيجه عملکرد چهار ساله آنان را عينيت بخشد .
اما ظاهرا از رصد اخبار پروژ ها اين چنين وانمود نميشود. هرچند هنوز تا پايان اين ايام فرصت زياد است ولي نکو بودن سال از بهارش پيداست.
منهاي پيروزي تيم دولت در اقناع مردم به کم کاري دولت قبل و ايجاد بلندگوي بزرگ تبليغاتي در قالب سايتها وفعالان اپليکيشن ونشريات واکتفا به هر نوع شيوه تبليغي بايد بي پرده گفت دولت آقاي روحاني نتوانسته است در راستاي نيل به اهداف خدمتگزاري نظام جموري اسلامي در اين استان موفق عمل نمايد .
دست خالي دولتمرادن اين خطه را هرروز بيشتر از گذشته شاهد هستيم . هم اکنون دولتمردان  منتصب به آقاي روحاني رئيس جمهور محترم کشور در حال سپري کردن آخرين ايام الله دهه فجر در دوره چهار ساله خود هستند . انتظار ميرفت در اين سال پاياني به برخي شعارهاي اوليه خود جامه عمل بپوشانند ودست پرتر از آنچه امروز مي نماياند باشند.
اما به واقع چنين نيست ومنتصبان دولت در اين استان که از مردم آراي بالاي هفتاد درصد کسب نموده اند بسيار پايين تر از سطح انتظارونياز مردم درکردستان  عمل کرده اند .
دولت آقاي روحاني در بيانيه اقوام نظر بسياري از فعالان ومردم مناطق کورد نشين را به خود جلب کرد اما در اولين گام با عدم انتخاب  وعدم استفاده از متخصصان و مديران مجموعه  بومي حامي خود کليد ناميدي منطقه را در قفل توسعه نامتوازن چنان چرخاند که نتيجه آن پس از چهار سال افتتاح پروژه هايي از جمله يک دفتر خدماتي آنهم متعلق به بخش خصوصي را شاهديم .
قبول يک واقعيت بدونه تعصب پابرجاست که کارنامه مديران منصوب شده  با اصرار وزير کشور ورئيس جمهور محترم که با مخالفتهاي فعالين منطقه هم روبه شد کارنامه اي قابل دفاع تر از مديران دولت قبل نيست  . به رغم راي قاطع اين منطقه به دولت آقاي روحاني که نشان از عدم رضايت از عملکرد دولت قبل هم داشت  افکار عمومي شاهد تفاوتي ميان دو استانداري قبل وحال حاظر نبوده اند
 بعنوان گريزي از اين کم کاري ها مديران ارشد در استان همچنان به دولت قبل بعنوان دلايل کم کاري خود اشاره ميکنند .ليکن با مقايسه ساده اي از تخصيص اعتبارات و افتتاح پروژ هاي ايام مبارک دهه فجر در ساير استانها ميشود به عمق خالي بودن دست دولت در کردستان پي برد .
 صدالبته وقتي استاندار يک استان شخصا براي افتتاح يک بوستان کنار جاده اي اقدام ميکند ازفرمانداري که براي يک دفتر خدماتي قيچي بر روبان ميزند زياد انتظاري نيست .

 



12:37:22 , 1395/11/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کورد نیوز]
[مشاهده در: www.kurdnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن