تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817329461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوب 0 - صبا 1؛ شلیک حسینی به قلب حسینی :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ذوب 0 - صبا 1؛ شلیک حسینی به قلب حسینی
صبا که با بی‌پولی و تنها یک جلسه تمرین به اصفهان رفته بود دست به کار بزرگی زد و با گل تماشایی مهدی حسینی موفق شد به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن که با پیروزی روز گذشته استقلال تهران به رده چهارم جدول سقوط کرده بود نتوانست جایگاه خود را از تیم علیرضا منصوریان پس بگیرد و با نمایش غافلگیر کننده صبا و شکست برابر این تیم مواجه شد؛ تیم مجتبی حسینی برخلاف همیشه موقعیت‌های بازی را به حریف داده بود و شاگردان صمد مرفاوی پس از فرصت‌های خطرناکی که خلق کردند توانستند در دقیقه 84 با شوت پای چپ مهدی حسینی به پیروزی مهم در اصفهان برسند و وضعیت‌شان در پایین جدول را بهبود بخشند.    
هفته بیستم لیگ برتر ؛ تاریخ: 95/11/14 ؛ ساعت: 17
استادیوم: فولادشهر اصفهان / تماشاگر: 200 نفر
داور: اشکان خورشیدی؛ کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، علی‌اکبر عظیم‌پور و کوپال ناظمی / ناظر: حسین عسگری اخطار قاسم دهنوی(21) از صبای قم    
ذوب‌آهن اصفهان
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، علی حمام(75- محمدرضا حسینی)، مهرداد قنبری، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، ربیع عطایا(61- مهدی رجب‌زاده)، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و جری بنگستون(82- یاسر فیضی)
سرمربی: سید مجتبی حسینی  
صبای قم
محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، میرهانی هاشمی، امید نظامی‌پور، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری (52- میلاد ابطحی)، سید مهدی حسینی، قاسم دهنوی، کیوان امرایی، امید جهانبخش(72- محمد بائوج‌رضایی) و مهرداد بایرامی(83- رضا عنایتی)
سرمربی: صمد مرفاوی     شرح گل ذوب آهن صفر - صبای قم 1(دقیقه 84: سید مهدی حسینی): شوت تماشایی دهنوی از فاصله دور بعد از برخورد به تیرک افقی دروازه به پشت محوطه جریمه برگشت که مهدی حسینی به توپ رسید و با شوت پای چپ تماشایی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه ذوب‌آهن گل زیبایی به ثمر رساند.  
لحظات حساس
دقیقه 6: ارسال پهلوان از جناح چپ زمین را عمران‌زاده برگشت داد. دقیقه 9: ارسال پهلوان و ضربه سر بنگستون توسط فروزان و مدافعان صبا دور شد. دقیقه 13: شوت پای چپ عطایا از فاصله 30 متری را فروزان در دو مرحله جمع کرد. دقیقه 18: بنگستون نتوانست از سانتر قنبری استفاده کند و توپ با برخورد به پای او دراختیار فروزان قرار گرفت. دقیقه 19: ارسال دقیق دهنوی از میانه زمین و ضربه سر بایرامی بالاتر از مدافعان ذوب‌آهن درآستانه ورود به دروازه این تیم بود که نژادمهدی به زحمت از روی خط توپ را برگشت داد و مانع از گلزنی صبا شد. دقیقه 20: شوت زمینی و محکم نظامی‌پور از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه ذوب‌آهن می‌رفت که مظاهری زمینی و به طور ناقص آن را دفع کرد. دقیقه 23: سانتر دهنوی و ضربه هاشمی بی‌حاصل به اوت رفت. دقیقه 31: ارسال خطرناک عطایا به محوطه جریمه در ریباند به پهلوان رسید که شوت او به زیر توپ راه اوت را در پیش گرفت. دقیقه 39: شوت سرضرب حسینی از راه دور در دو مرحله توسط مظاهری جمع شد.
دقیقه 44: شوت بایرامی با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه ذوب راهی اوت شد. دقیقه 49: ارسال پهلوان از سمت چپ را میرهانی هاشمی به طور ناقص دفع کرد که نزدیک بود ذوب را به گل برساند اما قبل از حمام، امرایی به توپ رسید و یک کرنر به حریف داد. دقیقه 51: سانتر توپ توسط رجب‌زاده از روی کرنر و ضربه سر اسماعیلی‌فر را فروزان به خوبی جمع کرد. دقیقه 59: ضربه ایستگاهی دهنوی به طور مستقیم را مظاهری با دو دست دفع کرد.
دقیقه 64: نفوذ حمام از سمت راست و ارسال او را عمران‌زاده برگشت داد. دقیقه 66: دومین ارسال خطرناک حمام از جناح راست زمین را بنگستون با ضربه سر زد که فروزان با واکنش تماشایی از روی خط دروازه توپ را بیرون کشید. دقیقه 1+90: ارسال رجب‌زاده از جناح چپ توسط مدافعان صبا برگشت داده شد.
دقیقه 3+90: پاس بلند مظاهری از زمین خودی و ضربه سر محمدزاده، تبریزی را در موقعیت تک به تک قرار داد که دخالت به موقع عمران‌زاده مانع از گلزنی مهاجم ذوب شد و فروزان توپ را دراختیار گرفت.    
درحاشیه
* صبا برخلاف بازی با پرسپولیس میثم مجیدی را در ترکیب ندارد و بایرامی جزء 11 مرد اصلی این تیم است.
* صبا امروز از لباس دوم و یکدست آبی‌رنگ خود استفاده کرده است.
* قنبری به ترکیب اصلی ذوب رسیده و جای درخشان‌مهر را گرفته است.

18:50  1395/11/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن