تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817395893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان: به تیمم خسته نباشید می گویم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: منصوریان: به تیمم خسته نباشید می گویم
سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با همدلی از سد ماشین‌سازی گذشته است.
آفتاب‌‌نیوز : علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بعد از برد تیمش برابر ماشین سازی با حساب سه بر صفر گفت: به تیممان یک خسته نباشید اساسی می گویم. از بازیکنانم متشکرم. در یک روز سخت و سرد تیم ما همدل بود و با همت بازیکنانمان پیروز شویم. از بزرگترهای تیمم تشکر می کنم چون اگر جوانان ما مسیر را طی کرده اند با کمک بزرگترها بوده است. این برد را به هوادارانی که پای این جوانان ماندند تقدیم می کنم. به تیم حریف هم خسته نباشید می گویم. ماشین سازی تیم خوبی است. ما بازی را خوب مدیریت کردیم و مالکیت بازی را در اختیار داشتیم. می دانستیم کادرفنی ماشین سازی باهوش عمل می کند و خدا را شکر می کنم که در این شرایط سخت پیروز شدیم. معتقدم که می‌شد این بازی ساعت 14 برگزار می‌شد. باید شرایط هوایی شهرها را در نظر بگیرند. تیم داوری هم شرایط سختی را داشت و در مجموع بازی خوبی بود. از صمیم قلب آرزو می کنم که ماشین‌سازی به جایگاه خودش برسد.


او افزود: معتقدم که در جریان بازی هوا به منفی 9 درجه هم رسید. قبل از اینکه راجع به داربی صحبت کنم باید به بازی با السد اشاره کنم. باید حرفه‌ای فکر کنیم و حافظ منافع پرچممان باشیم. باید در آن بازی رنگ آبی تیممان پشت پرچم سه رنگ بدمد. خیلی سخت است که چند بازیکن خوب داشته باشید اما نتوانید از آنها استفاده کنید. خریدهای ما خیلی خوب کار می‌کنند و نمی‌توان چشم را روی بازیکنی که دوبار بازیکن سال آسیا شده، ببندیم. روزبه چشمی با این اتفاق مقابل چشمان ما ذره ذره آب می‌شود. ما با برنامه در نیم فصل اول او را کنار گذاشتیم و قرار بود در نیم فصل دوم به جمع ما اضافه شود. تنها امید ما این است که دلایل باشگاه ما را کمیته انضباطی فیفا بپذیرد و رایی که داده‌اند تعویق بیافتد تا بتوانیم بازیکن آزاد جذب کنیم. اگر شرایط فراهم شود تا بازیکن آزاد بگیریم می‌توانیم از بازیکنان مد نظر استفاده کنیم وگرنه این جوانان فعلیمان باید نماینده شایسته ما برابر السد باشند. از امروز فقط به السد فکر می‌کنیم و بر روی این تیم تمرکز می‌کنیم. ما اگر السد را شکست دهیم در اسفند ماه هم بازی‌هایمان فشرده است. امیدوارم این مسیرمان به همین شکل پیش برود و ببا ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه پیش برویم. ما به معدن طلا رسیده‌ایم و امیدوارم از این جوانان نسل جدیدی به سال‌های اینده استقلال معرفی کنیم. ما پله پله به آینده فکر می‌کنیم و امیدوارم با موفقیت این پله‌ها را پشت سر بگذاریم. موفقیت این تیم آینده فوتبال ایران را تضمین می‌کند.


به گزارش ایسنا، سرمربی استقلال در پایان درباره شایعات جدایی جابر انصاری از تیمش، عنوان کرد: جابر انصاری نماینده بازیکنان تبریزی در استقلال است که بسیار تاثیرگذار بازی می‌کند. او اخیرا آسیب دید. او مهره تیم ماست و به هیچ وجه او را از دست نمی‌دهیم چون او را آسان به دست نیاوردیم. هر مشکلی هم که باشد سعی می‌کنیم درون خانوادگی حلش کنیم. او را به هیچ تیمی نمی‌فروشیم.








۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن