تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798996839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمان لیگ قبل از پایان فصل مشخص می‌شود :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قهرمان لیگ قبل از پایان فصل مشخص می‌شود
تیم سایپا نسبت به نیم‌فصل اول نتایج بهتری را کسب کرده که بدون تردید این مهم نتیجه حمایت مدیران باشگاه از سرمربی تیمشان است و همچنین تغییراتی که در ترکیب این تیم پس از جذب بازیکنان جدید به وجود آمد. 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی ، شاگردان حسین فرکی از دو بازی آخرشان مقابل تیم‌های مشهدی شش امتیاز به دست آوردند که البته با اعتراض مربیان این دو تیم بازنده به خاطر اشتباهات داوری همراه بود.به هر حال سایپا با این شش امتیاز روی نوار صعود قرار گرفته و بازیکنان این تیم هم با اعتماد به نفس بیشتر در مسابقات آینده حاضر خواهند شد. آنها این هفته با فولاد بازی دارند تیمی که بازی آخرش با مسائل داوری همراه بوده و حالا نگاه خیلی‌ها به این بازی است تا کمتر شاهد اشتباهات داوری باشند.   *نسبت به نیم‌فصل اول امتیاز بیشتری به دست آوردید و نکته مهم اینکه در چهار بازی هفته اول فقط یک گل دریافت کرده‌اید.
 این آمار نشان می‌دهد که روند حرکتی تیم ما در نیم‌فصل دوم بهتر بوده و از طرفی کیفیت بازی تیم هم با اضافه شدن بازیکنان جدید در تمام خطوط بهتر شده است. ما محمدرضا خلعتبری، کلانتری، پورقاز، حامد لک و سلیمانی را اضافه کردیم و در تلاشیم تا فرشاد فرجی هم به جمع ما اضافه شود. البته انتظار داریم که روز به روز هماهنگ‌تر شوند تا نتایج این تغییرات مثبت بیشتر خودش را نشان دهد.
*تیم شما در تمام نیمه دوم بازی‌هایش بیشتر گل می‌خورد و..
 بله، این یکی از موضوعاتی بود که ما به آن توجه داشتیم و با تمرینات بیشتر سعی در برطرف کردن این ضعف داشتیم. البته این تغییرات نیاز به زمان دارد و ما همزمان با کارهای تاکتیکی و نظم بیشتر بخشیدن به ساختار دفاعی تیم روی مسائل روحی روانی کار کردیم. البته هنوز به یک مهاجم احتیاج داریم اگرچه اضافه شدن خلعتبری در فاز حمله خیلی به ما کمک کرد.
*تیم شما مصدومان زیادی هم داشت. به عنوان مثال مهدی ترابی را از 8 بازی قبلی در اختیار ندارید.
 بله، غیر از مهدی که فکر می‌کنم دو هفته دیگر به شرایط بازی برسد، حامد شیری هم دو ماه مصدوم بود. حتی دروازه‌بان تیم هم این مشکل برایش به وجود آمد. به هر حال  این بازیکنان به همان اندازه که حضورشان به ما کمک می‌کند، نبودشان به تیم ضربه می‌زند.
*با توجه به شرایط فعلی چه جایگاهی را برای تیمتان در پایان فصل متصور هستید؟
 هدفگذاری ما برای نیم‌فصل دوم با توجه به مسائلی که پشت‌سر گذاشتیم رسیدن به  نیمه بالای جدول است. البته هر چه بالاتر باشیم بهتر خواهد بود. در واقع رتبه تک رقمی برای ما مناسب است. بخصوص که ما کار زیربنایی انجام می‌دهیم و در طول فصل هم با مصدومیت‌ها و بدشانسی‌های زیادی روبه‌رو شدیم که حالا باید در صدد جبران آن باشیم. در نهایت فکر می‌کنم رتبه تک‌رقمی برای ما خوب باشد.
*در این مدت باشگاه هم خیلی از شما حمایت کرد.
 دقیقا همینطور است. در یک مقطعی من بنا به مصلحت تیم استعفا دادم اما مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه با همه فشارهایی که از بعضی رسانه‌ها به آنها وارد می‌شد و هر روز یک گزینه را به جای من معرفی می‌کردند به پای ما ایستاد و حتی در جلسه‌ای که داشتیم اعتقاد به ادامه کار ما داشتند. من خیلی امیدوارم که در پایان فصل نتیجه لازم را بگیریم اما نه فقط برای خودم.
*بیشتر توضیح می‌دهید؟
 من دوست دارم نتیجه بگیریم آن هم به خاطر آینده فوتبال و آینده مدیران در فوتبال که به مربیان‌شان اعتماد می‌کنند و خیلی زود و پس از سه، چهار بازی با تصمیمات احساسی دست به تغییر نمی‌زنند. خوشبختانه برای من در تیم سایپا این اتفاق نیفتاد و به خوبی حمایت شدم.
*در دو بازی اخیر شما و کسب شش امتیاز، صحبت‌های زیادی مبنی بر داوری این دو بازی مطرح و گفته شد که سایپا با اشتباهات داوری به این شش امتیاز رسید.
 من باید بگویم که سایپا خیلی بیشتر از این شش امتیاز را در بازی‌های قبلی به خاطر همین اشتباهات از دست داد. آن هم در شرایطی که در انتهای جدول گیر کرده بودیم. اما امروز اگر این اشتباهات به ضرر تیم‌هایی مثل نفت تهران، فولاد و... می‌افتد حداقل تفاوتش این است که آنها فشار و استرس ما را نداشتند. ضمن اینکه ما همان موقع هم هیچ وقت معترض نشدیم. الان هم هر اتفاقی افتاده باشد از نگاه ما اشتباه داوری است که البته هیچکدام آنها عمدی نبوده و خواهشم این است که دوستان صبورتر باشند و به گذشته برگردند شاید بعضی از این اشتباهات داوری هم به نفع‌شان بوده است. البته طبیعی است که مربیان و مسوولان باشگاه نگران باشند چون بعید نیست با این اشتباهات غیرعمد تیمشان سقوط کند. من می‌دانم که همه تلاش می‌کنند تا نتیجه بگیرند اما نباید تمرکز داوران را به هم بزنیم چون در این صورت خودمان متضرر خواهیم شد.
*به نظر شما قهرمان لیگ چه زمانی مشخص می‌شود؟   باید ببینیم طی دو، سه هفته آینده چه نتایجی به دست می‌آید اما من فکر می‌کنم برخلاف یکی، دو سال گذشته که تکلیف قهرمانی در روز آخر مشخص می‌شد در این فصل زودتر اتفاق بیفتد. البته همانطور که گفتم باید دید تیم‌هایی که ملی‌پوشان زیادی دارند و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند تا چه اندازه می‌توانند آمادگی بازیکنان‌شان را حفظ کنند.

09:32  1395/11/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن