تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798612017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان: کاوه را برای السد و دربی می‌خواستیم :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منصوریان: کاوه را برای السد و دربی می‌خواستیم
سرمربی استقلال می گوید که با توجه به علاقه هواداران به ستاره ها، این تیم نیاز به چند ستاره دارد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:  
بازی سختی داریم
خوشحالم از اینکه بعد از سالها ماشین سازی تبریز در لیگ برتر حضور دارد. فارغ از هر نتیجه ای برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. بازی ماشین سازی و تراکتورسازی دومین دربی تبریز بود. امیدواریم تبریز یک مسیر رو به رشد را در فوتبال طی کند. بازی سختی داریم. اعتقاد دارم که هیچ بازی در لیگ برتر قابل پیش بینی نیست و نباید به جایگاه ها در مسیر برد و شکست نگاه کرد. تفاوتی میان تیمها نیست و بازی ها واقعا به یکدیگر نزدیک هستند. بازیکنان خوبی به ماشین سازی اضافه شدند و می دانیم که بازی سختی داریم. امیدوارم که بتوانیم با تلاش جوانان و با تجربه ها در زمین نمایش خوبی داشته باشیم و نتیجه مطلوب را کسب کنیم.  
نمی توانستیم درباره کاوه ریسک کنیم
دو محروم در این بازی داریم. اسماعیلی و حسینی در این بازی نمی توانند بازی کنند. رضایی از ناحیه کشاله پای راست آسیب دیده است و اگر در این بازی حضور داشت، شاید چهار بازی سخت آینده را از دست می داد. شرایط بازی می توانست به این بازیکن آسیب بزند و به این نتیجه رسیدیم که به این بازیکن استراحت دهیم تا بتوانیم در آینده او را داشته باشیم.  
باید در کار سخت افزاری قوی باشیم
تمام تیم ها به تمام بازیکنان در فصل گذشته بدهکار هستند. همه تیم ها این مشکل را دارند. ما به لحاظ زمین و توپ نیز امکانات خوبی نداریم و یک زمین تمرین مناسب می تواند فرق تیم ها را مشخص کند. کیفیت فوتبال در کار فیزیکی برتری پیدا می کند. اصفهان، آزادی و غدیر ورزشگاه های خوبی هستند که می شود در آنها بازی کرد. اما زمانی که در یک زمین نا هموار بازی می کنیم به دنبال حفظ کیفیت بازیکن هستیم. همچنین در زمین نا هموار نمی شود فوتبال تاکتیکی بازی کرد. باید در کار سخت افزاری قوی شویم تا تفاوت تیم ها در داخل زمین مشخص شود. زمین نامناسب حاشیه امنیت را از بازیکنان می گیرد و ما باید بستر مناسب فراهم کنیم.  
دست هواداران را می بوسم
از هواداران خیلی ممنون هستم و دست آنها را می بوسم. ما باید گام رو به جلو برداریم و به آینده نگاه کنیم. خیلی خوشحالم که تغییرات در تیم با آمدن یک نسل جوان همراه شده است. جوانان کم سن و سال دیگری نیز اضافه می کنیم و با بازیکنان جوان قرارداد بلند مدت خواهیم بست. در کنار این بازیکنان، باید تک ستاره های خوب داشته باشیم. یک مسیر بلندی با استقلال خواهیم داشت که این جوانان در کنار ما هستند. خودمان را آماده حواشی کرده بودیم و می دانستیم که چه روزهایی در انتظار ما است.  
انتظارات در نیم فصل برآورده نشد
در نیم فصل از چیزی که انتشار داشتیم پایین تر بودیم اما با شروع نیم فصل دوم، بهتر شدیم. مسیر سختی با این جوانها داریم اما امیدوارم ادامه بدهیم.  
هنوز چشم امید داریم
11:59 دقیقه 14 بهمن همه چیز مشخص می شود و چشم امیدی داریم که در پنجره بعدی محروم نباشیم و بازیکن آزاد جذب کنیم.  
نگاه ما به دربی مانند ماشین سازی است
دربی سه امتیاز دارد و ماشین سازی نیز اینگونه هست. اگر بتوانیم ماشین سازی را شکست دهیم، همین سه امتیاز را در دربی می دهند. دربی فقط حواشی خاص خود را دارد که در این بازی این حواشی کار را حساس تر می کند. به همان اندازه که به دربی نگاه می کنیم به ماشین سازی نیز نگاه می کنیم.     حافظ منافع فوتبال ایران هستیم
بهمن سختی داریم و به اندازه سرمای تبریز سخت است. فضای السد برای ما متفاوت است. تیم ما بسیار جوان است. امروز به عنوان رقیب برابر ماشین سازی هستیم اما همه فوتبال یاور ما هستند. تمام آذربایجان تا جنوب ایران، پشت ما هستند و ما حافظ منافع فوتبال ایران هستیم. امیدواریم جوانان به آن نقطه ای برسند که بفهمند فوتبال ما از آنها چه می خواهد. نقطه مثبت ما هواداران در بازی با السد است و امیدواریم در این بازی کمک ما باشند.  
باید از زمین مراقبت کرد
باید سال آینده نگاه ویژه ای داشته باشیم. من فکر می کنم یکی از ماه های سال به ویژه بهمن و اسفند باید سازمان لیگ نگاه ویژه ای داشته باشد. به طور مثال باید بازی ها در این ماه ها در جنوب و نقاط مرکزی باشد. دو تیم باید در تبریز بازی کنند و یک تیم بیرون باشد و یا بر عکس. در فوتبال اروپا خیلی از شهر ها هستند که برف و باران سنگین دارند اما از زمین با لوله کشی و کاور مراقبت می شود. مثلا در آلمان بسیاری از استادیوم ها این شکلی است. باید فضای لجستیکی شهر بالا برود.  
ستاره می خواهیم
تیم ها بزرگ با ستاره هواداران را به ورزشگاه می کشاند. بخشی از هواداران به دلیل ستاره ها می آیند. جوانان ما حالا دارند ستاره می شوند و بازیکنان ما نیز مانند نورافکن و اسماعیلی و غیره در مسیر ستاره شدن هستند. تیم های بزرگ باید کنار بازیکنان جوان چند ستاره داشته باشند تا ورزشگاه ها در آنها حاضر شوند. فلسفه تیم ما تغییر کرد و بازیکنان ما نیاز به زمان داشتند اما حالا بازیکنان جوان جای همه را در ترکیب گرفتند.  
انصاری و مگویان به دلیل زمین مصدوم شدند
جابر انصاری و مگویان به دلیل زمین خراب کمپ مصدوم شدند. اما در چند روز گذشته به دلیل بارش باران و برف زمین ما نرم شد و کسی مصدوم نشد. اگر زمین ما نرمال باشد، مشکلات خواهیم داشت. دو بازیکن اصلی ما یعنی انصاری و مگویان به دلیل مصدومیت نیستند و جای آنها خالی است. انصاری بازیکن تاثیرگذار تیم ما بود و مگویان نیز بازیکن بین المللی تیم ما است. جای خالی آنها را پر کردن کار سختی است اما امیدواریم انصاری و مگویان در دربی حاضر باشند.  
زمان بازی مناسب نیست
ساعت 17 برای شروع بازی دیر است. ما می خواستیم 15 باشد اما به دلیل پخش مستقیم بازی ساعت 17 انجام می شود که هوا منفی 5 درجه است و کار واقعا سخت خواهد بود. در مورد تراکتورسازی یک نکته بگویم. تراکتورسازی با یک جمعیتی جا به جا که باعث می شود کار سختی شود. تراکتور 50 نفر اکیپ دارد و 15 هزار هوادار همراه دارد که همواره در کنار آنها حضور دارند و جا به جایی آنها سخت است. احتمالا به دلیل ترافیک است که این اتفاق افتاده. بازی این دو تیم ساعت 15 در تهران برگزار می شود.

17:35  1395/11/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن