تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798251288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان نمی‌خواهد باقری پرسپولیسی شود :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منصوریان نمی‌خواهد باقری پرسپولیسی شود
تا همین ابتدای فصل کمتر کسی بود که فرشید باقری را بشناسد، اما حضور ناگهانی او در باشگاه استقلال و سپس عکس باقری در کنار بهرام افشارزاده در حالیکه پیراهن استقلال را در دست گرفته بود، این بازیکن جوان را به‌چهره‌ای مطرح در فوتبال ایران بدل کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، باقری به‌دنبال رفاقتش با سیدمهدی رحمتی، بی‌تفاوت به پیشنهادات چند تیم مطرح لیگ‌برتری، همچون پرسپولیس، راهی استقلال شد تا همراه با رحمتی، بختیار و منصوریان استقلال جدید را بنا کنند. فرشید باقری که در صبای قم به او لقب سیم‌خاردار داده بودند با قراردادی ۹۵۰ میلیون تومانی آبی‌پوش شد و از همان بازی اول هم در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت تا ثابت شود منصوریان به این بازیکن اعتقاد ویژه‌ای دارد و در سیستم چهارسه‌دویک مورد علاقه سرمربی جوان استقلال، باقری یکی از یازده مرد اصلی است.
در تیم‌های بزرگ معمولا وقتی تیم بد باشد، بازیکنان هم نمی‌توانند درخشش خاصی داشته باشند، شاید باقری هم دچار چنین شرایطی شد که رفته رفته با نتایج ضعیف استقلال، او هم عملکردش افت کرد. شماره ۱۴ آبی‌ها بعد از چند هفته فیکس بازی کردن، ابتدا قربانی تغییر تاکتیک منصوریان و سپس قربانی عملکرد ضعیف خودش شد. سرمربی آبی‌ها که هنوز هم به ترکیب ثابتی دست پیدا نکرده، برای چند بازی با یک هافبک دفاعی به‌میدان رفت و هرازگاهی باقری آن هافبک دفاعی بود و در چند بازی هم امید ابراهیمی این نقش را به‌عهده گرفت. اما در روزهایی که استقلال می‌رفت اوج بگیرد، ضعف فنی باقری مانع از این اتفاق شد و چند اشتباه مهلک از او، باعث نیمکت‌نشینی‌اش شد. 
باقری در دیدار انتهایی نیم‌فصل اول مثل بختیار رحمانی از لیست هجده نفره تیم خط خورد و بعد از آن بازی بود که شایعه حضور او در لیست خروجی استقلال در رسانه‌ها منتشر شد. باقری از همان روزهای قید حضور در استقلال را زد و با چند تیم خواهانش وارد مذاکره شد. او که فکر نمی‌کرد شرایط برای او به‌گونه‌ای رقم بخورد که دوباره مجبور شود در استقلال بماند، با پرسپولیس و برانکو مذاکراتی جدی انجام داد تا جانشین نوراللهی شود. برانکو ایوانکوویچ که از ابتدای فصل قصد به‌خدمت گرفتن این بازیکن جوان را داشت اما در این امر ناکام مانده بود، با از دست دادن نوراللهی، بهترین فرصت برای جذب باقری را پیش روی خود دید و با مدیربرنامه‌های این بازیکن برای قرمزپوش شدن توافقات نهایی را هم انجام داد. در این بین حتی شنیده می‌شود باقری با پرسپولیس قرارداد داخلی هم امضا کرده است. 
منصوریان بعد از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت لیست خروجی خاصی را منتشر نکرد و فقط راضی به جدایی میثم مجیدی و امین حاج‌محمدی شد. نه رحمتی، نه بختیار و نه باقری هیچ کدام در لیست خروجی منصوریان جایی نداشتند، اما بختیار برای جدایی پافشاری کرد و موفق شد از استقلال جدا شود و حالا هم باقری می‌خواهد در همان مسیر قدم بردارد. باقری که از بازی نکردن در این تیم شاکی است، در روزهای گذشته چند جلسه با منصوریان برگزار کرد که آخرین آنها دیروز بود. هافبک‌ ناراضی استقلال حتی بدون آندو هم جایی در ترکیب استقلال ندارد و همین مساله باعث شده تا او بیش‌ازپیش به جدایی فکر کند. در جلسه دیروز دوباره باقری به جدایی اصرار کرد، اما منصوریان به او گفت به‌غیر از پرسپولیس و تراکتورسازی حاضر است رضایت‌نامه این بازیکن را برای هر تیم دیگری صادر کند، اتفاقی که گره‌ای از کار باقری باز نمی‌کند. شماره ۱۴ استقلال تصمیمش را گرفته و می‌خواهد پرسپولیسی شود،‌ برای همین حاضر نیست پیشنهاد منصوریان برای سپاهانی شدن را هم قبول کند.

10:41  1395/11/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن