تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817370974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری سیاسی از تیم تراکتورسازی ممنوع/ تبریز باید نفس بکشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در نشست شورای شهر تبریز عنوان شد؛
بهره برداری سیاسی از تیم تراکتورسازی ممنوع/ تبریز باید نفس بکشد

شورای شهر تبریز


شناسهٔ خبر: 3890647 - یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } تبریز – عضو شورای شهر تبریز با اشاره به حواشی تشکیل کانون هواداران تراکتورسازی گفت: بهره برداری سیاسی از تیم تراکتورسازی و استفاده ابزاری از احساسات هواداران این تیم ممنوع است. به گزارش خبرنگار مهر، یکصد و شصت و چهارمین نشست علنی شورای اسلامی شهر تبریز در حالی پیش از ظهر یک شنبه برگزار شد که بررسی تعرفه عوارض محلی و تغییرات پیشنهادی در مورد آن از مهمترین دستورات جلسه این نشست بود و اعضا درباره آن به بحث و گفت و گو پرداختند. تبریز باید نفس بکشد ایران آهور از اعضای شورا در تذکری کتبی بر ضرورت برطرف سازی اختلالات ناشی از ایجاد کارگاه مترو در خیابان محققی و  رفع مشکلات اهالی و کسبه این منطقه تاکید کرد و در خصوص نصب تقویم زمانی و تابلوی روزشمار در این منطقه، تهیه طرح جامع برای عبور و مرور عابرین پیاده و تامین مالی و تجهیزات لازم برای مرکز پژوهش های شورا و جلوگیری از هدر رفت سرمایه شهری به شهردار تذکر داد و خواستار حفظ و حراست از اموال مردم توسط شهرداری شد. ایرج شهین باهر دیگر عضو شورای شهر نیز در این نشست با تاکید بر اینکه تبریز باید نفس بکشد، از شهردار خواست تا در راستای برطرف سازی مشکل فضای سبز و فقر آن در بافت مرکزی شهر اقدام کند و خاطر نشان شد: بر همین اساس پیشنهاد می شود قسمتی از پروژه میار میار به عنوان فضای سبز و پارک در نظر گرفته شود. بهره برداری سیاسی از تیم فوتبال تراکتورسازی ممنوع است علی شیاری با بیان اینکه بهره برداری سیاسی از تراکتور ممنوع است، با انتقاد از حاشیه های حاکم در خصوص تشکیل کانون هواداران تراکتور گفت: چنین اقداماتی نمود رفتارهای دایه مهربان تر از مادر شهرداری است.

وی با اشاره به ضرب المثل «ما را به خیر تو امیدی نیست، لطفی کرده و شر نرسان» خواستار پرهیز از هرگونه استفاده ابزاری از احساسات میلیون ها جوان و هوادار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و سوء استفاده از این احساسات مردم شد. فریدون بابایی اقدم نیز دیگر عضو شورای شهر تبریز بود که تعیین و تکلیف مسیر گشایی خیابان ۴۲ متری و نیز تملک های انجام شده و برطرف شدن مشکلات اهالی این منطقه را مورد تاکید قرار داد. گفتنی است در نشست امروز شورا پورخردمند مدیر درآمدهای عمومی شهرداری توضیحاتی به اعضای شورا ارائه کرد و سپس اعضای شورا در مورد تعرفه عوارض محلی و برآورد منطقی تعرفه های ارزش معامله های شهری و اصلاح بندهای مطرح شده در آن، بررسی مجدد ماده ۱۰ در خصوص پیشنهاد شهرداری برای افزایش مبنای ارزش معاملاتی اراضی، عوارض زیربنای پروانه ساختمانی در کاربری مربوطه و عوارض صدور پروانه های ساختمانی مسکونی مصوب ۱۳۶۶ را بررسی کردند. در نهایت با آرای ۱۹ نفر از اعضای حاضر در جلسه علنی امروز بند (ب) این ماده در خصوص عوارض پذیره پروانه های ساختمانی غیرمسکونی به غیر از تجاری و خدماتی در کاربری مربوطه به تصویب رسید.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن