تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817395128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فولاد خوزستان 0 - سیاه جامگان 0 :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فولاد خوزستان 0 - سیاه جامگان 0
دو تیمی که در هفته های گذشته موفق به کسب پیروزی نشدند و در جدول جایگاه خوبی ندارند نبرد حساسی را در اهواز برگزار می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سیاه جامگان که از هفته چهاردهم موفق به کسب پیروزی نشدند، با برتری فولادی ها آغاز شد اما شاگردان سعداوی موقعیتی ایجاد نکردند تا با اخراج چاگو، مشکلات این تیم در دقیقه 30 آغاز شود. تیم سعداوی حالا برای شکست طلسم نبردن خود باید با 10 بازیکن شاگردان عزیزی را شکست دهد. شاگردان سعداوی با یک یار کمتر نیمه اول را در نبردی خانگی برابر سیاه جامگان با تساوی به پایان رساندند.   با گزارش زنده این دیدار همراه ورزش سه باشید.
فولاد خوزستان- سیاه جامگان؛ ساعت 15:30؛ ورزشگاه غدیر اهواز
پیام حیدری- علیرضا ایلدروم- محمد عطایی- شاهو اصلانی اخطار: ماتیاس چاگو( 19 و 30) و ایوب والی(23) و عبدالله کرمی(72) از فولاد و علیرضا جلیلی(39) و روح الله سیف اللهی(59) و عبدالرضا زارعی(79) از سیاه جامگان اخراج: ماتیاس چاگو (30) از فولاد     ترکیب فولاد خوزستان:  
مهرداد طهماسبی،ساسان انصاری(دقیقه 90+4 میلاد پاک پرور)،ایوب والی،عبدالله کرمی،بختیار رحمانی،حمید بوحمدان،میثم دروقی،اسماعیل شریفات،ماتیاس چاگو،سینا مریدی و عبدالله ناصری
سرمربی نعیم سعداوی     ترکیب سیاه جامگان:  
مسعود همامی، محسن آقایی، وحید عسگری، رضا شربتی، علی جلیلی، سالار افراسیابی، مصطفی احمدی، علیرضا زارعی، پیام ملکیان(62 مرتضی رنجبر)، روح الله سیف اللهی و عباس عسگری
سرمربی خداداد عزیزی     شرح نیمه اول:  
نیمه اول دیدار فولادخوزستان و سیاه جامگان با برتری نسبی فولادی ها آغاز شد اما شاگردان سعداوی در این بازی در خلق موقعیت موفق نبودند. در ادامه بازی با عبور از 15 دقیقه ابتدایی سیاه جامگان دو موقعیت بسیار عالی خلق کرد که با بی دقتی مهاجمان این تیم، دروازه فولاد خوزستان باز نشد.
دقیقه 30 اما مهم ترین اتفاق این بازی رخ داد و چاگو با دریافت کات زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا جریان بازی عوض شود. بعد از این اخراج سیاه جامگان تیم برتر میدان شد اما در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.     دقایق حساس:     دقیقه 14: سانتر عباس عسگری از سمت راست با ضربه سر محسن آقایی همراه شد تا سیاه جامگان دروازه فولاد خوزستان را باز کند اما کمک داور این مسابقه این گل را مردود اعلام کرد. دقیقه 21: حرکت انفرادی عباس عسگری باعث شد تا سه بازیکن فولاد خوزستان جا بمانند اما پاس رو به عقب او در دهانه دروازه به مصطفی احمدی رسید که این توپ با واکنش خوب طهماسبی در موقعیت تک به تک تبدیل به گل نشد. دقیقه 24: سانتر عسگری با دفع ناقص طهماسبی همراه شد اما ضربه وحید عسگری مدافع سیاه جامگان در دهانه دروازه تبدیل به گل نشد شاگردان عزیزی یک موقعیت مناسب دیگر را از دست بدهند. دقیقه 33: ضربه بوحمدان از راه دور روی یک ضربه ایستگاهی با فاصله اندک از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه55: ضد حمله فولاد خوزستان با حرکت ترکیبی رحمانی و انصاری همراه شد اما ضربه زیبای بختیار را از داخل محوطه جریمه به خوبی همامی مهار کرد. دقیقه 63: ساسان انصاری توپی را پشت محوطه جریمه سیاه جامگان کنترل کرد اما ضربه او را هماهی به آسانی مهار کرد. دقیقه 65: پاس بازیکنان فولاد پشت محوطه جریمه به ساسان انصاری رسید و ضربه این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد. دقیقه 90+3: ضربه آکروباتیک عبدالله کرمی در داخل محوطه جریمه راهی به دروازه نیافت.       در حاشیه:  
*فضای غبارآلود اهواز بر استقلال هواداران از این بازی نیز تاثیر گذاشته بود و هواداران کمی در ورزشگاه حاضر شدند.
*وحید طالب لو در این بازی درون دروازه فولاد خوزستان قرار نداشت و مهرداد طهماسبی از ابتدا درون دروازه فولاد قرار گرفته بود.

17:28  1395/11/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن