تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817388861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی تراکتور: قرار است تیم‌ دیگری قهرمان شود :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مربی تراکتور: قرار است تیم‌ دیگری قهرمان شود
مربی تیم تراکتورسازی تبریز می گوید که در فدراسیون فوتبال تصمیم گیری شده است تا تیم دیگری در لیگ برتر به عنوان قهرمانی برسد و قرار است جام را به تیم دیگری بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای نشست مطبوعاتی مربیان تیم تراکتورسازی، سیامک قلیچ خانی، مدیررسانه ای این تیم وقتی با سوالی در رابطه با عدم حضور امیرقلعه نویی روبه رو شد با عذرخواهی از خبرنگاران و عکاسان اعلام کرد، سرمربی تراکتوری ها به دلیل اینکه حال مساعدی نداشتند در این نشست حضور پیدا نکردند به دلیل عدم حضور خود عذرخواهی کردند و به جای وی کمک مربی این تیم پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهد بود.
میگوئل تکسیرا، کمک مربی تراکتوری ها نیز در رابطه با دیدار این تیم برابر ماشین سازی گفت: به همه حاضرین در نشست عصر بخیر و خسته نباشید می گویم، اصلا نمی توانم در رابطه با این بازی زیاد صحبت کنم، تیم ما خوب بود هرچند اشتباهاتی نیز داشت، همه حقایق امروز مشخص شد، چون که همانطور که همه شما می دانید و وقتی یکی از اشخاص مهم فدراسیون فوتبال از قبل تصمیم می گیرد که جام را به تیم دیگری بدهند برای ما خیلی سخت می شود بتوانیم بازی هایمان را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
او ادامه داد: اتفاقاتی که امروز افتاد نشان داد همه چیز از قبل برنامه ریزی شده بود و به نظر من این قشنگ نیست، هواداران زیادی به ما کمک کردند و با این هوادارانی که امروز آمده بودند ما باید این بازی را می بردیم. ما اکنون ناراحت هستیم که نتوانستیم بازی امروز را ببریم و از آن بدتر اینکه نگذاشتند ما بازی امروز را پیروز شویم. این تنها چیزی است که می توانم بگویم.
مربی تراکتوری ها در پاسخ به سوالی در رابطه با بهتر بودن نفرات تیم تراکتورسازی نسبت به ماشین سازان و پیروز نشدن در این بازی و عدم انسجام این تیم در دفاع و حمله گفت: من در شروع حرف هایم گفتم ما هم اشتباهاتی داشتیم، من می خواهم این را بدانم که چرا به بازیکنانی کارت زرد داده شد که از قبل نیز کارت داشتند؟ داور سیستم عصبی تیم ما را مختل کرد و دقیقا به بازیکنانی کارت زرد داد که دو اخطاره بود و حالا نمی توانند در بازی بزرگ هفته بعد در میدان حاضر باشند.   وی در پاسخ به سوالی در رابطه با عدم موفقیت تراکتوری ها در دیدارهای اخیر گفت: در رابطه با چند بازی آخر باید بگویم ما مقابل استقلال خوزستان با یک گل پیروز شدیم، اکنون خیلی مهم است که ما بتوانیم نتیجه را به دست بیاوریم، ما اکنون تمرکزمان را از دست داده ایم، همانطور که گفتید ما اکنون فوتبال زیبا بازی نمی کنیم، ولی تمام تلاش خود را می کنیم.
او ادامه داد: در نیم فصل اول با استقلال خوزستان دو بر دو گرفته بودیم اما نیم فصل دوم بازی را با یک گل از آنها بردیم، در ادامه موفق شدیم پیکان را ببریم تنها نتیجه بد ما مقابل تیم صنعت نفت آبادان بود، اینکه چرا در برابر خوب نبودیم نیز به دلیل حضور هواداران این تیم بود.
تکسیرا در ادامه گفت: ما تقریبا در همه جای ایران بازی کردیم و می بینیم که همه چیز را از ما می گیرند. فقط دارند سر تیم تراکتورسازی را می برند، چرا فقط ما را جریمه می کنند، کسی به ما توضیح دهد، من روی نیمکت با برخورد سنگ مواجه شدم، سرمربی مان را به رختکن بردیم تا او را با سنگ نزنند، این اتفاق هیچ وقت توسط هواداران تراکتورسازی صورت نگرفت اما فقط هواداران تیم ما محروم می شوند. من فکر می کنم همه شما این را از من بهتر می دانید. به من گفته اند که خیلی سخت است تراکتورسازی به قهرمانی می رسد چراکه دست های پشت پرده ای هستند که نمی گذارند این تیم قهرمان شود. شما قدیمی تر از من هستید و این را بهتر از من می دانید.
او در رابطه با نبود تعدادی از بازیکنان خوب این تیم برابر پرسپولیس گفت: ما به قدرت به کارمان ادامه می دهیم و تلاش می کنیم راهی برای این موضوع پیدا کنیم. قطعا برای این بازی خیلی جدی تر تمرین می کنیم، هر روز آقای قلعه نویی به شدت با تیم کار می کند تا ضعف ها را کمتر کند. ما سعی می کنیم تا روز به روز بهتر شویم و با بازیکنانی که داریم سعی می کنیم بهترین راه حل را پیدا کنیم.

18:17  1395/11/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن