تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817538610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

 راه ارتباطی ده‌ها روستا مسدود شد/ محدودیت تردد در جاده‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در پی کولاک و بارش سنگین برف در استان کرمانشاه؛
 راه ارتباطی ده‌ها روستا مسدود شد/ محدودیت تردد در جاده‌ها

برف


شناسهٔ خبر: 3888589 - جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
استانها > کرمانشاه

.jwplayer{ display: inline-block; } کرمانشاه- بارش سنگین برف در جو استان کرمانشاه همچنان ادامه دارد و راه ارتباطی تعداد زیادی از روستاها را مسدود کرده است. به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، هم اکنون سامانه بارش زا به شکل باران و برف در جو استان کرمانشاه مستقر است و این سامانه از دیروز فعالیت خود را در جو استان آغاز کرده و همچنان ادامه دارد. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی سامانه بارش زا در نیمه جنوبی استان با شدت بیشتری ادامه دارد و  سبب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها شده است. هم اکنون شاهد بارش سنگین برف در ارتفاعات، گردنه های برفگیر نواحی سردسیر استان هستیم که این بارندگی سبب کاهش دید، کندی و اختلال در تردد وسائط نقلیه شده است. بارش برف در برخی محورهای استان سبب اختلال در تردد خودروها شده و در برخی شهرستان ها همچون دالاهو بارش برف از نیم متر عبور کرده و کار امداد رسانی جاده ای توسط نیروهای هلال احمر آغاز شده است. براساس اعلام هواشناسی استان، بارش برف در برخی نقاط کرمانشاه همچون زیباشهر به ۲۲ سانتیمتر رسیده و در برخی مناطق ماشین های برف روبی شهرداری مشغول کار هستند. در تعدادی از شهرها از جمله جوانرود و روانسر بارش برف سنگین و کولاک گزارش شده، همچنین نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای احمدبن اسحاق نیز در آماده باش قرار دارند.

بر اساس اعلام اداره راهداری کنگاور نیز بارش سنگین برف در این شهرستان سبب مسدود شدن راه دسترسی به ۴۰ روستا شده و عملیات برف روبی و بازگشایی مسیرها درحال انجام است و میزان بارش برف به  ۶۰ سانتیمتر رسیده است.  همچنین بارش سنگین برف در شهرستان گیلانغرب بسیاری از راه‌های روستایی را مسدود کرده است هم اکنون تردد در محورهای اصلی گیلانغرب به اسلام آباد در گردنه قلاجه، بخش گواور و محور داربادام به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید با زنجیر چرخ و به کندی امکان پذیر است. بر اساس اعلام هواشناسی استان، بیشترین بارش برف استان تا صبح امروز در کرندغرب با ۵۰ سانتیمتر بارندگی رخ داده است. بر اساس اعلام پلیس راه استان، در حال حاضر امکان تردد در محور کرمانشاه - اسلام آباد گردنه حسن آباد میسر نیست، همچنین محور روانسر - پاوه نیز مسدود گزارش شده، مابقی محورها باز و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است. ۵۴ اکیپ راهداری نیز در جاده های استان کرمانشاه در حالت آماده باش قرار دارند و مشغول برف روبی در محور های مواصلاتی هستند. همچنین به علت بارش برف، برق بخش هایی از مناطق کرمانشاه از صبح امروز قطع شده است. طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز موج دوم از سامانه، که از رطوبت کمتر و هسته سردتری برخوردار است، جو منطقه را در بر خواهد گرفت.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن