تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817359321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدرت ایران پشتيبان امنيت و ثبات منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قدرت ایران پشتيبان امنيت و ثبات منطقه است
رئيس‌جمهوري در ديدار «شيخ صباح الخالد الصباح» فرستاده ويژه اميركويت و وزير امور خارجه آن كشور با تشكر از پيام كتبي امير كويت، اظهار داشت: سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران توسعه هر چه بيشتر روابط دوستانه و برادرانه با كشورهاي مسلمان و همسايگان براساس احترام متقابل، حسن همجواري و اخوت اسلامي است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، حجت‌الاسلام روحاني عصر ديروز و در اين ديدار، با تأكيد بر اينكه اراده ملت‌ها را مهم‌ترين مؤلفه در حاكميت و اداره كشورها مي‌دانيم، اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران به‌رغم اينكه در دوران پس از انقلاب اسلامي مورد تجاوز دشمنان قرار گرفت و هيچ‌گاه نيز به هيچ كشوري تجاوز نكرده است، نقش خود را به عنوان مهم‌ترين سد در برابر هرگونه تجاوز و تروريسم در منطقه اثبات نموده است.  روحاني با اشاره به اينكه ثبات و امنيت منطقه حساس خاورميانه تنها در سايه گفت‌وگو، دوستي و همكاري ميان كشورهاي منطقه به‌ويژه همسايگان برقرار مي‌شود، خاطرنشان كرد: ترديدي وجود ندارد كه پيشرفت و توسعه كشورها و ملت‌هاي منطقه به نفع ثبات و امنيت همگان خواهد بود. رئيس‌جمهوري با اشاره به اهتمام و تلاش‌هاي جمهوري اسلامي ايران در كمك به ملت‌ها و دولت‌هاي منطقه در مبارزه با تروريسم گفت: تروريسم خطري بزرگ براي منطقه است و تنها در سايه وحدت، انسجام و مساعدت يكديگر مي‌توانيم در برابر آن ايستادگي كنيم. دكتر روحاني تأكيد كرد: قدرت و توان جمهوري اسلامي ايران همواره براي دفاع از امنيت و ثبات منطقه و حمايت از همسايگان بوده است. رئيس‌جمهوري با اشاره به ضرورت توسعه مناسبات و روابط دوستانه كشورهاي منطقه گفت: روابط سياسي، اقتصادي و فرهنگي ايران و كويت با توجه به ظرفيت‌ها و علاقه دو ملت بايد به سطح قابل قبولي برسد.

دكتر روحاني تأكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران از هر اقدامي كه در راستاي توسعه ثبات و امنيت در منطقه باشد، حمايت و به آن كمك مي‌كند.  شيخ صباح الخالد الصباح، معاون اول نخست وزير و وزير امور خارجه كويت نيز در اين ديدار پيام كتبي امير كويت را به رئيس‌جمهوري كشورمان تسليم كرد و گفت: امير، دولت و مردم كويت همواره احترام فراواني براي دولت و ملت جمهوري اسلامي ايران و نقش تأثيرگذار اين كشور در منطقه، قايل هستند. وزير امور خارجه كويت تلاش و اهتمام جمهوري اسلامي ايران براي توسعه همكاري‌ها و مناسبات ميان كشورهاي منطقه به‌ويژه همسايگان را قابل تقدير دانست و افزود: بايد با استفاده از اشتراكات و ظرفيت‌هاي موجود در راستاي توسعه همه جانبه مناسبات ميان دو كشور تلاش كنيم. فرستاده ويژه امير كويت همچنين تروريسم تكفيري و افراطي‌گري در منطقه را خطرناك برشمرد و خاطر نشان كرد: بايد در مسير مقابله با گروه‌هاي تندرو تروريستي و افراطي در منطقه تلاش يكپارچه‌اي ميان كشورهاي منطقه برقرار شود و همه براي استقرار ثبات و امنيت منطقه تلاش كنند.





تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن