تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817503260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال با پيکان به دنبال فرار از بحران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: استقلال با پيکان به دنبال فرار از بحران
در آغاز هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال، استقلال فردا به مصاف تيم پيکان مي‌رود و تراکتور روبه‌روي ماشين‌سازي قرار مي‌گيرد.
نویسنده : سعيد احمديان 


هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال از جمعه در حالي آغاز مي‌شود که رقابت مدعيان قهرماني هر هفته با جذابيت بيشتري دنبال مي‌شود و پرسپوليس و تراکتور به عنوان دو مدعي جدي قهرماني پا به پاي هم در جدول بالا مي‌آيند و ذوب‌آهن هم با کم کردن فاصله‌اش، تبديل به سومين مدعي شده است. در اوضاع و شرايط هفته نوزدهم با انجام دو بازي فردا شروع مي‌شود.
 
استقلال – پيکان، جمعه ساعت 16:45
همه چيز براي آبي‌ها خوب پيش مي‌رفت، پيروزي مقابل صنعت نفت آبادان باعث شده بود تا هم منصوريان نفس راحتي بکشد و هم استقلال به رده چهارم جدول رده‌بندي صعود کند، هرچند فاصله 13 امتيازي آبي‌پوشان با صدر جدول کارشان را سخت کرده است. در اين شرايط منصوريان در حالي تيمش را براي بازي هفته نوزدهم با پيکان آماده مي‌کرد که 72 ساعت قبل از بازي خبر محروميت استقلال از نقل و انتقالات زمستاني توسط فيفا، به اردوي اين تيم شوک بزرگي را وارد کرد، اتفاقي که سبب شده تا منصوريان فعلاً نتواند از آندو تيموريان و سرور جباروف که حساب زيادي رو اين دو بازيکن باز کرده بود، استفاده کند. سرمربي استقلال در مصاحبه تصويري که از وي سه‌شنبه شب روي خروجي سايت باشگاه استقلال قرار گرفت، با ابراز ناراحتي از اين اتفاق گفت: «ما سر تمرين لطمه روحي خورديم. نمي‌توانم بگويم که چقدر تمرکز ما به هم خورد. هر روز يک اتفاق جديد داريم. ما هم يک آستانه تحمل براي هضم مشکلات داريم. از همه مي‌خواهم تا کمک کنند تا مشکل حل شود. نمي‌توانيم بار اين مشکل را تنها بر دوش مديرعامل استقلال بگذاريم.»

در حالي که خيلي‌ها مديريت استقلال را به دليل تأخير در پرداخت طلب عادل شيحي مقصر مي‌دانند، منصوريان جانب مديرعامل استقلال را گرفت و اين مسئله را متعلق به گذشته و مديران قبلي دانست: «بسيار از اين موضوع ناراحتم، چون مي‌شد که دو، سه سال پيش جراحي شود. اين موضوع بايد به گوش وزير ورزش رسيده مي‌شد که استقلال در شرف يک اتفاق خطرناک است. هر آن مي‌تواند يک اتفاقي بيفتد که به شأن فوتبال ما بر بخورد. نمي‌دانم که چرا مسئولان استقلال در اين چهار سال يک‌بار ننشسته‌اند تا بگويند که آسيب به هوادار و استقلال مي‌رسد. چرا قرارداد خوب و محکم بسته نشده است؟ چرا هميشه اين پرونده‌ها بايد به دايره حقوقي فيفا کشيده شود؟» البته صحبت‌هاي منصوريان با واکنش شديد دو مدير سابق استقلال روبه‌رو شد، علي فتح‌الله‌زاده گفت: «بايد منصوريان را سر جايش نشاند و بهتر بود او به جاي افتخاري مديرعامل مي‌شد.» بهرام افشارزاده هم گفته است: «آقاي منصوريان! به‌جاي محکوم کردن ديگران جواب نتيجه ‌نگرفتن استقلال را بده، بهترين تيم را تحويلت داديم، چه کردي؟» با تمام اين حاشيه‌ها، استقلالي‌ها با رايزني با وزارت امور خارجه درصدد حل اين مشکل هستند و اميدوارند بتوانند رأي فيفا را بشکنند.

استقلال در اين شرايط که از رأي فيفا شوکه شده، براي بازي جمعه با پيکان آماده مي‌شود و منصوريان اميدوار است که تيمش بدون اينکه تحت‌تأثير حاشيه‌هاي رأي فيفا قرار بگيرد، در بازي با پيکان روند موفقي که در بازي خارج از خانه هفته هجدهم مقابل صنعت نفت انجام داد و توانست يک پيروزي پرگل را کسب کند، در بازي جمعه هم ادامه دهد، به خصوص اينکه با بازگشت رحمتي به ترکيب و درخشش بازيکنان جوان آبي‌ها، آنها در حال فاصله گرفتن از بحران هستند.
در سوي ديگر پيکان که در بازي رفت مقابل استقلال به تساوي يک بر يک رسيد، روزهاي بحراني را تجربه مي‌کند. اين تيم به‌رغم اينکه در مقاطعي از نيم‌فصل اول خوب نتيجه گرفته بود، اما شاگردان مجيد جلالي هفته‌هاست از روزهاي خوبشان در ليگ شانزدهم دور شده‌اند و در سه بازي اخير، دو باخت و يک مساوي داشته‌اند، نتايجي که نشان مي‌دهد پيکان در روزهاي بحراني آماده رويارويي با استقلال شده است. پيکان با 26 امتياز در رده ششم جدول رده‌بندي و در فاصله دوامتيازي و دو رده پايين‌تر از استقلال قرار دارد.
 
تراکتور– ماشين‌سازي، جمعه، ساعت 15
دربي تبريز ديگر بازي اولين روز هفته نوزدهم ليگ برتر است، جايي که تراکتور مدعي قهرماني برابر ماشين‌سازي قرار مي‌گيرد. تراکتور با 37 امتياز تيم دوم جدول است و با اختلاف 4 امتيازي نسبت به پرسپوليس، جدي‌ترين تعقيب‌کننده قرمزها در صدر جدول رده‌بندي است. شاگردان قلعه‌نويي در حالي براي مقابله با تيم همشهري‌شان آماده مي‌شوند که در اوج آمادگي هستند و در آخرين بازي هم توانستند پيکان را يک بر صفر شکست دهند. در سوي ديگر ماشين‌سازي نقطه مقابل تراکتور است، هر چقدر قرمزهاي تبريزي خوب نتيجه گرفته‌اند، در مقابل سفيدپوشان تبريز آنقدر ضعيف نتيجه گرفته‌اند که پيش از آغاز هفته نوزدهم با تنها 9 امتياز، قعرنشين جدول رده‌بندي هستند و به نظر مي‌رسد تراکتور کار سختي برابر تيم همشهري‌ خود نداشته باشد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن