تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817301062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای استیفای حقوق عامه 60 سال شمشیر زدم/ چپی ناتوان در اداره دولت، راستی‌ها ناکام در اقبال مردم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: وزیر پیشین پست و تلگراف با اشاره به سابقه طولانیش در عرصه سیاسی کشور از عزم جدی خود برای حضور در انتخابات یاست جمهوری سال آینده خبر داد.



«سید محمد غرضی» وزیر سالهای دور وزارتخانه پست، تلگراف وتلفن با بیان اینکه اگر عمری باقی باشد، محکم واستوار پا به رقابت انتخاباتی خواهم گذاشت، در خصوص رئوس اهداف خود برای تصدی کرسی ریاست جمهوری در گفتگو با جام جم آنلاین از تدوین یک کتابچه در این مورد خبر داد و افزود: بیست نکته در حوزه مدیریت کشور و اهداف انتخاباتی خود در یک دفتر گردآوری کرده که ظرف 10 روز آینده در قالب کتابچه به اطلاع عموم خواهد رسید. وی با نگاهی اجمالی به مفاد این کتابچه تصریح کرد: ظلم به حوزه بهداشت و سلامت کشور، کاستیهای بخش دفاعی و پژوهشی و نیز ظلم به عرصه آموزش و پرورش کشور را از اهم مندرجات کتاب برشمرد. غرضی در ادامه، ضمن ابراز امیدواری به انتخابات آتی ریاست جمهوری حضور بیش از 50 مییلون نفری شهروندان را پای صندوق رأی پیش بینی کرده و با فراگیر دانستن کردن این رقابتها گفت: جوانان شوق بیشتری نسبت به تعیین سرنوشت خود پیدا کرده و این موضوع چه در داخل و چه در خارج از مرزها اقتدار نظام را در صدر اخبار جهان قرار می‎دهد. وی در پاسخ به این سوال که چهره جناحی آقای غرضی در انتخابات از کدامین طیف منتفع خواهد شد با استناد به صحبتهای قبلی خود مبنی بر آنچه که طیف سیاسی چپ و راست(اصلاح طلب- اصولگرا) را ناتوان در همراهی با قواعد کشور خطاب کرد خاطر نشان ساخت: بنده معتقدم جناج چپ امکان اداره دولت را نداشته و در مقابل احزاب راست هم در ایجاد رضایت‎مندی ملت ناکام هستند.
غرضی تأکید کرد: با بررسی صد ساله از تاریخ گذشته ایران و نیز مقایسه دولتها پی به این موضوع خواهیم برد و حاضرم با شواهد و مستندات در یک کار پژوهشی این مهم را به نظر شما و هموطنان عزیز برسانم.
پیرو این جمله، غرضی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین که آیا روحانی هم با چنین نگاهی و در قالب شعار اعتدال پیروز انتخابات 92 شد، گفت: بله آقای روحانی این حرف را عنوان داشتند، لیکن عملکرد دولت وی نتوانست شخص روحانی را به رییس جمهور کل کشور تبدیل کند. وی با اشاره به یکجانبه‎گرایی دولت یازدهم اضافه کرد: اختلاف در این دوره گسترش یافت و عملا موجبات دو قطبی شدن جامعه فراهم آمد و نتیجه آن شد که امروز روحانی دست به هر اقدامی می زند با معارضان جدی خود روبه رو می‎شود. غرضی تعبیر روحانی از کلمه اعتدال را استفاده حداکثری اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در بدنه دولت ارزیابی کرد و گفت: انصافا مردم در طول چهار سال از رییس جمهور منتخب حمایت کردند اما ایشان در همراهی قاعده جامعه با خود اقبالی چندانی نداشت. وزیر اسبق پست و تلگراف در واکنش به مباحث سیاست خارجی دولت از جمله توافق هسته‎ای ابراز داشت: به زعم بنده اقتدار سیاسی جمهوری اسلامی و ملت ایران در جهان بی نظیر و اینکه ما توانستیم پنج قدرت بزرگ دنیا را پای میز مذاکره بکشانیم و منویات خود را بر آنها تحمیل گردانیم، بسیار دستاورد بزرگی قلمداد می‎شود. وی در همین راستا عدم تمکین طرف مقابل به توافق برجام را شکستی عظیم برای طرف غربی بشمار آورد و تصریح کرد: با این در حوزه سیاست داخلی، روحانی در انتفاع این دستاورد بزرگ ناکام ماند. در پایان گفتگو غرضی در جواب این سوال که بعنوان یک شهروند در انتخابات سال آینده به چه کسی رأی خواهد داد، لبخندی زد و گفت: چون خودم کاندیدا هستم برای رعایت حقوق دیگران در این مورد اظهار نظر نمی کنم.




چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 14:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن