تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817600399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرن داوودی: حیف شهرداری اراک که حمایت نشود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آرن داوودی: حیف شهرداری اراک که حمایت نشود

آرن داوودی

ملی‌پوش تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: خود ما ناراحت هستیم که چرا وضعیت تیم اینچنین شده‌است. آرن داوودی در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای شهرداری اراک اظهار کرد: همانطور که می‌دانید تیم با قدرت کارش را شروع کرد و نتایج بسیار خوبی گرفت. تا دو هفته گذشته لیگ ما با یک باخت کمتر در رده دوم جدول بودیم و سایه به سایه پتروشیمی حرکت می‌کردیم اما به یکباره شرایط حاکم بر باشگاه باعث شد تا نتیجه نگیریم و در جدول نیز سقوط کنیم. اکنون هم فرصتی ایجاد شده تا مسوولان بتوانند مشکل تیم را حل کنند تا با شروع دوباره لیگ بتوانیم به شرایط قبل بازگردیم.
بازیکن با تجربه تیم شهرداری کاشان در پاسخ به این سوال که مشکلات این باشگاه چگونه است؟ بیان کرد: از ابتدا که وارد مذاکره با این تیم شدیم یکسری بدهی‌ها از سال قبل مانده بود اما بنا بر این بود که همه بدهی‌ها صاف شود اما رفته رفته این اتفاق‌ها افتاد و بی‌اعتمادی ایجاد شد. تمام این شرایط باعث شد که تیم افت کند. تمرینی نداشتیم و بازیکنان بی انگیزه شدند و چند باخت بد آوردیم که این وضعیت تیم را بدتر کرد. 
گارد راس تیم بسکتبال شهرداری اراک در پاسخ به این سوال که بدقولی‌ها چقدر در روحیه تیم تاثیرگذار بود؟ تصریح کرد: مطمئناً تاثیر منفی داشته‌است. چند بار به خود من قول دادند که برای سال نو دستمزدم را می‌گیرم اما این اتفاق نیفتاد. بارها و بارها قول آخر هفته دادند اما نشد. وقتی تیم مدعی قهرمانی است و در صدر جدول قرار دارد باید حمایت شود اما وقتی توجهی نباشد دیگر نه روحیه می‌ماند و نه انگیزه. دیدید که تیم هم به شدت افت کرد و جایگاهمان را از دست دادیم.
داوودی ادامه داد: بعد از تمام این ماجراها توانستیم با شهردار اراک جلسه‌ای داشته باشیم. در این جلسه او و مسئولان باشگاه قول حمایت کامل از تیم دادند و تاکید کردند که با قدرت وارد رقابت‌ها را ادامه دهیم و آنها مشکلات را حل می‌کنند. دیگر وقتی پای قول شهردار به میان آمد کمی فضا آرام شد و بازیکنان کمی خیالشان راحت شد و کارشان را ادامه دادند. بازیکنان خارجی هم تا زمانی که پول گرفتند بازی کردند. قرار است تا امروز یکسری از طلب‌های بازیکنان پرداخت شود و باید ببینیم این اتفاق می‌افتد یا نه.
او با بیان این مطلب که تیم شهرداری اراک ترکیبی بسیار قدرتمند دارد به ایسنا گفت: با هرکسی که صحبت کنید از تیم ما تعریف می‌کند. امسال آقای کسایی‌پور تیم خوبی بست و واقعا آماده بودیم. ما در کورس قهرمانی بودیم و هنوز هم هستیم اما نیاز به حمایت داریم. باید مسوولان باشگاه توجه کنند. اکنون وضعیت تیم والیبال هم خوب نیست. به نظرم باید اولویت باشگاه تعیین شود و توجه به تیم‌ها براساس اولویت‌ها باشد. 
داوودی افزود: به هر حال شهردار اراک و مسئولان باشگاه قول حمایت داده‌اند. امیدوارم که بیشتر به تیم توجه کنند چرا که مردم اراک هم تیمشان را دوست دارند و می‌خواهند امسال روی سکو باشد. این پتانسیل هم در تیم وجود دارد. اکنون هاسلی رفته و وضعیت خارجی دوم هم مشخص نیست. طلب بازیکنان پرداخت شود ، بازیکنان خارجی پولشان را بگیرند تا با شروع دوباره لیگ با قدرت به میدان برویم و این چند باخت را جبران کنیم.
ملی‌پوش سابق تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: باور کنید خود ما هم ناراحت هستیم. وقتی شور و هیجان را در بین مردم می‌دیدیم و اکنون می‌بینیم که تیم شرایط خوبی ندارد ناراحت هستیم. حیف این تیم است که از این نظر ضربه بخورد و نتواند راهش را با قدرت ادامه دهد






تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن