تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799635089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شهرستان سلطانیه خبر داد آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی 104 هکتاری سلطانیه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شهرستان سلطانیه خبر دادآغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی 104 هکتاری سلطانیه
خبرگزاری فارس: آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی 104 هکتاری سلطانیه
فرماندار شهرستان سلطانیه از آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی 104 هکتاری سلطانیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی بعد از ظهر امروز در نشست ائمه جمعه شهرهای تابعه استان زنجان، اظهار کرد: مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه بیانگر اتحاد و همبستگی مسلمانان همچون برگزاری برخی از مناسک اسلامی نظیر کنگره حج است.
وی با اشاره به سالروز برپایی نخستین مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در ایران اسلامی که در پنجم مرداد ماه سال 1358 برگزار شد، اضافه کرد: اهمیت این موضوع به گونه‌ای است که سوره‌ای از قرآن کریم به نماز جمعه اختصاص یافته و بیشتر از دید عبادی آن، می‌توان به جنبه سیاسی آن تکیه کرد.
فرماندار شهرستان سلطانیه در این زمینه تصریح کرد: مسلمانان در پایان هر هفته می‌توانند با حفظ روحیه وحدت و همدلی خویش، از آخرین وضعیت شهر و شهرستان، کشور و حوزه بین‌الملل، در یک کلام همه مسلمانان جهان، در این مراسم آگاهی یافته و زمینه‌ساز اتحاد بیش از پیش مسلمانان فراهم شود.
خالقی با اشاره به درپیش بودن سالروز ارتقای سلطانیه به تراز شهرستان که در مرداد ماه سال 1392 صورت گرفته است، گفت: طرح‌هایی چون مصلی نماز جمعه شهرستان و نیز ساختمان جدید فرمانداری در آینده‌ای نه چندان دور به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: در طول سه سال گذشته و روی کار آمدن دولت جدید، دولت تدبیر و امید متناسب با شعارهایی که از سوی مقام معظم رهبری، درقالب دستورالعمل حکیمانه، برای هر سال انتخاب شده است، برنامه‌ریزی کرده است.
فرماندار شهرستان سلطانیه با بیان اینکه دولت یازدهم در این راستا اقدامات و عملکردی خوبی از خود صورت داده است، افزود: این دستاوردها را در سطح شهرستان سلطانیه نیز می‌توان به خوبی مشاهده کرد.
خالقی اظهار کرد: سال 92 در کنار حضور پرشور مردم و خلق حماسه حضور، دولت سعی کرده است تا با همه توان خود عملکردی موثر را در حوزه اقتصاد تثبیت کند.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته، افزود: کاهش نرخ تورم و افزایش نرخ رشد اقتصادی و ...  از جمله اقدامات موثر و خوب دولت بوده است.
فرماندار شهرستان سلطانیه بیان کرد: در حدود 20 اداره و نمایندگی در سال 93 که به نام «‌سال عزم ملی و مدیریت جهادی‌» نامگذاری شده بود، در سطح شهرستان سلطانیه تاسیس شده است.
خالقی با تاکید بر اینکه هدف از این نوع اقدامات جلوگیری از مراجعه مردم شهرستان به ادارات شهرستان‌های دیگر استان بوده است، ابراز کرد: گازرسانی و یا آبرسانی به روستاها نیز در سال 94 که به نام «‌سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده بود، از جمله اقدامات دولت در شهرستان سلطانیه بوده است.
وی در ادامه با عنوان کردن دیگر اقدامات دولت در شهرستان سلطانیه، اظهار کرد: عملیات اجرایی شهرک صنعتی 104 هکتاری سلطانیه، در زمره طرح‌هایی است که طی برنامه‌ریزی در ارتباط با چشم انداز شهرستان سلطانیه، صورت می‌گیرد.
فرماندار شهرستان سلطانیه تخصیص 28 میلیارد ریال برای تملک زمین این شهرک در سال 92 و نیز 20 میلیارد ریال در راستای تأمین زیرساخت‌های این شهرک را اقدامات صورت گرفته در این زمینه عنوان کرد و افزود: این اقدامات در حالی صورت گرفته است که کمبودهای قابل توجهی در حوزه اعتباراتی در سطح کشور و استان وجود داشته است.
خالقی با ابراز امیدواری نسبت به واگذاری زمین‌های این شهرک در آینده‌ای نه چندان دور، تصریح کرد: مقابله با معضل اشتغال با تحقق این مورد از جمله راهکارهای مبارزه با بیکاری است.
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: قرارگیری شهرستان سلطانیه در بین مناطق برخوردار و محرومیت آن از برخی از امتیازات نظیر اعتبارات مربوط به دو درصد نفت و یا معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی از جمله مواردی است که باید مدنظر مسؤولانی چون نماینده مردم این شهرستان در مجلس قرار بگیرد.
گفتنی است، نشست ائمه جمعه شهرها و شهرستان‌های تابعه استان زنجان در محل دفتر امام جمعه سلطانیه و با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستان سلطانیه چون نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، ائمه جمعه شهرها و شهرستان‌های استان، اعضای شورای اداری شهرستان سلطانیه و ... برگزار شد.
انتهای پیام/2308/آ ۴۰/

95/05/07 :: 16:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن