تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817451680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترین هتل جزیره کیش تعطیل شد +سند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



بزرگترین هتل جزیره کیش تعطیل شد +سند
گردشگری کشورمان پس از سلسله حوادث تروریستی در کشورهایی چون ترکیه و اقبال بیشتر توریست های خارجی به حضور در ایران، روزهای بهتری را نسبت به چند سال قبل از نظر تعداد مسافر تجربه می کند، اما رکود شدید اقتصادی و تلاش مسافران ایرانی برای کاهش هزینه های خود، باعث کاهش سود فعالان اصلی این صنعت شده است.
روز نو : یکی از بزرگترین مجموعه هایی که تداوم فعالیتش، ارتباط مستقیمی با جیب توریست های داخلی و خارجی دارد، صنعت هتلداری است که با افزایش هزینه های انرژی و افت هزینه کرد توسط مسافران کشورمان، تنها به دلارهای مسافران خارجی امید بسته است تا همچنان مشغول خدمت و فعالیت باشد.


از جمله مناطقی که در دولت یازدهم به آن می بالند و مثالهایی از موفقیت در جذب توریست را برای آن ذکر می کنند، جزیره زیبای کیش است. این جزیره با 91 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس در استان هرمزگان واقع شده و یکی از مقاصد پر تردد گردشگری کشور است. بنا بر آمارهای رسمی، سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.


البته در شهریورماه امسال، مسیح الله صفا رییس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش در نامه ای رسمی با اشاره به اینکه هتلداران و بازرگانان کیش معتقد به "رکود در بازار" هستند، از مسئولان هتل های کیش خواسته بود اتاق های خالی خود را با حداقل قیمت به این جامعه اعلام کنند تا با همکاری سایر صنوف، پکیج گردشگری تهیه و در اختیار مسافران قرار بگیرد.


در تازه ترین خبری که پیرامون صنعت هتلداری در کیش شنیده می شود، هتل بزرگ ارم به عنوان بزرگترین هتل جزیره کیش (از نظر تعداد اتاق) تعطیل و پلمب شده است. هتل بزرگ ارم داراي 210 اطاق،30 سوئيت در ساختمان اصلي و140 سوئيت آپارتمان در محوطه و نیز فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي،رستوران گردان ، رستوران سنتي ، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر و يک سالن کنفرانس است.


بزرگترین هتل جزیره کیش تعطیل شد
خدایی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تایید این موضوع می گوید: هتل ارم پس از ماهها دریافت اخطارهای قانونی، عدم رعایت اصول هتلداری و عدم توجه به فرصتهایی که به دفعات طی ۳۰ ماه گذشته داده شده اعمال قانون شده است.


وی با اشاره به تعداد شکایات مردمی واصله در خصوص عدم ارائه خدمات مطلوب و اقدام به فروش اتاقهای هتل ارم با عنوان هتل ۴ ستاره افزوده است که "در این زمینه علاوه بر شکایات واصله در جزیره کیش، مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد طی نامه به کثرت شکایات مطرح شده از این هتل اشاره کرده و خواستار رسیدگی جدی به این موضوع شدند."


طبق بخشنامه ای که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در تاریخ 25 دی ماه به مدیران کل خود در استانهای مختلف کشور ارسال کرده، با شاره به اینکه این هتل از 16 دی ماه شرایط لازم برای پذیرش مسافر را نداشته و غیرفعال خواهد بود، از آنها خواسته است دستور دهند موضوع به دفاتر گردشگری اطلاع رسانی شود تا در اجرای تورهای کیش این ملاحظه مد نظر قرار بگیرد.






تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن