تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798742718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس - گسترش فولاد؛ یک تیر و دو نشان برای تبریزی ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور؛
پرسپولیس - گسترش فولاد؛ یک تیر و دو نشان برای تبریزی ها

دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد و پرسپولیس


شناسهٔ خبر: 3884013 - یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } تبریز - تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با انگیزه متوقف کردن صدرنشین لیگ برتر و کمک به همشهری خود تراکتورسازی فردا به مصاف تیم پرسپولیس در تهران می رود. خبرگزاری مهر - گروه استان ها - محمود نصیرپور: هجدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فردا دوشنبه با انجام پنج دیدار باقی مانده به پایان می رسد و طی آن در یکی از مهم ترین بازی های هفته، تیم گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم پرسپولیس می رود. این دیدار برای فوتبال دوستان تبریزی از جهات مختلفی دارای اهمیت و ارزش است و هواداران فوتبال تبریز خیلی دوست دارند که با برتری گسترش فولاد، هم خود این تیم صاحب سه امتیاز شده و امیدوار به رسیدن به رده های بالاتر جدول شود و هم اینکه با توقف پرسپولیس، امکان جبران فاصله چهار امتیازی تراکتورسازی با صدر فراهم شود. بر این اساس فردا همه فوتبالی های تبریز هوادار تیم گسترش فولاد خواهند بود و این احتمال نیز وجود دارد که هواداران تراکتورسازی که امروز در تهران دیدار تیمشان با پیکان را از نزدیک خواهند دید، فردا هم در ورزشگاه آزادی مشوق تیم گسترش فولاد برابر رقیب اصلی شان باشند. نیم نگاه گسترش به خانه چهارم تیم گسترش فولاد تبریز که چند هفته ای است بصورت چراغ خاموش سیر صعودی در جدول را در پیش گرفته و کمتر تیمی از جمع مدعیان متوجه این قضیه است، فردا قطعا حریفی خطرناک برای پرسپولیس خواهد بود. گسترشی ها آخرین بار در دربی تبریز به تراکتورسازی باخته اند و اکنون هفت بازی متوالی است که تیم کمالوند با گرفتن امتیاز از زمین مسابقه خارج می شود. دیدار با پرسپولیس اگرچه می تواند مسابقه ای متفاوت برای آبی های تبریز قلمداد شود اما با این حال دوستداران این تیم امیدوارند تا روند امتیاز گیری گسترش فولاد همچنان ادامه داشته باشد.

هم اکنون تیم گسترش فولاد با کسب 24 امتیاز جایگاه هفتم جدول را به نام خود دارد و چنانچه امروز استقلال در خانه صنعت نفت و پیکان برابر تراکتورسازی ناکام باشند و فردا هم سپاهان در اهواز به استقلال خوزستان حتی یک امتیاز بدهد، گسترش فولاد می تواند با انگیزه رسیدن به رده چهارم جدول به دیدار پرسپولیس برود. پرسپولیس، پیروزی می خواهد در سوی مقابل اما پرسپولیس تیمی است که به هیچ حریفی رحم نمی کند و همچنان در بالای جدول به پیشتازی خود ادامه می دهد. تیمی که تنها یک باخت در کارنامه این فصل خود در لیگ برتر می بیند، نمی خواهد به سادگی موقعیتش در بالاترین خانه جدول را متزلزل کند و قطعا برانکو و شاگردانش به دنبال کسب حداکثر امتیاز این مصاف خانگی خواهند بود. حمایت هواداران پرسپولیس از تیمشان موضوع دیگری است که می تواند به سرخپوشان تهران کمک کند. البته برانکو به خوبی می داند که حریف این هفته او و تیمش، همان تیمی است که استقلال را در آزادی با 10 نفر متوقف کرد و از بازیکنان و مربی باهوشی بهره می برد که می تواند یقه تیم های بزرگ را بگیرد. با همه این شرایط اما پرسپولیس در بازی فردا قطعا به چیزی جز پیروزی فکر نخواهد کرد و این تیم می خواهد تا همچنان حاشیه امنیت مناسبی در بالای جدول برای خود نگه دارد. هم اکنون پرسپولیس با 38 امتیاز و چهار امتیاز بیشتر نسبت به تیم تراکتورسازی در صدر قرار دارد. پرسپولیس درپی حفظ فاصله در خصوص این بازی صمد قنبریان یکی از کارشناسان فوتبال تبریز اعتقاد دارد که هم پرسپولیس و هم گسترش فولاد از شرایط روحی روانی خوبی برای این بازی برخوردارند. وی با بیان اینکه هر دو تیم به دلیل پیروزی در بازی هفته قبل خود به لحاظ روحی روانی در شرایط مطلوبی قرار دارند، گفت: پرسپولیس و گسترش فولاد هم اکنون در شرایط مناسبی قرار دارند و از این حیث نمی توان تیمی را برتر از دیگری دانست اما معمولا تیم های بزرگ و بالانشین همواره در پی این بوده اند که موقعیت خود در بالای جدول را حفظ کنند و حالا هم پرسپولیس به دنبال حفظ فاصله چهار امتیازی اش با تراکتورسازی است.

میزبانی، امتیاز سرخپوشان تهران قنبریان با تاکید بر اینکه پرسپولیس قطعا برای بهره بردن از امتیازات این بازی خانگی اش تلاش خواهد کرد، گفت: پرسپولیس که هفته قبل فولاد را در اهواز با سه گل شکست داد، قطعا در زمین خودش به دنبال بهره بردن از امتیاز میزبانی خواهد بود. تیم های بالای جدولی دو خصیصه مهم دارند که یکی زیاد گل زدن و دیگری کمتر گل خوردن است که پرسپولیس هر روی این ویژگی ها را دارد. وی ادامه داد: پرسپولیس یک تیم کاملا هجومی است و استراتژی تیم برانکو ارائه یک بازی کاملا هدفمند است. بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس کاملا هوشمندانه بازی می کنند و مدافعان کناری شان نیز رونده هستند که هم در فاز حمله و هم در فاز دفاع بخوبی شرکت می کنند و فضاهای لازم را بخوبی پوشش می دهند. قدرت پرسپولیس در تمامی خطوط این کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس از خط دروازه تا حمله از قدرت بالایی برخوردار است، عنوان کرد : حریف این هفته گسترش فولاد هافبک هایی با ویژگی های خاص دارد که بخوبی به خط حمله اضافه می شوند و در زمین حریف برتری عددی را شکل می دهند و از طرفی توانایی حمل توپ بالا دارند و یک در مقابل یک را بخوبی از پیش رو بر می دارند. پرسپولیس در خط حمله نیز بازیکنی مثل طارمی دارد که توانایی حمل توپ از خط هافبک به فوروارد را بخصوص در مواقع ضد حمله دارد و علاوه بر آن مهاجم خطرناکی است که هم خوب گل می زند و هم خوب پنالتی می گیرد. با این اوصاف به نظر من گسترش فولاد فردا کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو خواهد داشت. نیاز گسترش به استراتژی هوشمندانه قنبریان در ادامه با اشاره به وضعیت تیم گسترش فولاد اظهار کرد : گسترش فولاد تیمی است که رفته رفته به نظم و هماهنگی خوبی رسیده است اما کادرفنی این تیم باید برای دیدار با پرسپولیس از یک استراتژی هوشمندانه استفاده کند. آنها ضمن رعایت مولفه های یک بازی تدافعی، باید دفاع را کمی جلوتر از دروازه خودی انجام دهند و به فکر افساید گیری از حریف باشند تا بدن بازیکنان در طول 90 دقیقه تحلیل نرود.

وی افزود: بازیکنان گسترش فولاد در جریان بازی باید توپ نگر، حریف نگر و فضا نگر باشند و در جهت بازپس گیری توپ از حریف، از شیوه پرس از جلو و میانه میانه میدان استفاده کنند و با انتقال توپ به زمین حریف سعی در گرفتن خطا داشته باشند. قطعا ضربات ایستگاهی، کرنرها و پرتاب های اوت می تواند در دیدار فردا برای گسترش فولاد کمک زیادی کند. این کارشناس فوتبال یادآور شد : در مجموع باید بگویم که گسترش فولاد برای اینکه امیدوار به امتیاز گیری در تهران باشد باید پرسپولیس را در کنترل خود داشته باشد تا با گرفتن حداقل امتیاز در خانه حریف، به روند رو به پیشرفت خود ادامه دهد. به گفته قنبریان، پرسپولیس در این بازی با سیستم 4-1-4-1 بازی خواهد کرد و گسترش فولاد نیز با سیستم 4-2-3-1 به میدان خواهد رفت. گفتنی است دیدار تیم های پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز از چارچوب بازی های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 و 45 دقیقه فردا دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن