تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817438895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خریدهای اشتباه منصوریان


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: درباره‌ کوچ دسته‌جمعی بازیکنان استقلال خریدهای اشتباه منصوریان ایلنا: سرمربی تیم استقلال تهران با خرید‌های میلیاردی که در اول فصل انجام داد انتظار می‌رفت که شاگردانش نمایش درخشانی در این فصل داشته باشند، اما با گذشت نیم فصل از مسابقات این ستاره‌ها درپی کوچ از جمع آبی‌پوشان پایتخت هستند.
خریدهای اشتباه منصوریان

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با گذشت 17 هفته از مسابقات لیگ برتر، علیرضا منصوریان، سرمربی آبی‌پوشان هنوز ترکیب اصلی خود را پیدا نکرده است. این امر علاوه بر عدم نتیجه‌گیری استقلال منجر به افت کیفی بازیکنان گران‌قیمت این تیم نیز شده است، بازیکنانی که به عنوان ستاره و چشم و امید هوارادان، با بمباران شدید تبلیغاتی سرمربی و مسئولان باشگاه، راهی این تیم شدند. خود منصوریان بارها ریش گرو گذاشت و از شاگردانش خواست که به او بپیوندند. تعداد بازیکنانی که در 17 بازی استقلال بیشتر از 1200 دقیقه برای این تیم به میدان رفته‌اند فقط 2 نفر است. کاوه رضایی 1526 دقیقه و امید ابراهیمی 1440 دقیقه برای استقلال بازی کرده‌اند. این در حالی است که 8 بازیکن پرسپولیس بیشتر از 1200 دقیقه برای این تیم به میدان رفته‌اند. یکی از نتایج این رویکرد متفاوت صدرنشینی پرسپولیس است و بحران استقلال. شاید بزرگترین خرید اشتباه منصوریان بختیار رحمانی بود که با روزهای اوج خود فاصله داشت و مورد انتقاد طرفداران تراکتور هم واقع شده بود. خرید این بازیکن یک میلیارد خرج روی دست استقلال گذاشت، ولی عملاً کار به جایی رسید که منصوریان به دنبال بازی‌ساز دیگری باشد و مسئولان استقلال را وادار کند که با چپاروف، ستاره‌ی تیم ملی ازبکستان، مذاکره کنند. رحمانی هم بعد از پیوستن به فولاد تمام حرف‌هایی که در ابتدای فصل در مورد عشقش به استقلال گفته بود را نثار هواداران فولاد کند. با رفتن بختیار مثلث کُردهای استقلال خراب شد. آرش افشین هم دیگر خرید اشتباه منصوریان بود. بسیاری از منتقدان همان ابتدا به منصوریان خرده گرفتند و افشین را مهره‌ای سوخته و «یک بازیکن مصدوم» عنوان کردند، اما منصوریان از خرید خود دفاع کرد و درخشش افشین را نوید داد. با این حال، این بازیکن فقط دقایقی برای منصوریان به میدان رفت و بعد زمزمه‌ خرید شهباززاده به گوش رسید. همچنین، منصوریان با نیکمت‌نشین کردن میثم مجیدی که یکی از خوب‌های تیم مظلومی بود و قرار دادن وی در لیست مازاد بر آینده‌ی حرفه‌ای این بازیکن تاثیر گذارد. هر از گاه شایعاتی در مورد جدایی کاوه رضایی و پیوستن وی به لیگ چین به گوش می‌رسد. باید دید این جابه‌جایی‌ها و کوچ‌ها به کوچ نهایی، یعنی اخراج منصوریان، می‌انجامد یا خیر.

۱۳۹۵/۱۱/۰۲ ۱۸:۰۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن