تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821205757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید مدیرکل اسناد و موزه های صنعت نفت از منطقه نفت سفید و هفتکل


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: بازدید مدیرکل اسناد و موزه های صنعت نفت از منطقه نفت سفید و هفتکل ایلنا: در این بازدید، «رضا طاهری» رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیرکل اسناد و موزه های صنعت نفت را همراهی کرد.
بازدید مدیرکل اسناد و موزه های صنعت نفت از منطقه نفت سفید و هفتکل

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان،"اکبر نعمت اللهی" مدیر کل اسناد و موزه های صنعت نفت، ابتدا در منطقه نفت سفید از چشمه های نفتی، باقیمانده منازل سازمانی و اماکن خدماتی کارکنان شرکت نفت، روستای نفت سفید و چاه شماره ۲۰ این منطقه بازدید کرد. وی، در منطقه هفتکل نیز از مجتمع صنعتی هفتکل چهار، مدرسه رودکی، سینمای هفتکل و منزل مستر جیکاک بازدید نمود. تشکوه رامهرمز ، آخرین مکانی بود که رئیس اسناد و موزه های صنعت از آن بازدید کرد. در بخشی از تپه های این منطقه به دلیل وجود گازهای گوگردی، آتشی طبیعی در طول چهار فصل سال روشن است.  

۱۳۹۵/۱۱/۰۲ ۱۲:۳۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن