تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821148589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین‌هایی که جایی در تیم ملی ندارند :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بهترین‌هایی که جایی در تیم ملی ندارند
از بین 7 نفری که حداقل 4 بار در تیم منتخب هفته ورزش سه برای لیگ برتر انتخاب شده‌اند،5 نفر در تیم ملی فوتبال کشورمان حضوری جدی ندارند.

به گزارش "ورزش سه" در ادوار گذشته هم بارها شاهد حضور بازیکنان موفقی در لیگ بوده‌ایم که نقش این نفرات در مسابقات فوتبال ملی اندک بوده است.
محسن مسلمان و ساسان انصاری با 6 حضور، احسان پهلوان و احسان حاج صفی با 5 حضور و وحید امیری، کمال کامیابی نیا و زهیوی با 4 حضور مردان مورد اشاره هستند که از بین آنها تنها جایگاه حاج صفی و امیری در تیم ملی منطبق بر شان باشگاهی آنهاست.
در 16 سال گذشته از برگزاری لیگ برتر، بازیکنان زیادی حضور داشته‌اند که در لیگ برتر نقشی فعال داشته و از عوامل موفقیت تیم‌های خود بوده‌اند، برخی از این نفرات در تیم ملی شایستگی حضور داشته و برخی دیگر چنین جایگاهی نداشته‌اند که از آن جمله می‌توان به  ایمان مبعلی، فرزاد آشوبی، عباس آقایی، محمود کریمی، ابراهیم صادقی و... اشاره کرد.
به هر حال بر اساس طبقه بندی حضور افراد حاضر در تیم منتخب هفته، ساسان انصاری و محسن مسلمان را در کنار حاج صفی و پهلوان به عنوان بهترین‌های حال حاضر مسابقات فوتبال لیگ برتر باید بدانیم.

16:43  1395/11/01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن