تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817710391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش دشمن برای شکستن قدرت ایران/تحریم ها حریف اراده ایرانیان نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان پاکدشت مطرح کرد؛
تلاش دشمن برای شکستن قدرت ایران/تحریم ها حریف اراده ایرانیان نیست

استاندار تهران


شناسهٔ خبر: 3881586 - پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
استانها > تهران

.jwplayer{ display: inline-block; } پاکدشت- استاندار تهران گفت:تحریم های ظالمانه نمی تواند اراده ملت ایران را در هم بشکند. به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین هاشمی استاندار تهران پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پاکدشت در خصوص دغدغه های مطرح شده توسط فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکلاتی که از سوی مسئولان در حوزه کمربندی و کمبود آب مطرح شد، صحیح است و این مشکلات با وحدت مسئولان شهرستانی و کشوری حل می شود. وی وحدت و همدلی مسئولان را مایه حل مشکلات حوزه های مختلف دانست و ادامه داد: مسئولان باید با وحدت و هم افزایی و اتحاد، مشکلات را حل کنند.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مردم شریف پاکدشت گفت: مردم ایران در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور خود، وحدت و انسجام اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند. هاشمی، شناخت و درک درست از واقعیت ها را بسیار مهم دانست و ادامه داد: اگر با واقعیت های جامعه آشنا باشیم، مشکلات شهرستان پاکدشت حل می شود.

تحریم های خصمانه و ظالمانه نمی تواند ملت ایران را از پای درآورد

هاشمی با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار بر ضد ملت ایران ادامه داد:  یکی از مشکلات کشور تحریم های خصمانه و ظالمانه آمریکا و اتحادیه اروپا بر ضد ایران بود ودشمنان با تمام وجود تلاش کرده اند تا قدرت و غرور ملت ایران را بشکنند ولی این اروپاییان بودند که مجبور شدند رفتار و منش خود را عوض کنند.

استاندار تهران با تأکید بر این نکته که تحریم ها خصمانه نمی تواند ملت ایران از از پای درآورد، ادامه داد: آمریکایی ها به تمام کشور ها از طریق فصل هفتم شورای امنیت ملل، فشار آوردند تا ایران را باعث از بین رفتن امنیت دنیا معرفی کنند اما عزت و غیرت مردم اجازه نداد دشمن به اهداف خود برسد.

هاشمی گفت: مکتب امام حسین (ع)، روح شهدا، امام راحل و دعای امام زمان(عج) و منویات شجاعانه مقام معظم رهبری پشت ملت ایران است و دشمنان نمی توانند هیچ گونه ضرری به ایران برساند.

استاندار تهران با تأکید بر این نکته که قدرت های جهانی هرگز نخواهند توانست عزت و اقتدار ایران اسلامی را بشکنند، یادآور شد:دشمنان قصد داشتند تا با پول  و سرمایه ملت ایران برای ما تعیین تکلیف کنند که با فرمایشات محکم رهبری و حضور مردم نتوانستند به این خواسته شوم خود برسند.

هاشمی گفت: آمریکایی ها به کشتی های ایرانی اجازه پهلو گیری در هیچ بندری نمی دادند ولی امروز این عزت ایران اسلامی است که به راحتی می توانیم در آب های بین المللی تردد و پهلوگیری کنیم.

برخورد ایران در موضوع خانه سازی صهیونیست ها محکم و قاطع بود

هاشمی با اشاره به این نکته که برخورد ایران در خانه سازی صهیونیست ها محکم و قاطع بود، گفت: با تلاش های مستمر ایران، سازمان ملل طرح خانه سازی صهیونیست ها را با مشکل مواجه کرد. استاندار تهران ادامه داد: شورای امنیت در طرح خانه سازی صهیونیست ها فقط یک نیم بند تصویب کرد که شهرک سازی صهیونیست ها نباید ادامه داشته باشد و این نیم بند باعث عصبانیت صهیونیست ها شد و سر و صدای فراوانی در دنیا ایجاد کرد.

هاشمی به موضوع برجام نیز اشاره کرد و اظهار داشت: انرژی اتمی برای ایران به سختی و با کمک دانشمندان هسته ای به ثمر رسیده است و فعالیت در این زمینه ادامه خواهد داشت. استاندار تهران با تأکید بر این نکته که نظام اسلامی در برابر استکبار تسلیم نخواهد شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در مقابل زورگویی ابرقدرت ها کوتاه نمی آید و این عزت و انسجامی که ملت و دولت ایران دارد، به دلیل  هدایت های مقتدرانه مقام معظم رهبری و فداکاری شهدای انقلاب اسلامی است.
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن