تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820249657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ هوای پاک درناحیه شهری مهرگان به صدا در آمد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با حضور مسئولان محلی:
زنگ هوای پاک درناحیه شهری مهرگان به صدا در آمد

قزوین


شناسهٔ خبر: 3881013 - چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- در مراسمی با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز ، شهردار محمدیه و مسئولان محیط زیست، زنگ هوای پاک در ناحیه شهری مهرگان به صدا درآمد. به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز هوای پاک به همت شورا و شهرداری محمدیه در مراسمی زنگ هوای پاک روز چهارشنبه با حضور مهدی رشوند رئیس آموزش پرورش البرز، حسین بهزادپور شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه، معاون خدمات شهری در مدرسه مهرگان نواخته شد. حسین بهزادپور شهردار محمدیه در این مراسم اظهارداشت: داشتن هوای پاک لازمه زندگی سالم است و همه باید کمک کنیم این موضوع محقق شود. وی افزود: معاونت خدمات شهری شهرداری در راستای تحقق تفاهم نامه سه جانبه و عملیاتی کردن طرح مدارس سبز با همکاری اداره آموزش پرورش شهرستان البرز، اداره محیط زیست، اقدام به برگزاری مراسم روز هوای پاک و همچنین نواختن زنگ هوای پاک در مدارس به صورت نمایدن کرده است تا نظر دانش آموزان به سالم سازی محیط جلب شود.

شهردار محمدیه بیان کرد: داشتن حمل ونقل روان و ارزان، توسعه یافته و مدیریت منسجم پسماند مهمترین عامل ایجاد هوای پاک  است و اگر این عوامل محقق شود با همکاری خوب مردم می توانیم به داشتن محیطی سالم وپاک امیدوار شویم. بهزادپور یادآورشد: یکی از اقدامات خوب شهرداری محمدیه در ایجاد هوای پاک و تحقق شهر سالم، اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا و  بازیافت و هدایت اصولی پسماند با همکاری شورای شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان است که به بهداشت، سلامت، طراوت و زیبایی شهر نیز کمک شده است.

در این مراسم  جشنواره غذاهای سالم نیز برگزار شد و اجرای نقاشی گروهی و روزنامه دیواری از دیگر برنامه های جنبی آن بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن