تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815759884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لستر ایران بهتر از لستر انگلیس! :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: لستر ایران بهتر از لستر انگلیس!
سید کاپه لو ، لقبی است که بعد از دومین برد استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران بیش از گذشته به گوش می رسد .

به گزارش"ورزش سه"، وقتی عبدالله ویسی ساز جدایی را کوک کرد و پشت سر او موسی کولی بالی، خکیم نصاری و خسوس سه پایه مهم تیم قهرمان جدا شدند بسیاری از هواداران ترسیدند تا .مشکلات فولاد بعد از اولین قهرمانی به سمت استقلال خوزستان بیاید،همچنین انتخاب سید سیروس پورموسوی که از ابتدای تاسیس این باشگاه به عنوان دستیار اول خضور داشت به عنوان جانشین عبدالله، انتقاداتی را به همراه داشت، اما اعتماد مدیران گروه ملی باعث شد تا او توانایی های خود را نشان بدهد.
پورموسوی که هنوز نیامده رفتن خسوس و کولی بالی را دیده بود، با صحبت های شخصی با دیگر بازیکنان چون دورقی، طیبی، زهیوی، بیت سعید، زبیدی، جانفزا، کعبی، ماهینی، شیرزادی، داوودی، عاشوری، سالاروند و ... آنها را در تیم خود نگه داشت.
او که با ناباوری عمومی و ایمان  حداقلی اطرافیان کار را آغاز کرد روی سکوها به "سید کاپلو" معروف است، در اولین گام و در تبریز و مقابل تراکنور  به تساوی با ارزشی رسید و در بازی بعد موفق شد تا اتستقلال تهران را در اهواز شکست دهد و اولین برد در کارنامه او ثبت شود.
او نتایج بدی نگرفته بود که توفان  مشکلات مالی آغازشد . اتفاقی که باعث شد پورموسوی  کار فنی را رها کرده و مدام به دفتر استاندار و شهرداری و شورای شهر برود  تا شاید  این مشکلات را کم تر کند.  


در این فضا  نیم فصل برای او با رتبه نهم به پایان رسید و بلافاصله رحیم زهیوی به الشحانیه رفت و دورقی، سیدجلال عبدی و عزت پورقاز از تیم او رفتند . اما  او بازهم به مانند اول فصل سعی کرد بازیکنانی بگیرد که توانایی های بالا دارند و قیمت های سنگینی به باشگاه وارد نمی کنند.
تیم او هفته قبل در اهواز بازی درخشانی برابر تراکتورسازی انجام داد اما باخت، دیداری که  در پایان آن امیرقلعه نویی اعلام کرد برد حق استقلال خوزستان بوده است. خوزستانی ها امابرگ برنده را دیروز رو کردند و در تهران از پس تیم منصوریان برآمدند . نکته این بود که تیم شایسته و قابل تقدیر او روز گذشته لایق برد بود، تیمی که هوشیارانه و با برنامه بازی کرد و توانست 3 گل  بار دروازه حریف را باز کند که البته یکی به اشتباه آفساید گرفته شد . 
با این نمایش ، وقت آن رسیده تا برای او و تیمش بایستیم و کلاه از سر برداریم،  تیمی با بازیکنانی که با کم تر از 10 درصد دریافتی مقابل ستاره  های میلیاردی و گران قیمت استقلال در دو بازی رفت و برگشت پیروز شدند، بازی پرسپولیس را در اهواز خراب کردند و برابر تراکتور دیگر تیم مدعی دو نمایش عالی داشتند. این کمترین کار برای این   شیربچه هاکه نماینده های ایران در جام باشگاه های آسیا  هستند و البته خود سید سیروس  ست که بدون عینک و با سبیل کاپه لویی می کند!   استقلال خوزستان که سال گذشته به خاطر شباهت هایش در بعد نتیجه گیری با تیم انگلیسی، به لستر سیتی ایران معروف شد، امسال هم بی شباهت با تیم تحت امر رانیری نیست. استقلال خوزستان و لستر سیتی هردو تاکنون در مسابقات لیگ 21 امتیاز کسب کردند ؛ با این تفاوت که تیم پورموسوی از 17 بازی این تعداد امتیاز را در ایران گرفته و لسترسیتی در 21 بازی 21 امتیازی شده و میانگین یک امتیاز در هر بازی را ثبت کرده است. استقلال خوزستان و لستر امسال هم در میانه های جدول رده بندی حضور دارند اما به نظر شرایط تیم خوزستانی در لیگ ایران بهتر است؛ چراکه تقریبا خطر سقوط این تیم را تهدید نمی کند؛ در صورتی که لستر در انگلیس جایگاه متزلزلی دارد. به نظر می رسد امسال اگرچه لسترایران از کورس مدعیان عقب مانده اما بهتر از لستر اورجینال کار کرده و این شانس را دارد که بتواند جایگاه خود در جدول لیگ را بهبود ببخشد.

12:29  1395/10/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن