تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816534443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران میزبان جام جهانی 2020 فوتسال می‌شود  :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تهران میزبان جام جهانی 2020 فوتسال می‌شود 
فیفا همان طور که به فدراسیون فوتبال وعده داده بود زمینه حضور سه تیم مطرح فوتبال ساحلی دنیا را در تورنمنت چهارجانبه بوشهر مهیا کرده است.  به گزارش "ورزش سه"، این تورنمنت که پرشین کاپ نامگذاری شده با حضور تیم ایران و سه تیم مطرح دنیا برگزار می شود. اسپانیا – ایتالیا و لهستان. 
بعد از اینکه بهرام رضاییان – مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی، قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور از اعلام آمادگی باشگاهش برای میزبانی از تورنمنت چهارجانبه در بوشهر با حضور تیم ملی و تیم های شاخص دنیا خبر داد و صحبت های لازم در این زمینه در دبی با جان کاسکو- رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی انجام شد حال فیفا به وعده خود عمل کرده و حضور سه تیم مطرح دنیا را در پرشین کاپ قطعی کرده است.
 برگزاری این بازی ها در بوشهر جدا از اینکه می تواند نقش تاثیر گذاری در آماده سازی تیم ملی پیش از حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا داشته باشد توانمندی ایران در میزبانی از مسابقات بین المللی را به فیفا ثابت خواهد کرد و از همه مهمتر بازتاب برگزاری این بازی ها در رسانه های خارجی معرف فرهنگ و مهربانی ایرانی ها و هم چنین جذابیت های کشور عزیزمان خواهد بود. 
جان کاسکو- رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی پیش تر هم به ایران سفر کرده بود و بازدیدهایی از کیش و انزلی داشت و قرار بود سال ها قبل شاهد برگزاری چنین مسابقاتی در ایران باشیم اما عدم حمایت از برنامه های مورد اشاره باعث شد که او عقب بکشد اما این بار باشگاه پارس جنوبی که بیشترین ملی پوش را در اختیار دارد و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی را یدک می کشد وعده داده که حامی برگزاری این مسابقات خواهد بود و در کنار فدراسیون فوتبال برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات تلاش خواهد کرد. سفر بهرام رضاییان – مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی به دبی به هنگام برگزاری مسابقات جام بین قاره ای در دبی و صحبت های مستقیم او با مسئولان فوتبال ساحلی دنیا به فیفا اطمینان خاطر داد که باشگاه پارس جنوبی تلاش خواهد کرد که این تورنمنت را با شکل مناسب و در خور شأن برگزار کند. 
ایران در فوتبال ساحلی و هم چنین فوتسال به موفقیت های بزرگی در دهه ها و سال های اخیر دست یافته و فیفا علاقمند است میزبانی را به کشورهایی چون ایران اعطا کند و هیچ بعید نیست میزبانی جام جهانی فوتسال هم به ایران داده شود. به خصوص که ایران این بار همه تضمین های لازم را برای برگزاری هر چه بهتر بازی ها به فیفا داده و رسما به عنوان یکی از نامزدهای جام جهانی فوتسال در سال 2020 معرفی شده است. 
گفتنی است دیروز مهدی تاج و پریا شهریاری – رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در سفر به بوشهر با مقامات استانی از جمله امام جمعه بوشهر دیدار و از ظرفیت های این استان برای برگزاری بازی های پرشین کاپ بازدید کردند. خوشبختانه قرار است استادیوم 1200 نفری فوتبال ساحلی بوشهر برای بازی های پرشین کاپ مورد بهره برداری قرار گیرد تا این تورنمنت همانند تورنمنت های جهانی با کیفیت مطلوبی در بوشهر برگزار شود.  

 



08:41  1395/10/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن