تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817557283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج بيش از ۱۰۰۰ تروريست از منطقه «وادي بردي» دمشق


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خروج بيش از ۱۰۰۰ تروريست از منطقه «وادي بردي» دمشق
مركز آشتي حميميم در سوريه اعلام كرد بيش از هزار شورشي مسلح در منطقه «وادي بردي» سلاح‌هايشان را تحويل دادند و همراه با خانواده‌هايشان از اين منطقه خارج شدند. اين اقدام يك هفته پيش از نشست آستانه انجام شد.
در ادامه توافق آتش‌بس در سوريه، صدها تن از افراد مسلح در اين كشور از اطراف دمشق خارج شدند. به گزارش روزنامه مستقل رأي‌اليوم، مركز آشتي حميميم روسيه واقع در لاذقيه سوريه روز دوشنبه در بيانيه‌اي اعلام كرد: «ساكنان روستاهاي «الحسينيه و برهليا» كه جزو ۹ روستاي تحت سيطره افراد مسلح در وادي بردي هستند، به آتش‌بس پيوستند.» در اين بيانيه آمده است: «هزار و 268 فرد مسلح در روستاهاي مذكور سلاحشان را تحويل داده و با خانواده‌هايشان از وادي بردي خارج و به ادلب منتقل شدند.» در اين بيانيه همچنين تأكيد شده است: «تعميركاران سيزدهم و چهاردهم ماه كنوني آسيب‌هاي وارده به كانال‌هاي آبرساني در «عين الفيجه» را اصلاح كردند.» علاء منير ابراهيم، استاندار دمشق نيز اعلام كرد روند سازش و حل و فصل اوضاع افراد مسلح در ريف دمشق ادامه دارد و طي روزهاي آتي منطقه وادي بردي به طور كامل امن خواهد شد.

اين درحالي است كه برخي منابع مخالف سوري اخبار مربوط به خروج هزار فرد مسلح از وادي بردي را تكذيب و اعلام كردند: پنج اتوبوسي كه نظام سوريه براي خارج كردن افراد مسلح فرستاده از سه روز پيش در شهرك «دير قانون» در وادي بردي متوقف شده و محال است به دليل درگيري‌هاي شديد ميان نيروهاي نظام و مخالفان، افراد مسلح بتوانند از اين منطقه خارج شوند. از سوي ديگر، مقامات روسيه مقدمات نشست سه‌جانبه آستانه، پايتخت قزاقستان را فراهم مي‌كنند. سرگئي لاوروف، وزير خارجه روسيه روز دوشنبه درباره برگزاري مذاكرات صلح سوريه در شهر آستانه با همتاي قزاقستاني خود گفت‌وگو كرد. به گزارش خبرگزاري «ريانووستي»، وزارت خارجه روسيه اعلام كرد، لاوروف در مكالمه‌اي تلفني با «غيرت عبدالرحمانف» درباره برگزاري مذاكرات آستانه گفت‌وگو كردند. در بيانيه وزارت خارجه روسيه آمده است: «لاوروف و عبدالرحمانف در اين مكالمه تلفني درباره مسائل دوجانبه و زمانبندي تماس‌هاي آينده و هماهنگي تلاش‌ها در عرصه بين‌المللي از جمله تداركات نشست‌ بين‌المللي صلح سوريه در آستانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.» نشست آستانه با حضور روسيه، ايران و تركيه و گروه‌هاي مسلح سوريه روز چهارم بهمن ماه در آستانه برگزار خواهد شد. همچنين منابع مخالف سوري در مصاحبه با شبكه الجزيره اعلام كردند محمد علوش، مسئول سياسي گروه تروريستي جيش الاسلام، رئيس هيئت مخالفان سوري در آستانه خواهد بود.





تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن